Deze zou je in elk geval kunnen helpen?!quote:Op zondag 30 december 2007 18:38 schreef Pisces69 het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer dit is? http://www.4shared.com/fi(...)at_is_this_song.html
Ik vermoed dat het een nummer van Benny Benassi is, maar kan maar niet achterhalen welk nummer. Pleaze help.
Dat is Pisces69 zelfquote:Op zondag 30 december 2007 18:50 schreef pepu het volgende:
[..]
Deze zou je in elk geval kunnen helpen?!
ff mailen?
ODJ Team-Dominator 2007 is die van 56:27quote:Op zondag 30 december 2007 18:38 schreef dennus2007 het volgende:
Heeej allemaal,
Sinds zaterdag is er weer de Caz 2007 jaarmix.
http://download.caz.nl/do(...)_yearmix_podcast.mp3
Nou zit daar vanaf 29:06 het liedje "Perfect Exceeder" en een lekkere beat erachter.
Dit gaat door tot 29:22
Weet iemand die enorm lekkere beat achter "perfect exceeder"?
En weet iemand het liedje dat begint op 56:27
Ik hoop het!
Thanks iniedergeval voor deze!quote:Op zondag 30 december 2007 19:29 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
ODJ Team-Dominator 2007 is die van 56:27
Die andere zoek ik nog ff op..
Dat is denk ik deze:quote:Op zondag 30 december 2007 19:38 schreef dennus2007 het volgende:
[..]
Thanks iniedergeval voor deze!
Super
Woaaa, jij ben echt goed met muziek opzoeken!quote:Op zondag 30 december 2007 19:49 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat is denk ik deze:
Syke 'n' Sugarstarr - Danz (Vocal/Radio Mix)
En jij bedankt voor die jaarmix, best relaxt![]()
Randy and the rainbows.quote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef PAA-053 het volgende:
Net bij Top2000 A Gogo dat nummertje waarmee Blondie een hit had: Denis(e). Hoe heette die oorspronkelijke band waarvan die twee New Yorkers werden geinterviewd? Ze waren 16 toen ze het hitje hadden, ergens in de jaren '60.
Dan heb je knap gezocht, ik kon ze niet vindenquote:Op zondag 30 december 2007 20:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Randy and the rainbows.
werkelijk, de eerste hit bij google
quote:Op zondag 30 december 2007 21:36 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dan heb je knap gezocht, ik kon ze niet vinden
Bedankt iig![]()
Ahja, weet je wat het is, zo simpel denk ik nietquote:Op zondag 30 december 2007 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik toetste in: denise song
meer niet, geen aanhalingstekens niets.
maar goed, blij voor je!
In 't Engels zoekenquote:Op zondag 30 december 2007 22:10 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ahja, weet je wat het is, zo simpel denk ik niet![]()
Denise top 2000
Denise oorspronkelijke versie
Denise Blondie cover jaren 60
Denise New York 16 jaar
En alle mogelijke combinaties.....
Levert allemaal niks op
Bob Sinclar pres. Fireball - What I Wantquote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben op zoek naar een (denk ik) recent R&B/Hip-Hop nummer. Het nummer bestaat uit normale rap en het refrein is absurd hoog gezongen en heel catchy. Zeg maar een soort baby stemmetje. Iemand enig idee?
Nope, tis em niet, maar toch bedankt!quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bob Sinclar pres. Fireball - What I Want
quote:Op zondag 30 december 2007 22:26 schreef PAA-053 het volgende:
Ach ik heb hem nu al. Maar zit wel wat in. Al was het vanavond natuurlijk wel in een NL programma.
BrandX is my hero
Akon - Lonely?quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben op zoek naar een (denk ik) recent R&B/Hip-Hop nummer. Het nummer bestaat uit normale rap en het refrein is absurd hoog gezongen en heel catchy. Zeg maar een soort baby stemmetje. Iemand enig idee?
Dick Dale - Misirlouquote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef Volvoman het volgende:
Ik hoorde net bij RTL travel dat nummer van waarbij ik altijd denk aan Speedy Gonzalez.
Volgens mij heet die iets van ''Pump It''. De Black Eyed Peas hebben dit nummer ook gedaan (gecoverd).
Ik wil graag weten hoe het gewonen nummer heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |