ik heb lopen zoeken voor je, maar kon echt niets vindenquote:Op maandag 31 december 2007 00:14 schreef HeyFreak het volgende:
Na de halve top 500 gedownload te hebben heb ik hem dan eindelijk zelf gevonden
The Band - The Weight
Voor mij lijken alle Benassi nummers op elkaar, maar dat terzijde.quote:Op zondag 30 december 2007 19:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is Pisces69 zelf, hij/zij heeft iets geupload zodat wij het kunnen luisteren..
@ Pisces69:
het heeft iets weg van Benny Benassi - Time, maar dan wel in een remix...
Nouja, een hele zooi mp3tjes rijker dus vind het niet eens zo ergquote:Op maandag 31 december 2007 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb lopen zoeken voor je, maar kon echt niets vinden
ach ja, zo heb je je in ieder geval niet verveelt vanavond
ik zal de lijst eens doorlopen kijken of er een lampje gaat brandenquote:Op maandag 31 december 2007 11:18 schreef fasthand13 het volgende:
Ik kan er helemaal naast zitten maar het deed me denken aan iets wat een kate bush of een ennia of een folkgroup ook zou kunnen spelen, maar hiermee zet ik de mensen misschien op een verkeerd spoor.
De 'tekst' had ook iets van een "oooriaaaa oriaaaaaa ooooohhhhhhh" of zoiets, voorafgaand aan de eerder genoemde verstaanbare regel "you can enjoy this magical feeling " De rest van het nummer wordt gezongen in een soort taal uit vervlogen tijden denk ik, dus geen engels, frans, spaans, of italiaans of whatever.
Daarbij raak ik het nummer steeds verder kwijt in mijn hoofd waardoor ik als enige aanknopingspunt nog die ene regel tekst heb. En hij staat in de lijst van de top2000 op radio donna als het goed ishttp://www.donna.be/extra/acties/top2000/top2000.xls
Het is zo'n nummer dat iedereen kent en wel eens gehoord heeft maar ik denk dat het ergens onderaan in de top 2000 bungelt omdat het ook weer niet zo'n klassieker is.
Aaaaarghhhhhhh ik word gek man.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef fasthand13 het volgende:
Het is alegria... ongelofelijk man.
UBERHELD !!!
niemand die weet uit welk nummer deze briljante lyrics komen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:24 schreef PteV het volgende:
oke, lach me niet uitik ben op zoek naar een nummer met de volgende
lyrics
![]()
"onder de parasol, bakkie bier d'r bie"
thanks!
Wat er het meest op lijkt dat ik kan vinden is Tol Hansen - Want waar de merel fluit, verder zou ik het anders niet weten, srry.quote:Op maandag 31 december 2007 12:42 schreef PteV het volgende:
[..]
niemand die weet uit welk nummer deze briljante lyrics komen?
Da's Spaansquote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef BrandX het volgende:
Mecano - Hijo de la Luna? (is wel frans, maar toch)
Mjah, daar kwam ik zelf ook op uit...maar dat is hem dus helaas niet. Het enige wat ik er van weet is dat het een soort van piratennummer was gezongen door een man uit de omgeving van Hengelo, Overijssel. Hoewel ik betwijfel of iemand met deze informatie wel iets meer weetquote:Op maandag 31 december 2007 13:00 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Wat er het meest op lijkt dat ik kan vinden is Tol Hansen - Want waar de merel fluit, verder zou ik het anders niet weten, srry.
nickelback - rockstarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:05 schreef -SG- het volgende:
Bekened liedje, komt veel op de radio maar weet de titel en artiest niet.
Het gaat zo:
i cut my hair and change my name...
Ohja! Thnx!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
nickelback - rockstar
http://www.youtube.com/watch?v=hrcTz5XRtN8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |