Ik vind die Rommedahl het niet eens zo slecht doen eigenlijk. Ik had minder verwachtingen van hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef jna het volgende:
Als we Rommedahl niet hadden mocht Andy komen van mij maar nu is het een beetje zinloos.
Hij moet alleen kappen met die nutteloze langzame boogballetjes de 16 in. Een beetje vaart achter die ballen!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef jna het volgende:
Als we Rommedahl niet hadden mocht Andy komen van mij maar nu is het een beetje zinloos.
ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind die Rommedahl het niet eens zo slecht doen eigenlijk. Ik had minder verwachtingen van hem.
Ik zeg gewoon wat ik vind, ga niet heel jullie topic doorlezen over wat er wel en niet al gezegd is.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Trap jij even een open deur in, volgens mij heeft iedere Ajacied in dit topic al hetzelfde gezegd.
Vraag jezelf dan ook af of reageren überhaupt een toevoeging is voor dit topic, wat hebben wij aan een mening die al door veertig anderen is verkondigd?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik vind, ga niet heel jullie topic doorlezen over wat er wel en niet al gezegd is.
Maar wel twee uur later reagerenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik vind, ga niet heel jullie topic doorlezen over wat er wel en niet al gezegd is.
Onzin.. waarom zou je een speler verlengen die speelt als een natte krant?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:08 schreef devv05 het volgende:
Wanbeleid weer mbt. Maduro [afbeelding] Van Geel had toch vorig jaar gezegd dat zulke dingen niet meer zouden gebeuren?
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je er weinig aan hebt als voor de zoveelste keer op het wanbeleid van je eigen club gewezen wordt.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vraag jezelf dan ook af of reageren überhaupt een toevoeging is voor dit topic, wat hebben wij aan een mening die al door veertig anderen is verkondigd?
Helemaal mee eens, het moet een eer zijn om voor een grote club te spelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin.. waarom zou je een speler verlengen die speelt als een natte krant?
Daarnaast... er wordt hem een goede aanbieding gedaan.. als ik van Geel was zou ik zeggen van.. Je mag oprotten in de winterstop want dan vangen we ten minste nog wat voor je
Nutteloze reactie. Als je dit topic alleen gebruikt om je eigen mening te ventileren en je aangeeft geen interesse te hebben in de rest van het topic dan heeft het weinig nut om hier mee te posten. Het wanbeleid van Ajax was me inmiddels wel opgevallen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je er weinig aan hebt als voor de zoveelste keer op het wanbeleid van je eigen club gewezen wordt.
Zowat alle Ajacieden (hier) hebben dezelfde mening als jij, wat heeft de bevestiging van jou dan nog voor meerwaarde? Je bent hier van harte welkom, als je iets toevoegt, maar als papegaai voeg je niets toe hier.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je er weinig aan hebt als voor de zoveelste keer op het wanbeleid van je eigen club gewezen wordt.
Omdat ELKE jeugdspeler zo'n periode heeft gehad.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin.. waarom zou je een speler verlengen die speelt als een natte krant?
Zou bij ons niet veel uitmakenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:17 schreef Chadi het volgende:
En de wedstrijd.. tsjah dan maar ergens achter gesloten deuren of zo maar geen competitie vervalsing... Zou wat zijn elke keer een bommelding bij je rivaal en ze zijn degredatie kandidaat
Boulahduro-hypequote:Op donderdag 20 december 2007 13:47 schreef Lyzio het volgende:
De Boulahduro-hype raast nog steeds door dit topic merk ik.
Daarom! We mogen dan qua prestaties misschien europees niet meer zijn wat we waren.. maar WIJ zijn nog steeds Ajax.. en dat moet van Geel toch maar ff wel in stand houden!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het moet een eer zijn om voor een grote club te spelen.
Het moet niet zo zijn dat die grote club laat blijken dat ze wachten op jou, "voor jou 10 anderen" mentaliteit is 10x beter.
Denk je dat een Barca ook zo'n afwachtende houding heeft? Echt niet die hanteren de graag of traag methode..
Maar ook elke speler gaf aan dat ze zelf bij Ajax wilde blijven.. Meneer Hedwiges begon in de media allerlei andere dingen roepen... Daar heb ik bijvoorbeeld Sjonnie never nooit op kunnen betrappen..quote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat ELKE jeugdspeler zo'n periode heeft gehad.
Precies. Hoeveel mensen schreven Heitinga niet af en lopen nu allemaal met hem weg.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat ELKE jeugdspeler zo'n periode heeft gehad.
Nee, omdat hij ondanks z'n dramatische spel wel gewoon een nieuw contract kreeg. Dan zou ik ook m'n bakkes houden....quote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar ook elke speler gaf aan dat ze zelf bij Ajax wilde blijven.. Meneer Hedwiges begon in de media allerlei andere dingen roepen... Daar heb ik bijvoorbeeld Sjonnie never nooit op kunnen betrappen..
Wat een rukvergelijking, pannenkoek.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef fuckbuddy het volgende:
Denk je dat een Barca ook zo'n afwachtende houding heeft? Echt niet die hanteren de graag of traag methode..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |