abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55391387
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Met deze redenering mogen ze Urby ook niet laten gaan. En zeker niet gezien zijn leeftijd.
Nou ja, het grote verschil tussen Urby en Maduro/Heitinga is dat Urby nooit zo gepiekt heeft als Heitinga en Maduro. Die hadden echt een fase waarin ze weergaloos speelden. En niet 1 of 2 wedstrijden, maar weken lang. Dat Urby opvalt komt alleen omdat er zoveel matige linksbacks zijn dat je dan al vrij snel opvalt.
Overigens mag Urby van mij ook nog wel blijven hoor, toch eigen jeugd en international.
-
pi_55391418
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

60x zo lekkerder ja

[ afbeelding ]

Tis maar waar je op geilt.
Ik vind JLO persoonlijk niet echt veel mooier dan de dochter van Jaakke, zo te zien. .
-
pi_55391451
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja en??? Je kan toch zeggen of je wilt blijven. Moet je daar gvd een half jaar op wachen. Heel simpel, ja of nee.
Ah, nu moet hij opeens snel duidelijk zijn nadat Ajax hem maanden lang in onzekerheid hield?
Sorry, maar Maduro valt vrij weinig kwalijk te nemen....
-
  woensdag 19 december 2007 @ 16:55:29 #104
52871 Blight
Supersized.
pi_55391568
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Tis maar waar je op geilt.
Ik vind JLO persoonlijk niet echt veel mooier dan de dochter van Jaakke, zo te zien. .
Ach ja. Die gasten met zo'n grote internetpenis die bij elke foto van een chick beweren dat ze hun hond er nog van af zouden trappen, zien er doorgaans zo uit:

Bah, kijk dat dunne neusje dan! Ik zou haar nooit doen!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55391575
whehe, die Maduro.
pi_55391578
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ah, nu moet hij opeens snel duidelijk zijn nadat Ajax hem maanden lang in onzekerheid hield?
Nee hoor dan nemen we hem niks kwalijk maar doe moet je ook niet zeggen dat je een keuze hebt gemaakt.

Wegwezen dus en als het even kan niet meer in de basis.

[ Bericht 3% gewijzigd door F1Bas op 19-12-2007 17:03:13 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55391621
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef Blight het volgende:

[..]

Ach ja. Die gasten met zo'n grote internetpenis die bij elke foto van een chick beweren dat ze hun hond er nog van af zouden trappen, zien er doorgaans zo uit:

[ afbeelding ]
True.. True...
-
pi_55391867
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja en??? Je kan toch zeggen of je wilt blijven. Moet je daar gvd een half jaar op wachen. Heel simpel, ja of nee.
Daarom.. Hij kan toch ook NU nog niet van Ajax verwachten dat ze al een nieuwe trainer aanwijzen omdat de kans bestaat dat Koster ze misschien wel kampioen maakt en de supporters dan niet op een andere trainer zitten te wachten..
pi_55392025
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij heeft nu drie maanden kunnen nadenken, deze week had ie echt wel mogen beslissen.
pi_55392027
quote:
8/12/2007 - Maduro is er wel zo'n beetje uit
(Gepost door RvN, afca__cbs)

Uiterlijk 20 december zal Hedwiges Maduro Ajax moeten laten weten of hij ingaat op het aanbod tot contractverlenging. De middenvelder kan het ultimatum wel begrijpen, al maakt dat hem wel moeilijk. 'Ajax wil ook weten wat ik ga doen. Dat is logisch omdat ik transfervrij ben. Zo'n ultimatum is wel moeilijk, want soms heb je meer tijd nodig om te beslissen. Maar ik weet het denk ik al. Is wel belangrijk om de tijd te nemen om een juiste keuze te maken. Ik wil graag het EK meemaken, dus dan wil je blijven spelen. De laatste jaren is het heel onrustig geweest. Ik wil in een situatie komen waarin rust is. Ook dit seizoen is er hier weer heel veel gebeurd. Dat wil ik echt niet meer. De laatste weken gaat het beter. Nu is er duidelijkheid en komt er steeds meer vertrouwen in de ploeg.'
Even ter verduidelijking
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55392052
Alsof Maduro dit standpunt zelf bedacht heeft .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55392109
Jonge jonge, waarom zegt hij niet gewoon dat hij weg wil? Als Davids terug is mag hij mooi op de bank
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55392126
Jammer dat 'ie het nog niet vertelt. Voorspelt weinig goeds, denk ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 19 december 2007 @ 17:14:06 #114
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55392156
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef Blight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
* MisterJ.Lo kijkt naar de fotoboek van Blight en moet lachen beter zou ik niks zeggen held

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-12-2007 17:20:15 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55392265
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
* MisterJ.Lo kijkt naar de foto boek van Blight en moet lachen beter zou ik niks zeggen held
* PietjePuk007 stuurt Mister J.Lo op leescursus
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55392666
Medische staf
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_55393244
Komen die wedstrijden in Dubai nog ergens op TV?
  woensdag 19 december 2007 @ 17:55:00 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55393350
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:51 schreef Radegast het volgende:
Op tv weet ik niet, op internet wel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55393355
quote:
Eurosport denk ik..
pi_55393391
quote:
Vast wel op Al-Jazeera Sport.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55393750
Wat hebben mensen een selectief geheugen hier zeg.
Emanuelson heeft op zijn hoogtepunt vele malen beter gespeelt dan Maduro, en is in zijn totaliteit ook van meer waarde geweest.
Juist Maduro speelt pas de laatste wedstrijdjes weer beter, nou ok dit hele seizoen weer wat beter, maar heeft alles bij elkaar een jaar lang in een enorme dip gezeten. Dan nog vind ik de glorietijden van Maduro van een lager niveau dan de hoogtijdagen van Urby.

Dat hij gister als aanvoerder niet als vanzelfsprekend naar voren stapte om een zegje te doen namens jong Oranje, gaf bij mij de doorslag. Vaarwel Maduro, het ga je goed. (maar niet bij psv).
pi_55393893
Ik wil Maduro en Emanuelson allebei niet kwijt. Het wordt tijd dat we ook eens een goede brede selectie hebben, zodat er ook nog een sterk elftal staat als er veel blessures zijn. Laatste paar jaren hebben we steeds periodes gehad dat de ziekenboeg vol zat en dat het dweilen met de kraan open was met de kwaliteitsarme bank die we hadden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 19 december 2007 @ 18:20:39 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55393916
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil Maduro en Emanuelson allebei niet kwijt. Het wordt tijd dat we ook eens een goede brede selectie hebben, zodat er ook nog een sterk elftal staat als er veel blessures zijn. Laatste paar jaren hebben we steeds periodes gehad dat de ziekenboeg vol zat en dat het dweilen met de kraan open was met de kwaliteitsarme bank die we hadden.
Dat dus, waarom moeten ze in hemelsnaam weg? Hoe ze ook spelen, ik kan me als Ajacied meer met Maduro en Emanuelson identificeren dan met een Luque, Rommedahl, Suarez of zelfs Huntelaar.
pi_55394040
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:20 schreef twi het volgende:

[..]

Dat dus, waarom moeten ze in hemelsnaam weg? Hoe ze ook spelen, ik kan me als Ajacied meer met Maduro en Emanuelson identificeren dan met een Luque, Rommedahl, Suarez of zelfs Huntelaar.
dat sowieso.
  woensdag 19 december 2007 @ 18:30:14 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55394121
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:20 schreef twi het volgende:

[..]

Urby Emanuelson moeten we soweiso niet laten gaan, over Hedwiges Maduro hebben wij niets te vertellen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')