abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55390343
Dat wordt dus Maduro snel aanbieden bij Juventus voor een paar miljoen voordat hij volgend jaar gratis eruit gaat mits er een goede vervanger voor hem gekocht kan worden.
pi_55390357
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Tief dan ook maar op, altijd hetzelfde gezeik met die gasten. Wat een tering mentaliteit.

Hij heeft gewoon nog een onderhandeling met een club nog niet rond en wacht daarom. Lekker belangrijk dat hij pas 1 jan mag onderhandelen, geen hond die zich daar aan houdt.
Het lijkt me inderdaad duidelijk dat als je bij Ajax wilt blijven je dat nu wel weet.
pi_55390369
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:12 schreef twi het volgende:

[..]

Hij zij dat hij er zo ongeveer wel uit is. Als dat zou betekenen dat 'ie voor Ajax zou kiezen, had hij nu wel voor Ajax gekozen. Blijkbaar heeft 'ie dus besloten om te vertrekken, maar weet 'ie niet waarheen en wil 'ie de optie Ajax open houden.
Inderdaad. Van Geel geeft echter ook aan dat Ajax nu niet stil kan blijven zitten, dus pech voor Maduro als er geen mooie club komt. Maarja, het zou wel erg zonde zijn als die jongen bij een clubje a la Wigan eindigt..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55390440
De 2e nigel de jong

Als je dan nog niet rond ben met een andere club wees dan in ieder geval eerlijk naar je club en de supporters.
Waarom neemt die gast niet gewoon een voorbeeld aan Sneijder en Heitinga.
pi_55390456
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:
Ja flikker toch op Maduro. Je hebt zelf honderduizend keer gezegt dat je eruit was. Martin, verkopen die hap.
[..]

@#$@%@#$. Jaakke moet blijven! Ik zorg dat ik ga trouwen met die Elsemieke, en misschien zit er dan voor mij nog wel een contractje in. Sukkels! Hahaha.
http://els.hyves.nl/?&pageid=2KJUEYG9JC4KKWCSK#
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55390505
Dat wordt weer een roerige transferzomer in 2008 ben ik bang.
pi_55390560
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat wordt weer een roerige transferzomer i 2008 ben ik bang.
Dat wordt echt een fucking drama als we geen kampioen worden in de zomer.
pi_55390870
quote:
Ah bedankt. 20 jaar. Gaat nooit lukken.
pi_55390905
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bedoelde meer qua invloed, via haar in huize Jaakke binnendringen. Lekker in je boxer de trap af komen en John eens duidelijk maken hoe het wél moet bij Ajax, terwijl hij een uitsmijter voor je bakt.
.
Whehehe. "MET KAAS ZEI IK, PANNENKOEK"
Okay, dat heeft wel iets ja .
-
pi_55390934
pi_55390965
Maar dit kan je toch het bestuur wel weer aanrekenen lijkt me? Weer een speler die zo weg loopt...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 19 december 2007 @ 16:34:35 #87
51286 w00h00
Digital man!
pi_55390969
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ah bedankt. 20 jaar. Gaat nooit lukken.
Makkelijk

Ik zie mezelf al aan de ontbijt tafel zitten met Jaakke Enkele weken geleden bij de Arena nog voor rotte vis uitgemaakt.
pi_55391045
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit kan je toch het bestuur wel weer aanrekenen lijkt me? Weer een speler die zo weg loopt...
Mwoah.. Op het moment dat Ajax nog niet wilde verlengen speelde Maduro al vrij lang niet bepaald goed. Hij kreeg toen dezelfde verwensingen (strik er om) als dat Urby die nu krijgt.
pi_55391059
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Wat kan het bestuur hier nou aan doen? De technische staf heeft besloten Maduro geen verlengd contract te geven en nu loopt zijn huidige contract af. Ajax heeft (terecht) gegokt en verloren. Was je alweer vergeten hoe groot onze selectie is geweest eind vorige eeuw met allemaal van die kneuzen met een 5-jarig contract?
pi_55391089
Over Maduro, ze geven bij Ajax aan dat ze gaan handelen alsof hij er niet meer is.

Ik hoop dat ze een vervanger aantrekken en dat Maduro niet wegkomt, lekker bankzitten .

Ik haat dit soort acties .
Get woke, go broke!
pi_55391115
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Wat kan het bestuur hier nou aan doen? De technische staf heeft besloten Maduro geen verlengd contract te geven en nu loopt zijn huidige contract af. Ajax heeft (terecht) gegokt en verloren. Was je alweer vergeten hoe groot onze selectie is geweest eind vorige eeuw met allemaal van die kneuzen met een 5-jarig contract?
Ajax heeft zitten slapen. Iedereen wist dat Maduro er wel weer bovenop zou komen. Sjonnie werd een jaar of 2 geleden ook afgeschreven.
Echt ongelooflijk dom van ze...
-
pi_55391138
Wel een superactie van Maduro natuurlijk.. Aan zijn antwoord hebben we ook echt wat..
pi_55391150
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ajax heeft zitten slapen. Iedereen wist dat Maduro er wel weer bovenop zou komen. Sjonnie werd een jaar of 2 geleden ook afgeschreven.
Dat dus. Als het even niet gaat tonen ze geen interesse. Het boeit me geen moer dat het publiek ook niet achter hem stond, het bestuur luistert NOOIT naar de supporters, dus nu opeens wel?
Get woke, go broke!
  woensdag 19 december 2007 @ 16:42:01 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55391176
Lijkt me toch dat het vorig jaar niet een verschrikkelijk grote gok was om een jaar te verlengen? Ajax heeft nu bewust het risico genomen dat Hedwiges Maduro gratis weg kan, nadat hij opleefde. Ajax had hem gewoon wél een contract aan moeten bieden, als het dan niets werd kon je vast nog wel iets voor hem vangen en sowieso, iemand van zijn leeftijd met A-interlands achter zijn naam raak je toch altijd kwijt?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55391180
quote:

[..]

Met deze redenering mogen ze Urby ook niet laten gaan. En zeker niet gezien zijn leeftijd.
  woensdag 19 december 2007 @ 16:43:21 #96
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55391203
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef BonJovi het volgende:

[..]

J Lo is geweldig wil je zeggen
60x zo lekkerder ja

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55391209
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me toch dat het vorig jaar niet een verschrikkelijk grote gok was om een jaar te verlengen? Ajax heeft nu bewust het risico genomen dat Hedwiges Maduro gratis weg kan, nadat hij opleefde. Ajax had hem gewoon wél een contract aan moeten bieden, als het dan niets werd kon je vast nog wel iets voor hem vangen en sowieso, iemand van zijn leeftijd met A-interlands achter zijn naam raak je toch altijd kwijt?
Precies, wel Mitea en Manucharyan jaren aanhouden, die nooit spelen, maar Maduro niet het voordeel van de twijfel geven?
Get woke, go broke!
pi_55391228
Magoed, nu hebben ze hem een (als de media gelijk heeft) erg goed contract aangeboden.. waar wacht ie dan nog op?
pi_55391273
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Magoed, nu hebben ze hem een (als de media gelijk heeft) erg goed contract aangeboden.. waar wacht ie dan nog op?
Op een beter contract van een middenmoter in Engeland denk ik...
Get woke, go broke!
pi_55391278
quote:

[..]

Ja en??? Je kan toch zeggen of je wilt blijven. Moet je daar gvd een half jaar op wachen. Heel simpel, ja of nee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')