Denk je dat Luque weer op de bank zit?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef Joe. het volgende:
[..]
Ik verwacht niet echt veel wijzigingen.
Die grapjes over Urzaiz zijn volgens mij nu net zo oud als Urzaiz zelf.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Urquhart het volgende:
Urzaiz scoorde gisteren op de training, ik reken op een basisplaats.
Gelukkig zijn ze dan nog wel zo fit als een hoentje.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die grapjes over Urzaiz zijn volgens mij nu net zo oud als Urzaiz zelf.
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan nog wel zo fit als een hoentje.
Nee, Rommedahl--->Luque.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk je dat Luque weer op de bank zit?
Beetje wel heh..quote:Op woensdag 19 december 2007 15:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is alweer komkommertijd geloof ik.
Op ajax.netwerk.to beweert iemand dat hij heeft bijgetekend tot 2010 volgens een betrouwbare bron. Ik kan die bron in ieder geval niet vinden dus ik hecht er nog niet veel waarde aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef w00h00 het volgende:
Heeft Maduro de slaap al uit?
Wat zei je?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:59 schreef El-Salvador het volgende:
Urby heeeel snel verkopen!
Bron: Ajax.nlquote:Geen beslissing toekomst Maduro
Amsterdam, 19 dec 2007
De clubleiding van Ajax heeft vandaag van de zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro te horen gekregen dat de middenvelder nog geen beslissing heeft genomen over zijn sportieve toekomst.
Maduro kreeg eind september een aanbieding om zijn verblijf bij Ajax te verlengen. Aan die aanbieding zat een deadline, die vandaag afloopt. De huidige verbintenis van de 22-jarige Ajacied loopt aan het einde van dit seizoen af.
Technisch-directeur Martin van Geel reageerde teleurgesteld. ,,We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft’’, vertelde Van Geel. ,,In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen. Daardoor wordt Ajax gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten.”
quote:Maduro laat Ajax in onzekerheid
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 19 december om 15:53
Hedwiges Maduro laat Ajax nog even in onzekerheid. De middenvelder zou vandaag uitsluitsel geven over zijn toekomst in Amsterdam, maar zaakwaarnemer Rodger Linse heeft de club medegedeeld dat zijn cliënt nog altijd niet weet wat hij wil.
Eind september deed Ajax Maduro de aanbieding om zijn verblijf in de Amsterdam Arena te verlengen. De deadline van dat voorstel loopt vandaag af, terwijl het contract van de twaalfvoudig A-international aan het eind van dit seizoen expireert.
Technisch-directeur Martin van Geel reageert dan ook teleurgesteld over de mededeling van de 22-jarige speler, die afstamt uit de eigen jeugdopleiding. “We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft,” verklaart hij op de website van de club.
“In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen. Daardoor wordt Ajax gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten,” aldus Van Geel.
Bullshitverhaal inderdaad. Jammer maar helaas, streep door de naam van Maduro dan maar. Overigens zou ik Urby graag zien vertrekken voor een miljoen of vijf. Er zal best potentie inzitten maar laten we maar eens iemand opstellen die in het hier en nu presteert.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef Wooldoor het volgende:Maduro
En een week geleden nog zeggen dat je er wel uit ben
Hij zij dat hij er zo ongeveer wel uit is. Als dat zou betekenen dat 'ie voor Ajax zou kiezen, had hij nu wel voor Ajax gekozen. Blijkbaar heeft 'ie dus besloten om te vertrekken, maar weet 'ie niet waarheen en wil 'ie de optie Ajax open houden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef Wooldoor het volgende:Maduro
En een week geleden nog zeggen dat je er wel uit ben
@#$@%@#$. Jaakke moet blijven! Ik zorg dat ik ga trouwen met die Elsemieke, en misschien zit er dan voor mij nog wel een contractje in. Sukkels! Hahaha.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is de dochter van John Jaakke, misschien een mooi projectje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |