Toch wel naar Amsterdam zondag?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo, morgen weer in Nederland en zondag de wedstrijd @ Leidse kijken. Mzzl!
Hoop het, ligt een beetje aan de medewerkers van Ticketbox.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef Jasza het volgende:
Gaan er btw veel hier naar NAC-AFCA voor de beker?
Misschien wel even buurten daar.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef Jasza het volgende:
Zal vast niet zo storm lopen zaterdag of wel?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop het, ligt een beetje aan de medewerkers van Ticketbox.
Zo uitverkocht, zo groot si dat uitvak ook weer niet en Breda is altijd wel gezellig.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal vast niet zo storm lopen zaterdag of wel?
Combi doordeweek, kwart voor 9
NAC: 1100quote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo uitverkocht, zo groot si dat uitvak ook weer niet en Breda is altijd wel gezellig.
True maar vorig jaar niet uitverkocht......quote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo uitverkocht, zo groot si dat uitvak ook weer niet en Breda is altijd wel gezellig.
BonJovi k vond je veel leuker toen je allemaal van die domme opmerkingen maakte ipv al die volkomen logische posts.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:36 schreef BonJovi het volgende:
Met NAC hebben we nog een appeltje te schillen.
Ja en als het niet zo is wil jij er zker 1quote:Op donderdag 20 december 2007 16:37 schreef Silenus het volgende:
Als die wedstrijd om 10.01 u uitverkocht is krijgen alle FOK-combigangers bij de eerstvolgende combi een cola en broodje bal van me.
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:37 schreef Silenus het volgende:
Als die wedstrijd om 10.01 u uitverkocht is krijgen alle FOK-combigangers bij de eerstvolgende combi een cola en broodje bal van me.
.
Alsof ik bij NEC vier broodjes bal op kan! Nee hoor, kan me niet voorstellen dat het zo snel uitveroopt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en als het niet zo is wil jij er zker 1![]()
Ik denk ook dat het wel mee zal vallen.
Geen Bockworst dan?![]()
MWUAHAHAHAHquote:Op donderdag 20 december 2007 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
BonJovi k vond je veel leuker toen je allemaal van die domme opmerkingen maakte ipv al die volkomen logische posts.
Hij had natuurlijk "Nee" moeten zeggen toen Milaan hem miljoeen per jaar boodquote:Op donderdag 20 december 2007 17:46 schreef Wooldoor het volgende:
Van der Meyde ook mooie kansloze voetballer, een seizoen aardig gespeeld bij Ajax maar niet meer dan dat en dan denken dat je het in het buitenland wel even gaat doen
Meyde was ouder dan VdV toen ie weg ging hoor (?)quote:Op donderdag 20 december 2007 18:23 schreef Wooldoor het volgende:
Bij inter geregeld en bij everton ook wel een aantal keer, maar dat had op dat moment ook te maken met zijn thuis situatie. Ik bedoel maar dat er veel Ajax spelers op te jonge leeftijd weggaan en het dan in het buitenland niet redden. De Jong, van der Meyde, Pienaar die jongens hadden gewoon nog 2-3 jaar bij Ajax moeten blijven en dan maar op wat latere leeftijd naar het buitenland zodat ze verder staan in hun ontwikkeling. Als je kijkt naar wie dat wel goed hebben gedaan zoals van der Vaart, Sneijder, Ibrahimovic en Chivu die jongens spelen nu allemaal europese top.
Het zal me ook niet verbazen als het met Emanuelson en Maduro net zo zal aflopen als de Jonge enzo als ze deze winterstop naar het buitenland gaan.
Zou me wel tof lijken jaquote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef Jasza het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |