Naja... ik moest iemand nog feliciteren. Bedacht me dat het misschien ook wel geinig was dat ie het nu op tv kan lezen, maar ik heb er geen TV voor gezet. Komt dus niet in beeld.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hopelijk stond er geen privacygevoelige informatie in...
Dat zien we wel in beeld danquote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hopelijk stond er geen privacygevoelige informatie in...
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gewoon de sappen continu laten vloeien![]()
![]()
.
We kunnen samen gaan.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat te ver om nu eente posten zeker
Zag ik het toch goedquote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef IedeK. het volgende:
Broekie zag ik net buiten voor de microfoon staan!![]()
Hoi trouwens!
Ik mis m steeds...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef IedeK. het volgende:
Broekie zag ik net buiten voor de microfoon staan!![]()
Hoi trouwens!
Is springlevend! Nou ja, voor een HIV patient dan.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Holly Johnson rocks! (Leeft ie nog eigenlijk)?
Nog niets van een Glazen Huis DJ.. Dus nog geen euro voor hunquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef Sirolf het volgende:
Niet alleen het geld voor SR stroomt binnen, de posts hier op het forum ook ...
Stream 5, die geeft gewoon het tv-signaal door.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Takkegefluit
Trouwens: welke stream is het beste voor een beetje overzicht? Ik wil luisteren maar tegelijkertijd een beetje zien wat er allemaal gebeurt, zonder telkens te schakelen.
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asxquote:Op woensdag 19 december 2007 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Takkegefluit
Trouwens: welke stream is het beste voor een beetje overzicht? Ik wil luisteren maar tegelijkertijd een beetje zien wat er allemaal gebeurt, zonder telkens te schakelen.
Dankquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stream 5, die geeft gewoon het tv-signaal door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |