Einde aan de kant van het centrum of de kant van de shoarma zaken?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef Loontjah het volgende:
Zijstraat van de Heistraat, helemaal op het einde.
Om 10.00 's ochtends?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
.
Wat? en omdat ik uit Limburg kom? Huh? Moet je hier weer even een smerige limbo grap over maken ofzo??? Wat nou!!!?!?!?
Ah dat klinkt zeer bekend in me oren hahaquote:Op donderdag 20 december 2007 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit soms echt op het punt dat ik denk: ik kruip in bed, kom er niet meer uit, donder op met je kutopdrachten
maar het moet toch af heah well, iedereen hier zegt ook van 'je hebt het verdiend' en ik ga er ook van genieten
![]()
eigenlijk moet ik nog voor school aan de gang, maar heb gezegd dat ik het te druk heb en daar pas na m'n stage tijd voor heb. kan er wel tijd voor maken maar daar heb ik op dit moment gewoon geen zin in
Nee, straks rond 12'enquote:
quote:
"De dag van het oost indisch poepslingeren" ??quote:Op donderdag 20 december 2007 10:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ze hebben overal een dag voor tegenwoordig
Ik vind het wel altijd lekker..quote:Op donderdag 20 december 2007 10:15 schreef Loontjah het volgende:
shoarrma van die tenten vind ik echt zo ranzig he
ook die kebab en die andere shit
geef mij maar gewoon vers shoarmavlees van de super/slager, dan bak ik het zelf wel.
en dan extra paprika en ui bij doen.. jammie
Nee ik wil het niet!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je wil het!
Gvd.. ik wilde vanavond ook naar die film I am Legend..
Maarja..
Houd je mond over kipkerrie..quote:Op donderdag 20 december 2007 10:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, straks rond 12'en
Maar vandaag eerst maar even broodjes kipsaté en kipkerrie
Shoarma komt morgen wel.
Je meent het? Dat roep ik al sinds de eerste post (gister of eergister) over die I am legend..quote:Op donderdag 20 december 2007 10:33 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet!
laat me raden, je moet werken ?
3,50?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:36 schreef Loontjah het volgende:
Trig moet maar een leuke bijbaan zoeken, en niet eentje waarvoor je 3,50 krijgt per uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |