Host of Horst ?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zit ook aan de rand van de stad
Host
Vanuit hier kan ik mijn school gewoon zien... Gheghe... ben niet ver van school vandaan, ga ook elke dag daar lunchen omdat mijn vriendinnnetje op die school zit, zie ik haar tenminste ook nog eens...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zit ook aan de rand van de stad
Host
Host, hij heet immers Hostimeisterquote:
Boxjes aangesmeerd?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:51 schreef Loontjah het volgende:
Ja, te druk. Was bij moeders blijven hangen.
Ehm Reijnders ken ik wel, die hebben mij nog boxjes aangesmeerd.
Maar dan zit je wel lekker in de stad ja.
Hij.quote:
ik zit soms echt op het punt dat ik denk: ik kruip in bed, kom er niet meer uit, donder op met je kutopdrachtenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:45 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Toe maar, dan ben je er wel aan toegeniet ervan zou ik zeggen
Stiffler's Mom @ Stiffmeisterrrrrrrrr & ze Sherminator!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Host, hij heet immers Hostimeister
.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:00 schreef Okiedokie86 het volgende:
nee omdat hoRst in limburg ligtvandaar dat ik het even vraag
aha.....quote:Op donderdag 20 december 2007 10:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Stiffler's Mom @ Stiffmeisterrrrrrrrr & ze Sherminator!
Waar zit Willy's?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:00 schreef Loontjah het volgende:
oh de plus in de Heistraat, als je daar een stukje doorrijdt, en bij Willy's rechts gaat, dan kom je in mijn oude straat.
american piequote:
Tot 11 januari.quote:
Dan is mijn moeder jarigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |