Idem. Erg vroeg dat jaar, maar meteen het mooiste weer van het hele festivalseizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik teken wel weer voor de 30 graden en bijbehorende stofbak van vorig jaar.
Als ze Paris Hilton en Nicole Richie maar thuislatenquote:Confirmed, Sat, 10th May.
Good Charlotte is an American Pop Rock band that formed in 1996. They have released four albums in total, most notably 2002's multi-platinum seller The Young and the Hopeless, which spawned the singles, "Lifestyles of the Rich & Famous", "The Anthem", and "Girls & Boys".
From the opening sounds of their fourth album Good Morning Revival -which launches with an artful, innovative sound collage that slides into the irresistible 'Misery'-it's evident that the world-famous band has revolutionized its sound for 2007. And by the time the optimistic parting shot 'March On' rolls around, it's evident that this is the vibrant, adventurous and unexpected rock album that has redefined the group.
Jep. Onzin.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:07 schreef Crack_david het volgende:
En de roddels voor All Time Low zijn onzin gebleken? daarmee had ik nog wel een kameraad meegekregen
Als je hard genoeg gooit, kun je Paris Hilton misschien ook wel rakenquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef Nosh het volgende:
Ik ga alleen al voor de kans om een fles halflauwe pis richting Good Charlotte te kunnen slingeren.
Dat is zeker een poging waard.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Als je hard genoeg gooit, kun je Paris Hilton misschien ook wel raken.
Ik ben vorig jaar ook niet geweest om dezelfde redenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef Retro het volgende:
Welnee, het is nu een stuk minder erg dan vorig jaar.
Tof voor je. Ik heb me prima vermaakt vorig jaar. Maar goed, ik kan dan ook niet echt wakker liggen van termen als "commercieel"quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben vorig jaar ook niet geweest om dezelfde reden
Ik vermaak me best prima, overal, altijd... maar je gaat toch in eerste instantie voor de bands die komen. Als de sugababes en paris hilton als headliner komen ga je toch ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof voor je. Ik heb me prima vermaakt vorig jaar. Maar goed, ik kan dan ook niet echt wakker liggen van termen als "commercieel".
Meh, makkelijk. A-F speelt ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef Nosh het volgende:
Ik ga alleen al voor de kans om een fles halflauwe pis richting Good Charlotte te kunnen slingeren.
Ik weet niet hoe dat precies met deze tickets zit, maar over het algemeen staat er gewoon een streepjescode op o.i.d.quote:Op maandag 7 april 2008 23:41 schreef Ascendancy het volgende:
Zo, gisterenavond kaartjes besteld. Heb er zin in![]()
Commercieel of niet, er komen genoeg leuke bands.
Ik voel me op de 1 of andere manier niet zo prettig bij dat e-ticket gedoe. Je kaartje hoort toch niet het hele a4'tje in beslag te nemen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |