Je blijft altijd Eigennaam, alleen komt er achterop je ID te staan e/v Partnernaam. Ik weet niet of dat er ook komt te staan als je je eigen naam aanhoudt, maar het lijkt me toch wel. Overigens kan de ambtenaar je dit ook vertellen, wellicht een mailtje sturen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:29 schreef Levitation het volgende:
Nog een vraagje... over naamkeuze:
Ik heb nu nog niet opgegeven hoe ik straks wil heten, maar dat moet ik straks dus nog wel doen...
Hoe bindend is die keuze? Als ik mezelf "officieel" Partnernaam-Eigennaam ga noemen, hoe komt het dan in mijn paspoort? Als Eigennaam echtgenoot van Partnernaam... ??
En als ik zijn naam niet aanneem? Komt er dan ook "echtgenoot van" te staan?
Heb eigenlijk geen flauw idee hoe dit in elkaar zit...
Maar als je ooit kinderen krijgt is het wel weer zo handig om het zelfde te heten als je kinderen... lijkt me?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon je eigen naam houdenLekker makkelijk.
hihi dat idee dat had ik nou ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar als je ooit kinderen krijgt is het wel weer zo handig om het zelfde te heten als je kinderen... lijkt me?
Maar ik blijf natuurlijk altijd een rasechte <Eigennnaam>![]()
Liefst zou ik mijn (toekomstige, eventuele, if any) kinderen mijn achternaam meegeven, maar daar stemt V. nooit mee in. Hij vindt dat niet handig voor die kinderen, veel te moeilijke naam.(ik heb een lange latino-naam, V. een korte hollandse naam)
Mja. Ik heb een mooiere achternaam dan manliefquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar als je ooit kinderen krijgt is het wel weer zo handig om het zelfde te heten als je kinderen... lijkt me?
Maar ik blijf natuurlijk altijd een rasechte <Eigennnaam>![]()
Liefst zou ik mijn (toekomstige, eventuele, if any) kinderen mijn achternaam meegeven, maar daar stemt V. nooit mee in. Hij vindt dat niet handig voor die kinderen, veel te moeilijke naam.(ik heb een lange latino-naam, V. een korte hollandse naam)
Is dit niet duidelijk genoeg dat ik 't nog niet weet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja. Ik heb een mooiere achternaam dan manliefen (voorlopig zeker) geen kinderwens.
Ik vind jouw achternaam ook wel sjiek. Zeker als je wrs kinderen krijgt met donker haar en donkere ogen.
Heb je plannen, dan?
quote:...(toekomstige, eventuele, if any)...
Neuhquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dit niet duidelijk genoeg dat ik 't nog niet weet?![]()
[..]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeuhDat lijkt er meer op alsof je ons in t ongewisse wilt laten, om ons binnen nu en een jaar te verrassen met een zwangerschaps-bericht
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeuhDat lijkt er meer op alsof je ons in t ongewisse wilt laten, om ons binnen nu en een jaar te verrassen met een zwangerschaps-bericht
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Van zwangerschap wordt je dik... heb 't er net af.
Nietusquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen ervan af, hoor. Kwestie van risicoanalysequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent gewoon heel speciaal.quote:
Ik niet... ... hoop ik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |