abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55435666
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:12 schreef octopussy het volgende:

[..]

je oefent vast voor je huwelijksnacht?
ha ha die had ik nog niet eens gezien!
pi_55436932
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:12 schreef octopussy het volgende:

[..]

je oefent vast voor je huwelijksnacht?
Oeps....haha! Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat dat er tijdens de huwlijksnacht niet echt meer van gaat komen!

Heb (hoogstwaarschijnlijk)wel een kapster gevonden,ze heeft ook visagie gedaan dus ze gaat ook de make-up doen.Binnenkort afspraak maken,kijken we even hoe en wat.
01-08-2008
pi_55496971
Vandaag van mijn vriend heel mooi trouwkado gekregen,de mooie swarovski oorbellen die ik zo graag wilde voor bij mijn jurk,maar doe ze met de kerst ook aan hoor
01-08-2008
pi_55508171
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:52 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Oeps....haha! Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat dat er tijdens de huwlijksnacht niet echt meer van gaat komen!
Hier ook niet hoor!

Wow mooi kerstcadeau idd! en zo komt het trouwen al weer een beetje dichterbij
al duur thet nog zooo lang
pi_55656978
Vandaag naar veel twijfelen mijn bruidslingerie gekocht
01-08-2008
pi_55659958
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag naar veel twijfelen mijn bruidslingerie gekocht
twijfel? in de zin van hoe het staat of zit?
Ik vind dat ook wel moeilijk hoor, gelukkig hoef ik dat nu nog niet te beslissen

maar fijn weer een stapje verder
pi_55660565
En ik ben ook wel benieuwd watvoor lingerie je gekocht hebt...

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een body en een torselet...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55661751
Ja twijfelen tussen wat en waar ik me het lekkerst is voel,ik heb vanalles aan gehad,een body,een torselet een compleet corrigerend geval etc. Uiteindelijk is het een push-up BH geworden met extra brede band(onder je borsten zeg maar) met corrigerende slip,niet echt sexy maar gewoon degelijk en het zit gewoon heel lekker en stevig.Onder de jurk heb ik niet echt een torselet nodig dus heb ik hier voor gekozen.
Nu nog schoenen en mijn outfit is compleet
Pas geleden nog met mijn vriend voor een pak gekeken,niet uitgekozen want ik mag het niet weten maar kijken wat ik wel en niet mooi vind,het moet op maat gemaakt worden omdat ie heel lang is en slank.Het komt op ongeveer 900 euro.Wat zijn jullie mannen kwijt voor een pak? Is dat een gemiddelde prijs?
01-08-2008
pi_55670212
Pff, ik vind 900 euro voor een pak wel heel veel... Ik heb ook wel maatpakken gezien die een stuk minder kostten....
pi_55673058
Wij vonden het ook vrij prijzig (al zijn het wel super mooie pakken) het was wel een 3-delig pak en hij/wij willen eigenlijk een 2-delig.Waar heb je die maatpakken gezien die minder kosten?
01-08-2008
pi_55674767
Nog maar 2 maandjes.
Moet alleen nog mijn trouwpak kopen maar dat doe ik wel halverwege januari ergens.
pi_55677971
ehm, sowieso hier:
http://www.pakkend.nl/ en http://www.suits4all.nl

en er waren nog een paar winkels, maar die kan ik nu ff niet vinden....

Ik heb trouwens (nog) geen ervaring met die winkels hoor, dus geen idee of ze ook echt goed zijn dus.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 11:54:43 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_55699540
Ik heb zijn naam-mijn naam, maar de gemeente is wel errug traag met dat doorgeven aan de instanties
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55699792
Het is 2008! Het jaar waarin we (bijna) allemaal gaan trouwen!
pi_55706661
Jaaaa
Leuk idee he Fannetje!
pi_55774803
het voelt een beetje gek maar wel superleuk dat ik me hier mag melden, een stukje uit mijn blog:
quote:
Na jaren dubben was Remco mijn getwijfel zat en ging op nieuwjaarsdag voor me op zijn knieën "Wil je met met trouwen" vroeg hij mij, hier kon ik natuurlijk maar 1 antwoord op geven!

We kennen elkaar nu 10 jaar, we hebben een fijne relatie met elkaar waarin alles bespreekbaar is, we hebben 2 kinderen en we hebben het goed met elkaar. Als familie gaan we straks onder 1 naam veder, dat voelt goed!

De datum wordt de som van de geboortedata van de kinders, 27-04-03 + 02-05-05 = 29-09-08 en dat valt op een maandag, dus dat wordt op de fiets naar het gemeentehuis

Wat voor invulling we verder aan deze dag gaan geven weten we nog niet, ons jaar is gelukkig gelukkig begonnen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55775017
Ik heb meteen even het topic doorgekeken, Troel wat zag jij er mooi uit meid, wauw! En een superleuke taart had je!

Ik word trouwens steeds enthousiaster, tot grote vreugd van mijn verloofde
Wilde ik eerst nog alleen even het boterbriefje tekenen en eten met de familie, neig ik nu al naar meer, mooier en een onvergetelijke dag.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:38:05 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_55777257
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef melonovy het volgende:
Ik heb meteen even het topic doorgekeken, Troel wat zag jij er mooi uit meid, wauw! En een superleuke taart had je!

Wilde ik eerst nog alleen even het boterbriefje tekenen en eten met de familie, neig ik nu al naar meer, mooier en een onvergetelijke dag.
Wacht maar totdat je indenkt hoe Chiara eruit ziet in zo'n mooi jurkje en Yoram in zo'n net pakje

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 05-01-2008 15:19:48 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55777405
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Pas geleden nog met mijn vriend voor een pak gekeken,niet uitgekozen want ik mag het niet weten maar kijken wat ik wel en niet mooi vind,het moet op maat gemaakt worden omdat ie heel lang is en slank.Het komt op ongeveer 900 euro.Wat zijn jullie mannen kwijt voor een pak? Is dat een gemiddelde prijs?
Het pak van mjn man kostte rond de 600 euro (schoenen niet inbegrepen en die kwamen uiteindelijk op 250 euro). Het ging wel om een tweeledig pak.
pi_55777432
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef melonovy het volgende:

Wat leuk dat je er steeds meer en meer zin in krijgt. Zie je wel dat het niet zo lang duurt om al een idee te krijgen voor jouw trouwdag
pi_55777552
Gefeliciteerd, melonovy! Leuke datum hebben jullie uitgekozen, erg bijzonder!

Ik heb vandaag trouwschoenen en een ketting gekocht. Weer twee dingen die van mijn lijstje afkunnen
pi_55778197
Ik moet oppassen dat ik niet helemaal hyper de pieper word, want dan redden we datum niet samen

Vandaag ook even online gekeken en kwam een prachtige locatie tegen waar ik heel graag een foto/trouw reportage zou willen maken, Remco vond dat ook een leuk en goed idee, mooie locatie.

Een lijstje vind ik een goed plan Fannetje.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55783001
Gefeliciteerd Melonovy!
En ik ben wel benieuwd naar die fotolokatie. Ik vind dat zelf echt wel moeilijk om wat leuks te bedenken.

Hoe zit dat bij jullie allemaal eigenlijk??
pi_55785017
http://www.kasteeldehaar.nl/ Is hier vlak bij en het is er zo mooi! Prachtig landgoed, waar je dan van die supermooie plaatjes kan schieten, heel romantisch!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:32:22 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_55785383
De Haar kan je inderdaad erg mooie foto's schieten. Kennisjes van ons zijn daar ook getrouwd. Echt een sprookjeshuwelijk krijg je dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')