Ik kan op blokhakken wel lopen, maar niet op zulke dingen, zelfs niet als ze maar een centimeter zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Valt mee. Ik kan redelijk lopenop hakken, maar doe het ook niet elke dag. Mij werd verteld dat het veel scheelt als het hakje onder je hak zit ipv er achteraaan, zeg maar.
We lagen denk ik rond 6u in bed en de feestzaal lag op een kwartier rijden van hier. Waarschijnlijk rond 5.15u gedaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurde dat feest? Ik hoop om 3 uur allang in mijn bedje te liggen.
Maar ik ben normaal gesproken om middernacht al aan mijn bedje toe.
Om 12.00 ga ik haar ophalen waarna we doorrijden naar onze fotolocatie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:40 schreef leonieke het volgende:
Wanneer begint jullie dag? Onze trouwmis begon maar om 15u dus we hebben niet zo'n lange dag gehad
dus jullie gaan eerst foto's maken?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om 12.00 ga ik haar ophalen waarna we doorrijden naar onze fotolocatie.
ha ha niet zo'n lange dag? van 15 (zonder voorbereidingen) tot 5 is toch errug langquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:40 schreef leonieke het volgende:
Wanneer begint jullie dag? Onze trouwmis begon maar om 15u dus we hebben niet zo'n lange dag gehad
We trouwen om 15.00 uur.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus jullie gaan eerst foto's maken?
en hoe laat gaan jullie trouwen
jeetje nog maar 2 weken voor jullie! Heeft ze haar jurk ook al opgehaald?
ow dan hebben jullie flink wat tijd uitgetrokken voor de foto's of moet je daar een end voor omrijden?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
We trouwen om 15.00 uur.
De jurk ligt in de kluis van de bruidsjurkenzaak die bij ons in de straat zit.
We moeten flink wat kilometers maken en hebben geen zin in gehaast.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dan hebben jullie flink wat tijd uitgetrokken voor de foto's of moet je daar een end voor omrijden?
Bwa, de tijd gaat heel vlug hoor op zo'n dag (jammergenoeg eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha niet zo'n lange dag? van 15 (zonder voorbereidingen) tot 5 is toch errug lang![]()
![]()
En gelijk heb jequote:Op donderdag 7 februari 2008 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
We moeten flink wat kilometers maken en hebben geen zin in gehaast.
gelijk heb je....quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
We moeten flink wat kilometers maken en hebben geen zin in gehaast.
is dat hetzelfde als drank afkoop?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:26 schreef leonieke het volgende:
Hmz, zal typisch Belgisch zijn dan idd![]()
Hebben jullie dan drankforfaits?
Dat is het bedrag dat wij betalen voor de drank na het eten. Het eten was bij ons afgelopen rond half twaalf. Voor de eerste 5 uur daarna was de drank op voorhand betaald. Was ook wel nodig bij onsquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als drank afkoop?
wij hebben daar wel arrangementen voor, ik betaal een prijs persoon incl alle drank, eten en hapjesbuffetquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is het bedrag dat wij betalen voor de drank na het eten. Het eten was bij ons afgelopen rond half twaalf. Voor de eerste 5 uur daarna was de drank op voorhand betaald. Was ook wel nodig bij onsDenk als dat in België niet zo ingeburgerd zou zijn, er heel veel mensen failliet gaan aan hun eigen trouw.
Ik vroeg me dat nu eigenlijk gewoon af omdat bij jullie het feest blijkbaar meestal rond 1u afgelopen is.
Op zich wel stoer! wat voor dag trouw je?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:01 schreef octopussy het volgende:
Wij huren het danscafe af tot 0.00 uur en dan kan het gewone publiek naar binnen dus iedereen die wil kan lekker verder feesten. Wij betalen de drankjes tot die tijd en daarna is het voor eigen rekening.
Ik sta daar dus straks in mijn trouwjurk tussen iedereen te feesten. Daar heb ik dan wel rekening mee gehouden bij het kiezen van de trouwjurk
dat is dan ook aardig wat!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef Fannetje het volgende:
Wij hebben de drank bij ons feest niet afgekocht. Omdat we op een dinsdag trouwen, verwachten we niet dat mensen al te veel gaan drinken en men moet gemiddeld 12 drankjes pp drinken om de afkoopprijs eruit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |