abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55381441
B&A beginnen de dag met wat gerotzooi onder de dekens.
Leek net al even op een BJ.
pi_55381444
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef schatje het volgende:

[..]

De dag erna zei ze ook tegen Nando en Jaap dat ze het niet leuk vond. Die caps van Lieke die Huub en Hedda in de gaten hielden vond ik ook veelzeggend. Lieke houdt zich groot. Jaap zei het treffend, hoe vaker Lieke roept 'ik voel me keigoed, ik voel me keigoed', des te rotter ze zich voelt. In het verleden heeft ze dat tijdens die 5 2 situatie ook geroepen en een moment later vroeg ze haar 24 uur aan.

Maar goed, het zal wel weer zo'n DGK dag worden waar Huub en Lieke centraal staan.
Dat verwerkingsproces van hem los laten heeft ze allang achter de rug...ze is daardoor alleen maar sterker geworden....hij heeft een aantal dingen gedaan waardoor dat proces alleen maar voor haar versneld is...
Huub weet dat...Huub weet ook dat hij met niets meer voor elkaar kan krijgen dat dat nog goedkomt...hij probeert met alles wat hij nu nog zegt de aandacht af te leiden van zijn eigen fouten...daar is Huub nu mee bezig...
Degenen die goed kijken zien dat Huub heel goed weet dat hij bang is voor wat er komen gaat...Huub is bang voor Lieke haar sterkte...hij weet als geen ander dat ze sterk is....
Ze zegt letterlijk...."Ook al wordt ik eruit gestemd...ik verlaat met opgeheven hoofd die poort"
Met de trots van Lieke kan Huub niet omgaan.
Huub weet dat hij over heel veel dingen die hij gedaan heeft niet trots kan zijn...dat weet hij maar al te goed.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 19 december 2007 @ 10:22:30 #203
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55381476
Leuk dat rode blousje , shirt bij Palma.
pi_55381581
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef maril het volgende:

[..]

Ze heeft het later aan Huub uitgelegd dat het haar geen ruk intereseerde, ze hoeft niets meer van hem ze wil niets meer van hem, ik dacht inderdaad dat het niet leuk was als je ex naast je sex met een ander hebt, ik zou het niet leuk vinden, maar lieke walgt dusdanig van hem, dat ze hem niet eens meer wil zien na de kooi, waarvan akte.
De akties die Huub heeft gedaan om haar te zieken heeft dat gevoel van walging alleen maar versneld....toen ze hem die vrijdagnacht de oorbellen teruggaf die hij haar had gegeven was het al over voor haar...op dat moment zette ze er een streep onder en was het over....
Hij was zo dronken dat hij zich het niet eens herinnerde...nog meer een reden niets meer van hem te willen.
pi_55381642
Allemaal duiven op het ijs! Ik hou van de winter!
Go hard or go home
pi_55381660
Lieke: je bent mijn liefde niet waard.

Go hard or go home
pi_55381688
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:18 schreef marky het volgende:

[..]

Dus waar maken we ons dan nu druk om. Lieke is er klaar mee. Waarvan akte dus Lieke moet ook niet meer negatief lullen over Huub bij andere want ze is er toch klaar mee?
Maar Huub is degene die hele tijd bij haar loopt te zeiken gister werd hij volkomen gek toen hij iets zag bij TMF (Lieke zou samenwerken met Brain)hij vroeg om uitleg Lieke zei dat het niet zo was, en hij begint weer van voren af aan, daar stoer ik mij mateloos aan, sorry als je het niet begrijpt maar ik moet hem niet ik vind het een kwal, je hoeft geen pogingen bij mij te doen om huub recht te praten want ik zie was ik zie, en hoor wat ik hoor, basta, en nu ga ik erwtensoep maken.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 10:32:07 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_55381693
Dat wordt een gezellig Kerstontbijt voor Huub en Lieke.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55381698
Dit alles is nav een vraag van Huub waar zijn luchtje ligt.
Oh, wat is ze irritant weer.
Go hard or go home
pi_55381714
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef maril het volgende:

[..]

Maar Huub is degene die hele tijd bij haar loopt te zeiken gister werd hij volkomen gek toen hij iets zag bij TMF (Lieke zou samenwerken met Brain)hij vroeg om uitleg Lieke zei dat het niet zo was, en hij begint weer van voren af aan, daar stoer ik mij mateloos aan, sorry als je het niet begrijpt maar ik moet hem niet ik vind het een kwal, je hoeft geen pogingen bij mij te doen om huub recht te praten want ik zie was ik zie, en hoor wat ik hoor, basta, en nu ga ik erwtensoep maken.
Hij doet het tenmimste tegen haar, Lieke zeurt liever over hem tegen een ander.
Goedemorgen :W
  woensdag 19 december 2007 @ 10:33:19 #211
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55381720
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef riri het volgende:

toen ze hem die vrijdagnacht de oorbellen teruggaf

nog meer een reden niets meer van hem te willen.
Het lijkt me moeilijk om in een gescripte real-life -soap te wonen, waar iedereen wel 3 backups zou willen,
Brian , Lieke , Huub, Jaap en Amanda willen dit. Het blijft een spel, waar vele miljoenen in omgaan en waar zij
elke dag Oliebollen , tv -momenten moeten maken............

De relatie is uit, hopelijk kunnen zij dan nog wel als DGK-genoten met elkaar leven.

Het is nu 1 ste Kerstdag, ik wens hun vrede, wijsheid en Liefde toe.
pi_55381734
Ze doet echt afschuwelijk nep met die lachjes tussendoor en die zgn snerende opmerkingen.
Ik vind het heel onvolwassen.
Go hard or go home
pi_55381735
Lieke: "Je bent toch jarig vandaag, krijg je volwassenheid erbij?".
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 10:35:45 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_55381771
Goeie hemel, kan Lieke nu echt geen minuut normaal doen tegen Huub, zuur wijf.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55381777
Lieke speelt het script van kerst af, Lieke: "Wat zei je de avond voor kerst?".
pi_55381779
vannacht heeft Huub nog tegen Lieke gezegd..."Ik hou van je,mag ik je even vasthouden"
pi_55381784
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Ze doet echt afschuwelijk nep met die lachjes tussendoor en die zgn snerende opmerkingen.
Ik vind het heel onvolwassen.
Dat is opgekropte woede..
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 19 december 2007 @ 10:36:42 #218
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55381796
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef riri het volgende:

[..]

Dat verwerkingsproces van hem los laten heeft ze allang achter de rug...ze is daardoor alleen maar sterker geworden....hij heeft een aantal dingen gedaan waardoor dat proces alleen maar voor haar versneld is...
Huub weet dat...Huub weet ook dat hij met niets meer voor elkaar kan krijgen dat dat nog goedkomt...hij probeert met alles wat hij nu nog zegt de aandacht af te leiden van zijn eigen fouten...daar is Huub nu mee bezig...
Degenen die goed kijken zien dat Huub heel goed weet dat hij bang is voor wat er komen gaat...Huub is bang voor Lieke haar sterkte...hij weet als geen ander dat ze sterk is....
Ze zegt letterlijk...."Ook al wordt ik eruit gestemd...ik verlaat met opgeheven hoofd die poort"
Met de trots van Lieke kan Huub niet omgaan.
Huub weet dat hij over heel veel dingen die hij gedaan heeft niet trots kan zijn...dat weet hij maar al te goed.
Waarom schrijf jij nooit over de fouten die Lieke gemaakt heeft?

En Lieke is niet sterk. Ze valt net als Huub momenteel kilo's af... dat is niet voor niets.
pi_55381799
Misschien dat Huub Lieke oorbellen kan geven voor kerst. Kan ze daar vanavond weer een basisschool statement van gaan maken.
Go hard or go home
pi_55381810
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:35 schreef schatje het volgende:
Lieke speelt het script van kerst af, Lieke: "Wat zei je de avond voor kerst?".
Omdat Huub zei...."Kun je nu het kerst is een beetje rustig houden"
  woensdag 19 december 2007 @ 10:39:28 #221
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55381846
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef maril het volgende:

[..]

Komop zeg ben je doof en luister je alleen maar met je Huub oor. Ze doet al maanden niets anders dan zeiken over Huub aan iedereen die het aan wil horen. Huub maakt zich boos tegen Lieke en niet achter haar rug om.
pi_55381853
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:36 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Dat is opgekropte woede..
Dat voelt ze niet want ze voelt zich keigoed en er is een last van haar schouders.
Je zou verwachten dat ze alleen zou fluiten en huppelen. Mocht het wel opgekropte woede zijn dan zou je kunnen constateren dat ze idd erg nep is.
Go hard or go home
pi_55381880
Lieke net tegen Huub..."Je bent 26 maar je gedraagt je als een kind van 12"
pi_55381886
Hopelijk vliegen de bomen en ballen dadelijk over de tafel heen.
Go hard or go home
  woensdag 19 december 2007 @ 10:41:07 #225
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55381891
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:36 schreef riri het volgende:
vannacht heeft Huub nog tegen Lieke gezegd..."Ik hou van je,mag ik je even vasthouden"
zou het niet zo kunnen zijn dat dat echt zo is? Dat huub daarom misschien wel wat meer moeite heeft met deze scheiding dan Lieke die zelf al heeft gezegd dat ze al maanden niets van hem moet hebben.
  woensdag 19 december 2007 @ 10:42:29 #226
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55381916
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Je bent toch jarig vandaag, krijg je volwassenheid erbij?".
Ach Lieke is zo goed en volwassen pffff.
pi_55381926
Kijg allerlei flashbacks van vorig jaar. Natasia die haar drinken over NL gooide. NL in tranen.
Dat was toch met kerst?
Go hard or go home
pi_55381955
Palma heeft gezegd 'en weer een waarheid boven tafel' over dat Lieke met Brian samenwerkt.
pi_55381995
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:44 schreef schatje het volgende:
Palma heeft gezegd 'en weer een waarheid boven tafel' over dat Lieke met Brian samenwerkt.
en Huub gelooft het
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55382045
Jaap: "Ik stem Lieke nooit weg", en grinnikt er achter aan.
pi_55382137
Huub: "Ze moet normaal doen, ze doet net alsof ik een of andere oorlogsmisdadiger ben".
pi_55382247
ze moet niets....
Ik raad Lieke één ding aan en dat is het spel keihard te gaan spelen
pi_55382299
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
Lieke net tegen Huub..."Je bent 26 maar je gedraagt je als een kind van 12"
Dat zei Lieke niet tegen Huub, maar dat zei ze op het moment dat hij wegliep; dus........weer achter zijn rug. Huub kan het dus niet gehoord hebben.
pi_55382343
Huub: "Mijn tactiek naar Lieke blijft gewoon hetzelfde".

pi_55382356
Huub verwacht dat Lieke na gisteren avond weer heel normaal tegen hem doet, en dat na de scheldpartij van gisterenavond dat ze een hoer is enz enz.
Je moet het zeker normaal vinden dat je zo uitgescholden wordt, sommige fokkers vinden dat ook normaal geloof ik, die zijn zeker ook niet anders gewent.
  woensdag 19 december 2007 @ 11:02:20 #236
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55382366
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:57 schreef riri het volgende:
ze moet niets....
Ik raad Lieke één ding aan en dat is het spel keihard te gaan spelen
Dat kan ze helemaal niet. Alle hardheid moest altijd gestuurd worden door Huub en dan nog sputterde ze vaak tegen omdat ze er gewoon niets van snapt.
pi_55382391
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef neehe het volgende:
Huub verwacht dat Lieke na gisteren avond weer heel normaal tegen hem doet, en dat na de scheldpartij van gisterenavond dat ze een hoer is enz enz.
Je moet het zeker normaal vinden dat je zo uitgescholden wordt, sommige fokkers vinden dat ook normaal geloof ik, die zijn zeker ook niet anders gewent.
Met die eerste zin van je heb je een goed punt. Die tweede zin is een beetje jammer
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55382392
Jaap en Huub hebben een rustig gesprek.
Ze bekijken alles van alle kanten.
Huub dacht even dat hij Nathael zag
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 11:04:10 #239
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55382402
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef neehe het volgende:
Lieke doet al dagen niet meer normaal tegen hem. Mevrouw (ik neuk me de kooi in) voelt zich namelijk altijd al beter dan Huub.
pi_55382436
Huub vraagt zich af of hij iemand voor Lieke moet laten komen met kerst, niet doen Huub, ze hoeft niets van je.
Waarom kan Huub Lieke niet negeren.
Goedemorgen :W
pi_55382450
Huub zei ook nog,dat hij het gesprek met Hedda een verademing vond. Hedda zegt gewoon wat haar dwars zit, to the point, heel anders dan met Lieke
het water roept
pi_55382457
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef pullup het volgende:

[..]

Met die eerste zin van je heb je een goed punt. Die tweede zin is een beetje jammer
Als je dat normaal vindt dan spoor je niet.
  woensdag 19 december 2007 @ 11:06:59 #243
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55382461
Palma - eerste kerstdag komt er nooit een krant
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55382480
Huub zegt dat het Kerstopnames zijn, Palma dat het Kerstontbijt is.
Selene en Lieke katten tegen elkaar
het water roept
pi_55382493
Selene en Lieke katten tegen elkaar.

Selene: "Praat niet tegen mij, ik moet niets van jou".
pi_55382495
Ze wachten nog steeds op Amanda en Luc
het water roept
pi_55382503
Brian is volgens mij nu al para .
  woensdag 19 december 2007 @ 11:09:22 #248
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55382508
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:08 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat het Kerstopnames zijn, Palma dat het Kerstontbijt is.
Selene en Lieke katten tegen elkaar
Selene - Hou jij je mond tegen mij!
  woensdag 19 december 2007 @ 11:09:44 #249
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55382518
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef schatje het volgende:
Waarvan?
pi_55382529
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef schatje het volgende:
Hij kijkt niet vrolijk
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')