Dat verwerkingsproces van hem los laten heeft ze allang achter de rug...ze is daardoor alleen maar sterker geworden....hij heeft een aantal dingen gedaan waardoor dat proces alleen maar voor haar versneld is...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef schatje het volgende:
[..]
De dag erna zei ze ook tegen Nando en Jaap dat ze het niet leuk vond. Die caps van Lieke die Huub en Hedda in de gaten hielden vond ik ook veelzeggend. Lieke houdt zich groot. Jaap zei het treffend, hoe vaker Lieke roept 'ik voel me keigoed, ik voel me keigoed', des te rotter ze zich voelt. In het verleden heeft ze dat tijdens die 5 2 situatie ook geroepen en een moment later vroeg ze haar 24 uur aan.
Maar goed, het zal wel weer zo'n DGK dag worden waar Huub en Lieke centraal staan.
De akties die Huub heeft gedaan om haar te zieken heeft dat gevoel van walging alleen maar versneld....toen ze hem die vrijdagnacht de oorbellen teruggaf die hij haar had gegeven was het al over voor haar...op dat moment zette ze er een streep onder en was het over....quote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ze heeft het later aan Huub uitgelegd dat het haar geen ruk intereseerde, ze hoeft niets meer van hem ze wil niets meer van hem, ik dacht inderdaad dat het niet leuk was als je ex naast je sex met een ander hebt, ik zou het niet leuk vinden, maar lieke walgt dusdanig van hem, dat ze hem niet eens meer wil zien na de kooi, waarvan akte.
Maar Huub is degene die hele tijd bij haar loopt te zeiken gister werd hij volkomen gek toen hij iets zag bij TMF (Lieke zou samenwerken met Brain)hij vroeg om uitleg Lieke zei dat het niet zo was, en hij begint weer van voren af aan, daar stoer ik mij mateloos aan, sorry als je het niet begrijpt maar ik moet hem niet ik vind het een kwal, je hoeft geen pogingen bij mij te doen om huub recht te praten want ik zie was ik zie, en hoor wat ik hoor, basta, en nu ga ik erwtensoep maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dus waar maken we ons dan nu druk om. Lieke is er klaar mee. Waarvan akte dus Lieke moet ook niet meer negatief lullen over Huub bij andere want ze is er toch klaar mee?
Hij doet het tenmimste tegen haar, Lieke zeurt liever over hem tegen een ander.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef maril het volgende:
[..]
Maar Huub is degene die hele tijd bij haar loopt te zeiken gister werd hij volkomen gek toen hij iets zag bij TMF (Lieke zou samenwerken met Brain)hij vroeg om uitleg Lieke zei dat het niet zo was, en hij begint weer van voren af aan, daar stoer ik mij mateloos aan, sorry als je het niet begrijpt maar ik moet hem niet ik vind het een kwal, je hoeft geen pogingen bij mij te doen om huub recht te praten want ik zie was ik zie, en hoor wat ik hoor, basta, en nu ga ik erwtensoep maken.
Het lijkt me moeilijk om in een gescripte real-life -soap te wonen, waar iedereen wel 3 backups zou willen,quote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef riri het volgende:
toen ze hem die vrijdagnacht de oorbellen teruggaf
nog meer een reden niets meer van hem te willen.
Dat is opgekropte woede..quote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Ze doet echt afschuwelijk nep met die lachjes tussendoor en die zgn snerende opmerkingen.
Ik vind het heel onvolwassen.
Waarom schrijf jij nooit over de fouten die Lieke gemaakt heeft?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef riri het volgende:
[..]
Dat verwerkingsproces van hem los laten heeft ze allang achter de rug...ze is daardoor alleen maar sterker geworden....hij heeft een aantal dingen gedaan waardoor dat proces alleen maar voor haar versneld is...
Huub weet dat...Huub weet ook dat hij met niets meer voor elkaar kan krijgen dat dat nog goedkomt...hij probeert met alles wat hij nu nog zegt de aandacht af te leiden van zijn eigen fouten...daar is Huub nu mee bezig...
Degenen die goed kijken zien dat Huub heel goed weet dat hij bang is voor wat er komen gaat...Huub is bang voor Lieke haar sterkte...hij weet als geen ander dat ze sterk is....
Ze zegt letterlijk...."Ook al wordt ik eruit gestemd...ik verlaat met opgeheven hoofd die poort"
Met de trots van Lieke kan Huub niet omgaan.
Huub weet dat hij over heel veel dingen die hij gedaan heeft niet trots kan zijn...dat weet hij maar al te goed.
Omdat Huub zei...."Kun je nu het kerst is een beetje rustig houden"quote:Op woensdag 19 december 2007 10:35 schreef schatje het volgende:
Lieke speelt het script van kerst af, Lieke: "Wat zei je de avond voor kerst?".
Komop zeg ben je doof en luister je alleen maar met je Huub oor. Ze doet al maanden niets anders dan zeiken over Huub aan iedereen die het aan wil horen. Huub maakt zich boos tegen Lieke en niet achter haar rug om.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef maril het volgende:
[..]
Maar Huub is degene die hele tijd bij haar loopt te zeiken gister werd hij volkomen gek toen hij iets zag bij TMF (Lieke zou samenwerken met Brain)hij vroeg om uitleg Lieke zei dat het niet zo was, en hij begint weer van voren af aan, daar stoer ik mij mateloos aan, sorry als je het niet begrijpt maar ik moet hem niet ik vind het een kwal, je hoeft geen pogingen bij mij te doen om huub recht te praten want ik zie was ik zie, en hoor wat ik hoor, basta, en nu ga ik erwtensoep maken.
Dat voelt ze niet want ze voelt zich keigoed en er is een last van haar schouders.quote:
zou het niet zo kunnen zijn dat dat echt zo is? Dat huub daarom misschien wel wat meer moeite heeft met deze scheiding dan Lieke die zelf al heeft gezegd dat ze al maanden niets van hem moet hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:36 schreef riri het volgende:
vannacht heeft Huub nog tegen Lieke gezegd..."Ik hou van je,mag ik je even vasthouden"
Ach Lieke is zo goed en volwassen pffff.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Je bent toch jarig vandaag, krijg je volwassenheid erbij?".
en Huub gelooft hetquote:Op woensdag 19 december 2007 10:44 schreef schatje het volgende:
Palma heeft gezegd 'en weer een waarheid boven tafel' over dat Lieke met Brian samenwerkt.
Dat zei Lieke niet tegen Huub, maar dat zei ze op het moment dat hij wegliep; dus........weer achter zijn rug. Huub kan het dus niet gehoord hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
Lieke net tegen Huub..."Je bent 26 maar je gedraagt je als een kind van 12"
Dat kan ze helemaal niet. Alle hardheid moest altijd gestuurd worden door Huub en dan nog sputterde ze vaak tegen omdat ze er gewoon niets van snapt.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:57 schreef riri het volgende:
ze moet niets....
Ik raad Lieke één ding aan en dat is het spel keihard te gaan spelen
Met die eerste zin van je heb je een goed punt. Die tweede zin is een beetje jammerquote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef neehe het volgende:
Huub verwacht dat Lieke na gisteren avond weer heel normaal tegen hem doet, en dat na de scheldpartij van gisterenavond dat ze een hoer is enz enz.
Je moet het zeker normaal vinden dat je zo uitgescholden wordt, sommige fokkers vinden dat ook normaal geloof ik, die zijn zeker ook niet anders gewent.
Lieke doet al dagen niet meer normaal tegen hem. Mevrouw (ik neuk me de kooi in) voelt zich namelijk altijd al beter dan Huub.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef neehe het volgende:
Huub verwacht dat Lieke na gisteren avond weer heel normaal tegen hem doet, en dat na de scheldpartij van gisterenavond dat ze een hoer is enz enz.
Je moet het zeker normaal vinden dat je zo uitgescholden wordt, sommige fokkers vinden dat ook normaal geloof ik, die zijn zeker ook niet anders gewent.
Als je dat normaal vindt dan spoor je niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Met die eerste zin van je heb je een goed punt. Die tweede zin is een beetje jammer
Selene - Hou jij je mond tegen mij!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:08 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat het Kerstopnames zijn, Palma dat het Kerstontbijt is.
Selene en Lieke katten tegen elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |