Ach Lieke is zo goed en volwassen pffff.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Je bent toch jarig vandaag, krijg je volwassenheid erbij?".
en Huub gelooft hetquote:Op woensdag 19 december 2007 10:44 schreef schatje het volgende:
Palma heeft gezegd 'en weer een waarheid boven tafel' over dat Lieke met Brian samenwerkt.
Dat zei Lieke niet tegen Huub, maar dat zei ze op het moment dat hij wegliep; dus........weer achter zijn rug. Huub kan het dus niet gehoord hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
Lieke net tegen Huub..."Je bent 26 maar je gedraagt je als een kind van 12"
Dat kan ze helemaal niet. Alle hardheid moest altijd gestuurd worden door Huub en dan nog sputterde ze vaak tegen omdat ze er gewoon niets van snapt.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:57 schreef riri het volgende:
ze moet niets....
Ik raad Lieke één ding aan en dat is het spel keihard te gaan spelen
Met die eerste zin van je heb je een goed punt. Die tweede zin is een beetje jammerquote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef neehe het volgende:
Huub verwacht dat Lieke na gisteren avond weer heel normaal tegen hem doet, en dat na de scheldpartij van gisterenavond dat ze een hoer is enz enz.
Je moet het zeker normaal vinden dat je zo uitgescholden wordt, sommige fokkers vinden dat ook normaal geloof ik, die zijn zeker ook niet anders gewent.
Lieke doet al dagen niet meer normaal tegen hem. Mevrouw (ik neuk me de kooi in) voelt zich namelijk altijd al beter dan Huub.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef neehe het volgende:
Huub verwacht dat Lieke na gisteren avond weer heel normaal tegen hem doet, en dat na de scheldpartij van gisterenavond dat ze een hoer is enz enz.
Je moet het zeker normaal vinden dat je zo uitgescholden wordt, sommige fokkers vinden dat ook normaal geloof ik, die zijn zeker ook niet anders gewent.
Als je dat normaal vindt dan spoor je niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Met die eerste zin van je heb je een goed punt. Die tweede zin is een beetje jammer
Selene - Hou jij je mond tegen mij!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:08 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat het Kerstopnames zijn, Palma dat het Kerstontbijt is.
Selene en Lieke katten tegen elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |