Nee hoor. GeenStijl is het riool van internet en zoals gewoonlijk hebben ze weer eens walgelijke acties.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Iedereen weet dat toch. Zo bijzonder is die info van Geenstijl niet. Alleen omdat jij erop kotst, maak je er meer van dan het is.
GS is keihard, maar meestal wel bloedeerlijk. dat kan ik wel waarderen in zequote:Op woensdag 19 december 2007 18:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee hoor. GeenStijl is het riool van internet en zoals gewoonlijk hebben ze weer eens walgelijke acties.
huh, z'n hyves is nu ineens verwijderdquote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
http://diaantje98.hyves.nl/
http://johnnybrondijk.hyves.nl/
bijna 5000x bekekenen die reacties
ja gister alquote:Op donderdag 20 december 2007 12:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
huh, z'n hyves is nu ineens verwijderd
Geen, want dit is een incident.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu de dader geen Marokkaan blijkt te zijn ben ik zeer benieuwd naar de eventuele kamervragen van vriendje Stokvis.²
Marokkanen in 't Zandtquote:Op donderdag 20 december 2007 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu de dader geen Marokkaan blijkt te zijn ben ik zeer benieuwd naar de eventuele kamervragen van vriendje Stokvis.²
Ja, ze kunnen de "incidenten" prima in eigen beheer houden, dat hoeven ze niet te outsourcen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Marokkanen in 't ZandtLaat dat nou één van de weinige voordelen zijn van het dorp.
Gelukkig komt er op de valreep nog een Marokkanen-draai aan dit topic. Netjes.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zegt het al in je laatste zin. Medeplichtigheid denk ik uiteindelijk (ze wist ervan).quote:Op donderdag 20 december 2007 14:41 schreef du_ke het volgende:
Tja tijd dat die jongen zwaar behandeld gaat worden.
Wat was de rol van zn vriendinnetje eigenlijk?
dat was zijn inspiratiebronquote:Op donderdag 20 december 2007 14:41 schreef du_ke het volgende:
Na iedere brand verkleedde ze zich als brandweervrouw, draaiden ze Light my fire, en krikten ze zich suf.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:41 schreef du_ke het volgende:
ken je nedim imac nog? dat was een smerige moslimleugenaarquote:Op donderdag 20 december 2007 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een typisch germaanse leugenaar zeg.²
Ik snap het GS verhaal ff niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
GS is keihard, maar meestal wel bloedeerlijk. dat kan ik wel waarderen in ze
wat dan weer een beetje jammer is, is dat ze overal een waardeoordeel over hebben. maar dat oordeel is vaak gelijk aan wat iedereen denkt.
en wat jij zegt is natuurlijk waanzinnig subjectief, jij vindt het een walgelijke actie, dat betekend niet dat het per definitie zo is. en je hoeft er ook niet te kijken lijkt me
Typisch, de dader is een blanke Nederlander en heel verassend moeten er toch weer ff de Marokanen erbij worden gehaaldquote:Op donderdag 20 december 2007 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Liefdesverdriet is bij déze pyromaan ws. niet het motief.....eens kijken, welk ander cliché zou van toepassing kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef garnage-patrick het volgende:
In 1976 werd de plaats ook al eens opgeschrikt door brandstichtingen. Het motief van de dader bleek liefdesverdriet te zijn. [bron?]. Op dinsdagavond 18 december 2007 werd bekend dat de politie een verdachte heeft aangehouden.
Flikker eens op joh, trol.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een typisch germaanse leugenaar zeg.²
Neuh. Gewoon een schoffie die de aandacht wel heel relaxt vindt en tis ook een soort van autoriteitje pesten; "pak me dan als je kan". Daarom was hij ook aldoor in de buurt (4 keer op tv geinterviewd, in de krant geweest, uitgebreid vragen gesteld tijdens een bijeenkomst).quote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Liefdesverdriet is bij déze pyromaan ws. niet het motief.....eens kijken, welk ander cliché zou van toepassing kunnen zijn.
Misschien mocht hij niet bij de brandweer net als zijn vader en was dit zijn wraak?
quote:Justitie in Groningen heeft een van de twee verdachten van de brandstichtingen in 't Zandt vrijgelaten. Het gaat om de 20-jarige vriendin van de hoofdverdachte. De vrouw wordt nog wel als verdachte aangemerkt.
De 20-jarige hoofdverdachte wordt morgenochtend voorgeleid aan de rechter-commissaris. Hij ontkent elke betrokkenheid, aldus de zegsman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |