hemelsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat topic stamt geloof ik nog uit de tijd dat het niet gesloten werd na 300 posts![]()
In Utregg zit de Haman (??) Daar ging een uberdegelijke collega van mij altijd heen. Tis iets Turks en de mannen en vrouwen zijn gescheiden. Ik zal es koekelen.
Jij wilt zeker weer grote piem0ls spotten in de sauna!quote:
Maar op het filmpje kun je mbv je badjas alleen je bovenlichaam ontbloten.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Maar de Zwaluwhoeve is wel in je blootje hoor
Grote? Echt niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij wilt zeker weer grote piem0ls spotten in de sauna!![]()
![]()
en besides...... het hoeft niet groot te zijn om lekker te zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij wilt zeker weer grote piem0ls spotten in de sauna!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
Grrrrrrrrrr ik wil in bad en naar bed. Maar ik moet eerst nog de oven voorverwarmen, een ciabatta afbakken, laten afkoelen en er kaas op mikken. Ik heb geen gewoon brood of kadetjes meer voor Meneer Greys om mee te nemen morgen![]()
Oh en by the way, dat koude dompelbad krijg je me dus NIET in he!
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
En er wordt ook NIET geduwd, want je kunt niet elegant vallen in je nakie
Kan meneer Greys da zelluf nie?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
Grrrrrrrrrr ik wil in bad en naar bed. Maar ik moet eerst nog de oven voorverwarmen, een ciabatta afbakken, laten afkoelen en er kaas op mikken. Ik heb geen gewoon brood of kadetjes meer voor Meneer Greys om mee te nemen morgen![]()
Oh en by the way, dat koude dompelbad krijg je me dus NIET in he!
Die komt pas ergens na middernacht thuis, van de bluesband repetitiequote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Kan meneer Greys da zelluf nie?
Ik weet dat hij er met zijn ex regelmatig is geweest, in de sauna.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Over meneer Greys gesproken....houdt die van sauna icm Fok!dames?![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet dat hij er met zijn ex regelmatig is geweest, in de sauna.
Met mij echter nog nooit!![]()
Maar met jullie wil ie vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |