Nu hij terug is natuurlijk, mocht ie in mijn AT kijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:27 schreef Greys het volgende:
Hoe kan ie nou meelezen als hij net op weg is?
Wel lief van hem! Had ie wat goed te maken?
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon die kouwe poten een stukkie hogerop schuiven. pikstraf
Ja, dat briefje komt mn zusje zo brengenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Morretje het volgende:
Qwea! Weet je nu al hoe ik moet gaan rijden zaterdag?
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat briefje komt mn zusje zo brengenMams is jarig, dus ze moest toch langs komen. Scheelde mij fietsen
Merci bienquote:
zwangerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:03 schreef Qwea het volgende:
KOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUD
En hoofdpijn + misselijk
En KOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUDKOUD
ik ben net ongesteld geweestquote:
Ja, dat komt idd meer in de buurtquote:
jaaahaaaa, maar da's te logisch om een beetje mee te kunnen stangenquote:
Ging je die ook inpakken in een handdoek dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt wel een potje breken
Als je maar van Non afblijft dan!
Hou op!!! Da's echt iets voor mij. Allemaal lekker in de blote kont in het bubbelbadquote:Op woensdag 19 december 2007 21:44 schreef Greys het volgende:
Oh dan weet ik nog wel een leuke volgende meetinggettogether voor de maisjes:
Lekker bubbelen en beautiën ergens!
pfffft, schat, als jij in de sauna komt voel je je miss universe hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeutje...dan mag ik wel heul hard aan de slag om de decemberkilootjes er af te krijgen.
Wat vindt de rest? Morrie? Non? De rest van Fok?![]()
In Utregg schijnt ook een hele goede bikini-sauna te zitten.![]()
Da's wel lekker centraal...dan ga ik lekker met de trein.
Sanadome zou ik geen sauna durven noemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:08 schreef Greys het volgende:
Oh die ken ik niet, in Utrecht! Ik dacht dat er maar 2 bikini-sauna's waren, in Nijmegen en in Valkenburg!
Oh my... ik schrok me net te pletter!
Ik deed de voorraadkast open... rent er een muisje weg
Ik ben helemaal niet bang voor muizen, heb ze vroeger zelf in een kooitje gehad () maar nu schrok ik me kapot
![]()
En nu? Ik ben niet een voorstander van muizenvallen
En misschien krijgt ie dan een dinnetje en stichten ze een lief gezinnetje.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen 4 katten heur, Nok
Ach, misschien had ie het koud buiten en wilde hij lekker even binnen bivakkeren tot het niet meer vriest?Ik kijk het wel even aan, als het te gek gaat worden dan haal ik wel zo'n diervriendelijke muizenval
Of ik ga hem kunstjes leren
Ing, ik klikte op je linkje, maar waar ergens in dat hele topic staat die in Utrecht dan?
Lekker op de bank hangen bij meneer Greys, net als Binkquote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Het enige waar ik een beetje bang voor ben dat hij een keertje UIT de kast komt rennen, ipv verder er in, als ik de deur open doeDus dat hij mijn keuken en woonkamer door gaat cruisen, dat lijkt me dan weer minder, want waar moet ie heen dan?
Dat topic stamt geloof ik nog uit de tijd dat het niet gesloten werd na 300 postsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen 4 katten heur, Nok
Ach, misschien had ie het koud buiten en wilde hij lekker even binnen bivakkeren tot het niet meer vriest?Ik kijk het wel even aan, als het te gek gaat worden dan haal ik wel zo'n diervriendelijke muizenval
Of ik ga hem kunstjes leren
Ing, ik klikte op je linkje, maar waar ergens in dat hele topic staat die in Utrecht dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |