quote:
Schuttingtaal lukt je best goed iigquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, schuttingen geef ik vandaag gratis weg
ja, ik had al een poosje geen fruit gehad. Dus het moest van mezelfquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Morretje het volgende:
Verdikke, TT was te lang.. moest kerstdiners zijn![]()
Qwea: 'moet'? Wel gezond, ik heb vandaag ook maar een dubbele portie pitamientjes gegeten.. Morgen hoop ik echt van m'n verkoudheid af te zijn..
+7 grappigquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Schuttingtaal lukt je best goed iig
neej want grays was de LAPOquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Poeh, als je er op wacht, kun je het toch ook zelluf doen
Maar Greys was op haar oranje laarzen naar buiten om de groene bak buiten te zetten, dus die had het niet in de gaten dat ze de laatste poster wasquote:
hier ook, bizar he ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Greys was op haar oranje laarzen naar buiten om de groene bak buiten te zetten, dus die had het niet in de gaten dat ze de laatste poster was![]()
By the way... de groene bakken zijn hier voor het huisvuil.
De bruine bakken zijn voor het groene afval. Snapt u het nog?
* Morretje nog ff wacht..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef Greys het volgende:
Trusten Qwea!
Ik ga jullie mijn oranje laarzen showen. Even uploaden
Die is er op zijn zachtst gezegd niet echt wild vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Is meneer Greys nog te houden als je die laarzen aantrekt!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Is meneer Greys nog te houden als je die laarzen aantrekt!
Trusten Morretje![]()
Ik is ook niet happy, maar dat kan ook komen door het naderende maandelijkse onheil![]()
Ga jij naar Pinkpop?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is er op zijn zachtst gezegd niet echt wild van
Ik heb dan ook heel erg lopen zeiken en klagen toen ik er een uur op moest lopen naar het Pinkpop terrein en toen bleken ze toch niet echt geschikt om een lang stuk op te wandelen![]()
Normaal had ik er nooit last van, maar de laatste maanden ben ik een beetje cyclus-gestoord geloof ik. Zeer irritantquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat komt over 2 weken weer, maar dan als het onheil er al is..)
Vind het uberhaupt irritant, als ik het zonder problemen kon overslaan, deed ik et!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Normaal had ik er nooit last van, maar de laatste maanden ben ik een beetje cyclus-gestoord geloof ik. Zeer irritant
Ik ben 1 keer geweest en dat was zo'n drama dat het weer leuk werdquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij naar Pinkpop?![]()
Volgend jaar wil ik ook!!!!!
Touwtje? Op niet nader te noemen plek? Ontdekken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerder vergat ik het altijd...totdat ik een touwtje op een niet nader te noemen plek ontdekte.
De laatste tijd is het hommeles....kutpil
Ik zou ook wel een heel maf beeld van hem krijgen als ie er wel wild van werdquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is er op zijn zachtst gezegd niet echt wild van
Ik heb dan ook heel erg lopen zeiken en klagen toen ik er een uur op moest lopen naar het Pinkpop terrein en toen bleken ze toch niet echt geschikt om een lang stuk op te wandelen![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer geweest en dat was zo'n drama dat het weer leuk werd
Meneer Greys wilde de Dave Matthews Band in het echt zien en ik offerde mezelf op om mee te gaan.
Hij speelde om 16.00 uur, wij waren om 12.00 uur van huis gegaan. Geen file gehad (iedereen was er natuurlijk al) maar we moesten zo ver weg parkeren dat het meer dan een uur lopen was nog
En ik maar zeuren en jengelen omdat ik op die laarzen moest lopen (naast Meneer Greys wordt dat lopen automatisch rennen, anders kan ik hem niet bijhouden). Toen we nog onderweg waren met lopen hoorden we op het terrein de band al beginnen. Was heel goed voor het humeur van Meneer Greys!
Zo'n gevaarte 's morgens indouwen en 's avonds bij het douchen ontdekken dattie er nog steeds zit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Touwtje? Op niet nader te noemen plek? Ontdekken?
WTF?![]()
Trusten, Morrie!
De mijne is ook opeens aan het verkorten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Normaal had ik er nooit last van, maar de laatste maanden ben ik een beetje cyclus-gestoord geloof ik. Zeer irritant
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Greys...ik drink deze op en dan ga ik ook heerlijk knorren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |