Katten hebben personeel...daar kom je nog wel achterquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:58 schreef Morretje het volgende:
Hehe, lekker de baasblikopener voor de gek houden!!
Ja, maar niet zaterdag. Meneer Morretje kan niet mee, en tis wel zijn verjaarscadeautje. En, het is qua aandachtstijd beter als we een puzz na oud en nieuw ophalen..quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Katten hebben personeel...daar kom je nog wel achter![]()
Ga je nog eentje meenemen uit Makatsi?
Ohhhhhhhhhhhh!quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:07 schreef Morretje het volgende:
Oh enne, meneer Morretje heeft voor z'n verjeertje al een krabpaal en voerbakjes gekregen!
Friesquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Probeer je Frysk te pruttelen?
* Ingetje79 komt niet meer op de gettogetherquote:
Kusjes helpen niet, ik ben op m'n ziel getraptquote:
Hoeiii! Ik ook!quote:
* Greys ziel uitdeukt van Ing.... *aai over bol*quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kusjes helpen niet, ik ben op m'n ziel getrapt
als je maar wel op de Eet komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 komt niet meer op de gettogether![]()
Ehm... Tzatztiki?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kusjes helpen niet, ik ben op m'n ziel getrapt
Doe maar niet, m'n haar is al statisch genoegquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys ziel uitdeukt van Ing.... *aai over bol*
En nu niet meer miepen
Komt al in de richting...doe je er dan ook stukken kwamkwammer bij?quote:
ok,ok, maar dan mag je nu nie meer zielig zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt al in de richting...doe je er dan ook stukken kwamkwammer bij?
Vriendjes dan maar he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
ok,ok, maar dan mag je nu nie meer zielig zijn
Man! Het Wembleystadion is haast oondergesneeuwd inmiddels! Ken je nagaan hoeveel vlokjes al zijn gevallen, tis echt een megagroot stadion.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:15 schreef Morretje het volgende:
Maarrrem, Ing en Greys, ik zie jullie nieuwe avatars nog niet in gebruik, of ben ik nu scheel?![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef Greys het volgende:
Echt niet Morretje? Of trap ik er weer eens in?
weer tegelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:19 schreef Morretje het volgende:
Greys nu wel, Ing nog niet hoor
Heus nie, ik lieg noooit! * Morretje is altijd eerlijk..quote:
Dat leest eerder als een pijnlijke stoelgang!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heus nie, ik lieg noooit! * Morretje is altijd eerlijk..
Soms op het pijnlijke af...![]()
Vond het zo gek, jullie beiden helemaal aant jubelen over de icon, gebruiken ze em niet.. Daar klopt iets niet, dacht ik nogquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Fijn dat je het even zei Morretje, anders was ik in de waan gebleven dat iedereen die faaaabulous icon zag
Ik ook bij mezelf straks. Maar dat zegt dus niets, zo blijktquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie um zelf wel als sneeuwvlokje
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat leest eerder als een pijnlijke stoelgang!
Nee, schuttingen geef ik vandaag gratis wegquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan krijg ik er zeker gratis een kuub zand bij?
Ik ben een newbie he, vergeleken bij jullie, dus dat zal vast! (Maar, lag het dan aan jullie instellingen, of die van Nok en mij)quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:24 schreef Greys het volgende:
Aan de duimen van Morretje te zien is het gelukt Ing! Ik zag de jouwe de hele tijd al als sneeuw, maar wij hebben een andere instelling van het forum dan de andere maisjes, denk ik?
Ik heb nog de oude layoutquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:24 schreef Greys het volgende:
Aan de duimen van Morretje te zien is het gelukt Ing! Ik zag de jouwe de hele tijd al als sneeuw, maar wij hebben een andere instelling van het forum dan de andere maisjes, denk ik?
Q, hoest afgelopen met je "familiecentjes-probleempje" ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, schuttingen geef ik vandaag gratis weg
Dat loopt nog steedsquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q, hoest afgelopen met je "familiecentjes-probleempje" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |