Trage pc?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te wachten op bestanden die geexporteerd worden. En dat duurt langggggggggggg
Nee, trage software.quote:
ach wat is alngquote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te wachten op bestanden die geexporteerd worden. En dat duurt langggggggggggg
23 minuten voor een bestand van 103 a4tjesquote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ach wat is alng
Ik moest net rebooten, en het opstarten van mijn PC hier duurt 12 minuten
Het wordt tijd dat dat ding de kliko ingaat
Daar kan je iig wat meequote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef es70 het volgende:
Ik heb een entertainmentbon gekregen van de baas. Vraag me af waarom dat ding niet gewoon boeken/platenbon kon blijven heten...
quote:
Geen idee nog, maar er is vast wel iets leuks te vindenquote:
Die kans is wel heel groot jaquote:Op donderdag 20 december 2007 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar er is vast wel iets leuks te vinden.
7 januari ga ik weer werken.quote:
Gefeliciteerdquote:
Oh, maar wat dat verdienen betreft, dat heeft iedereen in mijn ogen hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Sterkte Leo. Geniet van je vakantie, je hebt het wel verdiend morgen.
Wat zeggen jullie dat in België toch mooi.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:06 schreef leonieke het volgende:
Oh, maar wat dat verdienen betreft, dat heeft iedereen in mijn ogen hoor(oke een paar collega's misschien niet
) maar het wordt nu gewoon nog een beetje slepen tot het einde, maar dat komt wel in orde.
Misschien ga ik straks wel mijn kerstkaartjes schrijven (ik zit twee uur aan het onthaal zonder pc waar ik normaalgezien een boekje lees, kan ik ook mijn kaartjes schrijven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |