Okay danquote:
Ik weet niet of het besmettelijk is eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je bent wel zeker dat het niet besmettelijk is he.
Wel fijn toch? Men zegt tenminste dat een "leven" fijn is.
't Is net als een crackhoer neuken zonder condoom. Eerst is het bijzonder aangenaam, maar later wou je dat je dr nooit aan begonnen was.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay dan.
[..]
Ik weet niet of het besmettelijk is eigenlijk.
Bijzonder aangenaam.
Zeg, het is hier geen onzinquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't Is net als een crackhoer neuken zonder condoom. Eerst is het bijzonder aangenaam, maar later wou je dat je dr nooit aan begonnen was.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't Is net als een crackhoer neuken zonder condoom. Eerst is het bijzonder aangenaam, maar later wou je dat je dr nooit aan begonnen was.
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef Ynske het volgende:
pizza
Mafkeesquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen t is geen foto maar een plaatjequote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto
Waar heb je die gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen t is geen foto maar een plaatje
Humor mag zeker, alleen smaken verschillen wel eensquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat humor hier verboden was
quote:
Met PS een beetje aanpassen, dan kan het bestquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja die was te vol detail om te verkleinen
Ook lekker, een paar dagen vrij zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt goed
Nog plannen ?
Ik heb van de 25e tm de 2de vrij
Neem jij dan mijn rug en snurkende hond?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:31 schreef Ynske het volgende:
Wil iemand mijn linkeroog en omgeving hebben>?
oh jah geen probleem, graag zelfsquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem jij dan mijn rug en snurkende hond?
Oja avond.
vergeet fok! telkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |