Nee joh, da's een boef die bekend is geworden. Maar ik zoek bekenden die boef zijn geworden.quote:
Bedoel je niet Blinker?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:45 schreef milagro het volgende:
die voetballer Blanker, ooit getrouwd met een Dolly Dot is de enige die ik zo snel kan verzinnen, oh nee, het is echt waar!
Zie OPquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Kluivert na zijn doodrij-stunt? Of was dat slechts 240 uur dienstverlening?
Zie paar posts boven jequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:20 schreef Tware het volgende:
Holleeder d0h
Nope, werkstraf.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Karl Noten wellicht?
Had je even zijn naam in de OP moeten zetten. Ik kan niet je gedachten lezen.quote:
Zie OPquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
Marco Bakker? Of was dat ook werkstraf?
Ja hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:21 schreef Zwansen het volgende:
Moordenaar van Pim Fortuyn. (ruud wild ofzo)
Och... BN'er, iemand doodrijden... hoeveel zijn dat er?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je even zijn naam in de OP moeten zetten. Ik kan niet je gedachten lezen.
Flikker OP.quote:
Lezen is moeilijk, zie ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:21 schreef Zwansen het volgende:
MOhammed B.
Moordenaar van Pim Fortuyn. (ruud wild ofzo)
Nou, al minimaal 2 dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och... BN'er, iemand doodrijden... hoeveel zijn dat er?
V.
Waarvoor moest hij zitten?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:45 schreef milagro het volgende:
die voetballer Blanker, ooit getrouwd met een Dolly Dot is de enige die ik zo snel kan verzinnen, oh nee, het is echt waar!
drugs- en/of wapenhandel, dacht ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarvoor moest hij zitten?
En heeft die Javier Guzman ook niet even moeten ontnuchteren in de cel?
Ik dacht "gewoon" omdat 'ie iemand in elkaar gerost had in een bezopen bui.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef milagro het volgende:
[..]
drugs- en/of wapenhandel, dacht ik.
Jij hebt het over Javier, gok ik en Milagro over die voetballer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht "gewoon" omdat 'ie iemand in elkaar gerost had in een bezopen bui.
Tja...dat vind ik echt zo'n suffe kutreden. Hij heeft in de bak gezeten omdat zijn verzameling niet helemaal door de beugel kon. Dat vind ik lang niet zo erg als de pui van een gebouw eruit rijdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, gevonden:
Op 9 september 2006 bracht De Telegraaf het nieuws dat Vlemmix in de jaren tachtig was veroordeeld wegens verboden wapenbezit. Vlemmix verzamelde al sinds zijn veertiende vuurwapens. Nadat een rancuneuze ex-werknemer de politie had getipt, viel deze in 1981 met een dertig man tellend arrestatieteam de winkel van Vlemmix binnen en werd zijn verzameling in beslag genomen. Op 30 oktober 1984 veroordeelde het gerechtshof van 's-Hertogenbosch Vlemmix tot vier maanden waarvan drie voorwaardelijk. Zijn straf, 28 dagen na aftrek van voorarrest, zat hij uit in gevangenis Ter Peel in Sevenum, waar hij op 20 oktober 1985 werd ontslagen. Vlemmix had zijn omgeving wijsgemaakt dat hij in de Verenigde Staten verbleef.
Vlemmix, zonder n dus.
Ja ik zie het nu.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt het over Javier, gok ik en Milagro over die voetballer.
Bak is bak. En daar vroeg TS naar. Nu kan je gaan muggenziften of JV wel een echte BN is, maar voorlopig houd ik 't erop dat minstens half Nederland wel eens van die dwaas gehoord heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja...dat vind ik echt zo'n suffe kutreden. Hij heeft in de bak gezeten omdat zijn verzameling niet helemaal door de beugel kon. Dat vind ik lang niet zo erg als de pui van een gebouw eruit rijden
Ik bestreed ook niet dat de TS daar niet naar gevraagd had.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bak is bak. En daar vroeg TS naar. Nu kan je gaan muggenziften of JV wel een echte BN is, maar voorlopig houd ik 't erop dat minstens half Nederland wel eens van die dwaas gehoord heeft.
Er werd gestolen handel in zijn auto gevonden iddquote:Op woensdag 19 december 2007 23:43 schreef Malahide het volgende:
Die van Anita van de Dolly Dots is inderdaad Ton Blanker (ex-voetballer van o.a. Volendam en ik dacht ook Ajax) en ze is nog steeds met hem getrouwd. Volgens mij heeft hij een behoorlijke tijd in de bak gezeten voor illegale wapenhandel o.i.d.
\quote:Op donderdag 20 december 2007 20:09 schreef tong80 het volgende:
In het buitenland heb je de tennister Capriatie die betrapt werd op winkeldiefstal en bv Sir Bobby Moore die op het WK-74 werd beschuldigd van winkeldiefstal.
Een nachtje ontnuchteren in een politiecel != in de gevangenis zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarvoor moest hij zitten?
En heeft die Javier Guzman ook niet even moeten ontnuchteren in de cel?
Rudi Koopmans vast wel een keerquote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef Ole het volgende:
Er hebben toch wel meer NL boksers in de bak gezeten?
Eddy Smulders nationaal half zwaargewicht kampioen. Had een granaatje geplaatst bij iemand.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef Ole het volgende:
Er hebben toch wel meer NL boksers in de bak gezeten?
Die bedoelde ikquote:Op donderdag 20 december 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Rudie Lubbers europees kampioen zwaargewicht in Portugal een paar jaar vast gezten wegens drugsmokkel.
Ze komen zo langsaanzamerhand naar boven
En was er ook niet iets met sigarettensmokkel?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Eddy Smulders nationaal half zwaargewicht kampioen. Had een granaatje geplaatst bij iemand.
tja, maar wat was eerder, de bekendheid of het in de bak zittenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, aangezien de heer Holleeder ook aardig bekend is, mag hij er eigenlijk ook wel bij in dit topic...
Heeft Frans in de bak gezeten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:02 schreef Ole het volgende:
En volgens mij vanwege verdenking belastingfraude:
Emil Ratelband,
Guus Hiddink
Frans Bauer
Frans weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heeft Frans in de bak gezeten?![]()
Daar hebben ze helemaal geen pindasaus!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:25 schreef BVO het volgende:
Robin van Persie.
Nee, Mat Herben werd als deskundige gehoord om een paar vliegtuigspotters vrij te krijgen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft Matt Herben niet in Griekenland vastgezeten voor dat vliegtuigspotten?
Is de vader van "die idioot" een BN-er dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:58 schreef MahirBurekovic het volgende:
De vader van die idioot Nigel de Jong, namelijk Jerry de Jong. Had bij MVV van ploeggenoten pinpassen gejat en geprobeerd er geld mee op te nemen bij de bank. Ik weet alleen niet of ie er voor veroordeeld is laat staan er een gevangenisstraf voor heeft gekregen.
Neequote:Op dinsdag 25 december 2007 14:01 schreef MahirBurekovic het volgende:
Rudie Lubbers en Eddy Smulders? Jullie bedoelen Ruud Lubbers en Edwin Smulders? Lol.
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
Is de vader van "die idioot" een BN-er dan?
is een oud-international, dork.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is de vader van "die idioot" een BN-er dan?
Ja man, ik ben écht een dork omdat omdat ik dat niet weet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:08 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
is een oud-international, dork.
Zo, die zitquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja man, ik ben écht een dork omdat omdat ik dat niet weet.
Immers, IEDEREEN houdt zich bezig met voetbal en IEDEREEN houdt zich bezig met 3e-rangsspelers. En uiteraard houdt IEDEREEN zich bezig met voetbal van 20 jaar geleden.
Sneu figuur
ja want als derderangsspeler word je international....quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja man, ik ben écht een dork omdat omdat ik dat niet weet.
Immers, IEDEREEN houdt zich bezig met voetbal en IEDEREEN houdt zich bezig met 3e-rangsspelers. En uiteraard houdt IEDEREEN zich bezig met voetbal van 20 jaar geleden.
Sneu figuur
Ik deed niet wijsneuzerig, ik vroeg het me echt af.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:02 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ja want als derderangsspeler word je international....
het gaat erom dat jij wijsneuzerig deed. als het geen BN-er was had ik 'em niet gepost.
Nogmaals, waarom zou ik het posten als ie het niet was? Blijkbaar neem je me niet serieus. Ipv te reageren had je em namelijk ook kunnen opzoeken, als je je het inderdaad écht afvroeg.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik deed niet wijsneuzerig, ik vroeg het me echt af.
Maar dat jij het als een sarcastische post op wil vatten: zoals de waard is vertrouwdt hij zijn gasten.
En ik zou nog wat over je "als het geen..."-opmerking kunnen zeggen maar dat ga ik niet doen.
Omdat jij het misschien een BN-er VINDT maar dat is voor mij nog geen reden om aan te nemen dat 'ie het ook IS.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:30 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom zou ik het posten als ie het niet was?
Ik had hem opgezocht en ook die Wiki-pagina gevonden.quote:Blijkbaar neem je me niet serieus. Ipv te reageren had je em namelijk ook kunnen opzoeken, als je je het inderdaad écht afvroeg.
Ja en daarom kun je het opzoeken ipv vervelend te gaan doen. Kun je voor jezelf uitmaken of ie een BN-er is of niet. Ik zeg verder ook niet dat ie nog steeds bekend is, maar als je indertijd naar voetbal keek dan ken je hem wel. De reden dat jij em niet kent is omdat zn zoon uiteraard nooit iets over hem zegt vanwege dit beschamende voorval.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat jij het misschien een BN-er VINDT maar dat is voor mij nog geen reden om aan te nemen dat 'ie het ook IS.
Voor een hoop Groningers zal Ede Staal ook een BN-er zijn. Maar is hij het dan ook?
[..]
Ik had hem opgezocht en ook die Wiki-pagina gevonden.
Maar wees nou eens eerlijk: zo'n klein stukje...kun je dan eerlijk zeggen dat het een BEKENDE Nederlander is?
Als je 100 mensen zou interviewen...zou dan de helft zeggen: "Oh ja, dat is die oud international"
Of: "Oh ja, dat is de vader van..."
Ik vraag me dat dus af. Ik vermoed van niet.
(van wikipedia)quote:Hij werd verdacht van het gelegenheid geven tot prostitutie, het aanzetten tot losbandigheid en het vervaardigen van obscene afbeeldingen omdat hij lokale vrouwen naakt had geschilderd. Door het omkopen van ambtenaren wist hij zich op borgtocht vrij te kopen, en in stilte via Gambia het land te ontvluchten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |