abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 11:59:40 #76
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_55597445
Giel Beelen. Of had die alleen werkstraf?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_55598798
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja man, ik ben écht een dork omdat omdat ik dat niet weet.
Immers, IEDEREEN houdt zich bezig met voetbal en IEDEREEN houdt zich bezig met 3e-rangsspelers. En uiteraard houdt IEDEREEN zich bezig met voetbal van 20 jaar geleden.

Sneu figuur
ja want als derderangsspeler word je international....

het gaat erom dat jij wijsneuzerig deed. als het geen BN-er was had ik 'em niet gepost.
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:20:52 #78
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55599225
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:02 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

ja want als derderangsspeler word je international....

het gaat erom dat jij wijsneuzerig deed. als het geen BN-er was had ik 'em niet gepost.
Ik deed niet wijsneuzerig, ik vroeg het me echt af.

Maar dat jij het als een sarcastische post op wil vatten: zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

En ik zou nog wat over je "als het geen..."-opmerking kunnen zeggen maar dat ga ik niet doen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_55599518
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik deed niet wijsneuzerig, ik vroeg het me echt af.

Maar dat jij het als een sarcastische post op wil vatten: zoals de waard is vertrouwdt hij zijn gasten.

En ik zou nog wat over je "als het geen..."-opmerking kunnen zeggen maar dat ga ik niet doen.
Nogmaals, waarom zou ik het posten als ie het niet was? Blijkbaar neem je me niet serieus. Ipv te reageren had je em namelijk ook kunnen opzoeken, als je je het inderdaad écht afvroeg.
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:35:49 #80
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55599667
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:30 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Nogmaals, waarom zou ik het posten als ie het niet was?
Omdat jij het misschien een BN-er VINDT maar dat is voor mij nog geen reden om aan te nemen dat 'ie het ook IS.

Voor een hoop Groningers zal Ede Staal ook een BN-er zijn. Maar is hij het dan ook?
quote:
Blijkbaar neem je me niet serieus. Ipv te reageren had je em namelijk ook kunnen opzoeken, als je je het inderdaad écht afvroeg.
Ik had hem opgezocht en ook die Wiki-pagina gevonden.
Maar wees nou eens eerlijk: zo'n klein stukje...kun je dan eerlijk zeggen dat het een BEKENDE Nederlander is?

Als je 100 mensen zou interviewen...zou dan de helft zeggen: "Oh ja, dat is die oud international"
Of: "Oh ja, dat is de vader van..."

Ik vraag me dat dus af. Ik vermoed van niet.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_55600756
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Omdat jij het misschien een BN-er VINDT maar dat is voor mij nog geen reden om aan te nemen dat 'ie het ook IS.

Voor een hoop Groningers zal Ede Staal ook een BN-er zijn. Maar is hij het dan ook?
[..]

Ik had hem opgezocht en ook die Wiki-pagina gevonden.
Maar wees nou eens eerlijk: zo'n klein stukje...kun je dan eerlijk zeggen dat het een BEKENDE Nederlander is?

Als je 100 mensen zou interviewen...zou dan de helft zeggen: "Oh ja, dat is die oud international"
Of: "Oh ja, dat is de vader van..."

Ik vraag me dat dus af. Ik vermoed van niet.
Ja en daarom kun je het opzoeken ipv vervelend te gaan doen. Kun je voor jezelf uitmaken of ie een BN-er is of niet. Ik zeg verder ook niet dat ie nog steeds bekend is, maar als je indertijd naar voetbal keek dan ken je hem wel. De reden dat jij em niet kent is omdat zn zoon uiteraard nooit iets over hem zegt vanwege dit beschamende voorval. Maar ik denk verder ook niet dat je in dit topic mag klagen over het niveau van bekendheid van de BN-ers die gevangen hebben gezeten, want dat zijn er niet zoveel.

Ik weet niet of deze al genoemd is, maar Peter Klashorst (die vieze kale dwerg die afrikaanse aidswijven neukt) zat vast in Senegal.
quote:
Hij werd verdacht van het gelegenheid geven tot prostitutie, het aanzetten tot losbandigheid en het vervaardigen van obscene afbeeldingen omdat hij lokale vrouwen naakt had geschilderd. Door het omkopen van ambtenaren wist hij zich op borgtocht vrij te kopen, en in stilte via Gambia het land te ontvluchten.
(van wikipedia)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')