abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55577422
Beaker, geen tips helaas, Devin zuigt meestal ook zijn lipjes naar binnen zodra de lepel eraan komt. Of hij grijpt ernaar met beide handjes waardoor alles onder de derrie zit
Gewoon elke dag weer proberen, op een gegeven moment zullen ze echt wel wennen aan het idee en gaan ze heus wel eten.
Vanmiddag weigerde Devin ook weer de lepel, maar hij heeft heerlijk zitten smakken en zuigen op asperge. In de ene hand een halve groene, in de ander een halve witte en sabbelen maar! Zag er zo lief uit, helemaal toen hij niet kon kiezen en allebei de stengels tegelijk in zijn mond propte

Deeprfreeze, dat dreigende doorkomen kan best lang duren. Bij Devin zitten er ook al een poos een paar tandjes aan te komen, zowel onder als boven duidelijk harde plekjes voelbaar.

Davinia, fijn dat je zo tevreden bent met je CB! Blij je daar ook als jullie verhuisd zijn?
.... met gevoel voor drama....
pi_55578425
Hmmmm....oke Ze pakt het ook niet graag aan hoor vind ze heel, heel, heel eng Het zal wel een faaaaaase zijn
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_55579246
Huisarts was tevreden, Mirte klinkt wel heel snotterig, maar de longetjes klinken schoon (maar daar had lief ook al naar geluisterd) en ze klinkt ook niet benauwd ofzo.
Weer bellen als haar temp boven de 38 uit komt. Maar vanavond was het 36,9 .
Hopelijk nu weer aan de beterende hand... Het zal vast nog wel vaker voorkomen, maar hopelijk heeft ze dan later net zo'n goede weerstand als mama .
Fake it till you make it...
pi_55580424
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef Beaker het volgende:
Bedankt voor jullie tips, maar Jet eet gewoon niet haar mond blijft dicht bij het zien een lepeltje, ze schud haar hoofd heen en weer en op en neer om maar geen hapje te hoeven nemen!
Ik kan toch moeilijk die lepel erin proppen ...... ze krijgt Olvarit potjes dus dat is redelijk vloeibaar
Iemand hier ervaring mee??
Hier ook een ventje die nu pas iets begint te eten dat de moeite is. En dan nog regelmatig maaltijden dat hij niks wil.
Ik maak er mij niet druk in, 't gaat steeds beter en het komt wel.
pi_55581531
Zo te zien en lezen heeft iedereen de feestdagen overleefd! Hier ook alles goed gegaan al had ik na twee dagen uithuizig te zijn geweest wel weer heeeeel veel zin in een lekker dagje thuis met zijn drietjes te zijn.

Gelukkig gaat het met de zieke kindjes wel weer wat beter dat scheelt. Erg is dat he om je kleintje zo ziekjes en zielig te zien...

Kersjes wat een gezeur zeg van het cb. Hier ook wel eens tegenstrijdige berichten gehad. Oh krijgt ze af en toe een paar dagen maar 4 flessen? Nou dat is wel wat weinig hoor, zeker 5 moet ze er hebben. Even later na het wegen: Nou ze zit een beetje boven het gemiddelde dus probeer anders iets met de voedingen te minderen Heb maar niks gezegd en me er niks van aangetrokken. Mijn meisje groeit en eet gewoon prima.

Linde heeft zich keurig gedragen de afgelopen feestdagen. Lekker geslapen bij de opa's en oma's en niet veel gehuild. Helaas heeft ze wel nog steeds diarree en dus hebben we afgelopen maandag nog snel weer na overleg met de dokter te hebben gehad wat poep naar het lab gebracht om te laten onderzoeken. Het duurt nu al 2,5 weken dus het zou wel heeeel fijn zijn als er eens een einde aan al die poepluiers kwam.
Vandaag zijn we bovendien begonnen met rijstebloem. Hopelijk stopt dat een beetje. Eerst oefenen met een lepeltje, maar na een hap of 10 overgestapt op een fles met pap omdat mevrouw begon te brullen want mama was niet snel genoeg met de lepel. Dus helaas geen tips voor je Beaker. Misschien moet Jet gewoon een beetje wennen. Wil ze wel bv op een gekookt worteltje sabbelen?

Weet iemand trouwens hoe vaak ze die rijstebloem mag hebben? Mag ik dat bij elke voeding doen of maar 1x per dag? Heb net een gegoogle-ed maar kon zo gauw niks vinden...

[ Bericht 2% gewijzigd door Stiemie op 27-12-2007 21:07:15 ]
pi_55586168
Stiemie, wij geven nu 3 eetlepels rijstebloem bij de eerste en laatste fles. De anderen 3 met Johannesbroodpitmeel.. En dan nog pap van een lepeltje na ons avondeten (35 ml).
Wat een echte max is weet ik niet. Maar het is niet vreemd om het in 2 flessen te gebruiken.

edit: je zou misschien kunnen bellen met nutricia? Ik heb al 2 keer goed advies van ze gehad. Misschien weten zij hier ook een antwoord op.

[ Bericht 21% gewijzigd door Deepfreeze op 27-12-2007 22:38:23 ]
  donderdag 27 december 2007 @ 22:54:30 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55587086
P_iglet, dank je wel voor de links!!

Kersjes, ja ik blijf gewoon bij middenhoven. ben er tevreden over, dus waarom veranderen?

Stiemie, heel erg veel sterkte met de diarree! Eli begint nu een beetje flesvoedingspoepluiers te produceren en dat ruikt echt naarder dan bv-peopluiers

Eli is weer een stuk beter! Vandaag bijna hele dag geslapen en nu weer vrolijk (wel nu niet meer, want hij wil eten, maar de hele avond wel) Net ook filmpje gemaakt van kraaiend en kirrend kind
Hij is nog wel schor, ik hoop dat het snel voorbij gaat en we weer het luchtalarm kunnen aanzetten als hij huilt. Nu klinkt hetnog nergens naar...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55592298
Pff Kersjes het is wel elke keer raak bij het CB waar jij komt he. Ik zou er dan ook geen vertrouwen meer in hebben.

Linde nog steeds niet helemaal beter. Hoop dat ze snel van al die diarree af is.

Eli weer beter! Fijn hoor.

Wij hebben hier eindelijk een bekertje gevonden waar Damian wel uit wil en kan drinken dus een deze dagen kunnen we eindelijk over op 3 voedingen. Hopelijk gaat het eten dan wat beter!
Damian gaat zo hard de laatste week. Hij kruipt nu kleine stukjes. Hij kan in zijn handjes klappen. Kusjes geven, Hij trekt zich op aan dingen en gaat dan staan. Stapt dan ook langs de dingen en stapt ook naar andere dingen over. Hij klimt overal op en overheen. De woordjes Ja en Nee erbij! Hij lijkt in 1 week echt zoveel gegroeid te zijn, hoe het toch allemaal zo snel kan gaan!
Hij is nu logeren tot oudjaarsavond bij opa en oma. Wat is het ineens stil in huis dan.
pi_55595905
Davinia, wat goed dat Eli weer een stuk beter is!
succes met de luiers .

Damian, wat ga je hard .
pi_55597059
Leuk he appelsap, zo'n kleine die zich supersnel ontwikkelt!
Hier ook zo eentje, die als een razende roeland door het huis kruipt!
Het liefst stapt ze aan de handjes rond. En kletsen, lief is dat. Is ze lekker aan het spelen
komt er een heel verhaal bij.......smelt.....

Wat wel een beetje vervelend is is dat Meike een beetje een mama's kindje aan het worden is, wil soms niks van dr papa weten. Gister ging ik weg, Meike helemaal door het lint.....
Heeft D haar op de arm en ik loop voorbij, dan strekt ze de armpjes naar de me uit en wil naar me toe.
Niet leuk voor mijn vriend.....
Dus ik heb gezegd dat hij haar maar wat meer aandacht moet geven, wat vaker naar bed brengen enz. En ik geloof dat ik ook maar vaker even weg moet gaan, zodat ze alleen met hem is.

Nijna wat fijn dat Mirte weer aan de beterende hand is

En Beaker, het zal vanzelf wel komen dat Jet wel wil eten van een lepeltje. Geef haar af en toe het lepeltje eens in de hand, dan kan ze er een beetje mee spelen. Wel oppassen dat ze hem niet achter in de keel steekt.

Stiemie, er is bij mij op het kdv een kindje wat in elke fles rijstebloem krijgt. dus dat zal wel mogen neem ik aan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55603616
Mirte heeft een nieuw "trucje". Ze kan heeeeel zielig kijken, met dat onderlipje zo naar buiten gekruld en dan komt er een heel zielig piepje. En mama maar ...
Net even de stad in geweest, bij de H&M 2 broekjes met 50% korting gehaald en nog een shirtje en 2 bloesjes achtige dingetjes. En nu maar hopen dat ze niet heel lang wacht met nog een paar centimeter groeien zodat ze ook echt maatje 62 aan kan . Er beginnen nu wat shirtjes en broekjes maat 56 aan de kleine kant te worden, maar 62 lijkt soms nog reusachtig groot.
pi_55605245
dag dames..daar ben ik ook weer eens
drukke zieke dagen hier! Ilse heeft veel diarre, drinkt stuk minder en is zielig.
Vanmiddag even bij huisarts geweest, zijn inschatting was gelukkig dat we nog veilig kunnen proberen met ORS en verdunde voeding.

Stiemie, bij jullie ook al diarree lees ik? Vervelend zeg!
Mirte, leuk trucje!
Beaker, hier gaat het eten ook niet altijd goed hoor!
Ik kan me er nu gelukkig minder druk om maken...hoewel het niet te vaak achter elkaar slecht moet gaan.
Davinia, ik hoop ook dat eli jullie de oren snel van jullie hoofd kan gillen!

ik lig nu zelf met buikkrampen op de bank,
en kan alleen maar proberen niet gestressd te raken als ik me bedenkt dat ik misschien wel moet overgeven.
En wat zie ik op tv? DrPhill..over hyperemesis :-(
pi_55608236
Niet ziek worden he marit... beterschap daar ook voor Ilse.
pi_55612263
Deepfreezed we geven nu in 2 a 3 voedingen per dag rijstebloem. Linde lijkt het erg lekker te vinden, dus het gaat erin als koek. We hebben vandaag de dokter weer gesproken en volgens haar mogen we de rijstebloem zovaak gebruiken als we willen zolang we maar opletten dat Linde geen verstopping krijgt, maar daar zijn we nu niet echt bang voor.

Davinia fijn dat het met Eli weer iets beter gaat.

Appelsap wat gaat je kleine mannetje ineens hard zeg! Kruipen, klappen, staan en ook nog wat woordjes zeggen. Geniet er maar lekker van!

En Meike is eenkennig aan het worden. Ach papa moet maar denken dat dochters later vaak juist weer naar hun vader toegroeien. Dan vindt hij het nu vast niet zo erg om even wat op de 2e plaats te staan

Nijna wat lijken de kleertjes in de volgende maat altijd belachelijk groot he? Ik kan me ook nooit voorstellen dat mijn ukkie daar ooit in gaat passen. En Mirte je nieuwe truuk klinkt erg lief!

Oef Marit dat klinkt heel bekend van die diarree. Vooral goed opletten hoor als Ilse niet zo goed wil drinken. We hebben hier ook voor de zekerheid een tijdje ORS gebruikt. Linde vond de versie met limoensmaak erg lekker en ze dronk de flesjes ermee zo leeg.

Vanmorgen belden we voor de uitslag van het lab-onderzoek. We konden meteen om 14 uur langskomen en daar vertelde de dokter ons dat uit het onderzoek gebleken is dat Linde het Adenovirus heeft. Dit is een soort virus waarbij ze maar liefst 2 maanden lang diarree kan hebben. Helaas bestaan er geen medicijnen voor dus het is een kwestie van uitzitten, zorgen dat ze niet uitdroogt en hopen dat het bij haar korter duurt Wel even balen dus, maar we zijn blij dat er niet iets echt ernstigs aan de hand is. Het lijkt trouwens alsof de rijstebloem wel een beetje stopt dus daar gaan we zeker mee door.
pi_55612570
Hihi Mirte dat is leuk. En dat blijven ze doen Nijna, Damian doet het ook nog steeds maar ik trap er lekker niet in!

Meike eenkennig, lijkt me niet echt leuk voor de papa nee, maar het hoort erbij zeggen ze he. Ik heb het idee dat Damian die fase overgeslagen heeft of misschien dat het nog moet komen?

Marit beterschap daar!

Oei Stiemie dat klinkt niet zo fijn. Heftig hoor 2 maanden lang diarree kunnen hebben, moet er toch niet aan denken. Hopelijk duurt het bij Linde toch wat korter. Wel fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben, dan maak je je toch wat minder zorgen.
pi_55613615
Linde, Ilse en Marit, beterschap!!

hihi Mirte met een pruillip
Dat maten gevoel is hier ook, vandaag een tuinbroek maatje 80 gekocht... maar dat lijkt wel kleutermaat vergeleken met nu. Maar is toch maar 1 maat tussen met wat hij nu draagt (68).

Karin suc6 met de eenkennigheid van Meike!
pi_55619037
P_iglet, daartussenin zit nog maat 74!
Devin draagt al broeken en rompers in die maat, en af en toe ook truitjes.
Ik heb het liever net iets te ruim dan net iets te krap.

Stiemie, dan weet je zeker ook al waar de luiers in de aanbieding zijn?
Laten we hopen dat het bij Linde sneller over zal gaan!

Marit, beterschap voor jullie!
En ik snap wat je bedoelt over dat overgeven. Ik was laatst door een combinatie van verkoudheid/ruzie/zieke baby/oververmoeidheid/migraine zo misselijk en was doodsbang om over mijn nek te gaan. Heb ik iets te vaak gedaan tijdens de zwangerschap (9 maanden lang ) en hoop voor de rest van mijn leven nooit meer over de pot te hoeven hangen. Ooow, maar Devin laten opgroeien zoinder broertje of zusje wil ik ook niet Hmmm, eerst maar eens ontzwangerd raken
Karin, die eenkennigheid ken ik maar al te goed. Ik kan wel janken nu ik dit zo typ, maar Devin trekt zo ontzrettend naar zijn papa toe dat het echt begint op te vallen. Vond ik het eerst nog vertederend dat hij altijd zo enthousiast is zodra hij hem ziet, de laatste tijd steekt het steeds meer. Hij verliest gewoon alle interesse in mij (en mijn borsten ) wanneer M. in de buurt is. Kom ik 3x per week thuis na een dag werken, dan kijkt hij soms dwars door me heen, negeert me gewoon, zelfs als ik hem vasthou en overstelp met kusjes. Maar als zijn vader thuiskomt dan is hij een en al gejuich, gejoel en stuitert hij alle kanten op van blijdschap. En als we allebei met Devin in de weer zijn, dan kijkt hij stralend naar M., "roept" hem als hij even uit beeld is terwijl hij zichzelf in de raarste kronkels buigt om hem te kunnen vinden. Mij ziet hij daarentegen meestal niet staan.
En nee, ik verbeeld het me niet. M. heeft het zelf ook door, spoort Devin ook aan om naar mij te kijken en te lachen. Op dagen dat ik alleen met hem ben (M. moet vandaag werken) gaat het goed en hebben we het hartstikke leuk samen. Maar ik weet nu al dat wanneer M. vanavond thuiskomt Devin totaal geen aandacht meer voor me zal hebben.
M. probeert me op te beuren en zegt weleens: "Jij bent zijn mama, hij weet dat je onvoorwaardelijk van hem zal blijven houden dus hoeft hij zich ook niet tegenover je te bewijzen."
Maar ja, misschien is dit ook maar een fase.....
.... met gevoel voor drama....
pi_55619293
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 09:46 schreef Kersjes het volgende:
P_iglet, daartussenin zit nog maat 74!
Devin draagt al broeken en rompers in die maat, en af en toe ook truitjes.
Ik heb het liever net iets te ruim dan net iets te krap.
hihi ja dat typte ik ook, dat er nog maar 1 maat tussen zit tot 80... (dus 74), maar het staat er een beetje krom nu ik teruglees.
Pepijn draagt echt net 68, 62 is nu ineens allemaal net te krap/kort. Maar goed wij hebben geen droger dus dat scheelt wel in maat denk ik.

Vervelend die eenkennigheid kersjes. Hopelijk trekt het snel bij!
pi_55620206
Alle zieke kindjes beterschap!

Sorry dat ik nog maar zo weinig gereageerd heb hier, maar het is voor ons nogal een moeilijke tijd geweest. Sinds een weekje weten wij dat Yana aan één oor volledig doof is en met haar andere oortje nog maar 50% kan horen. De oorzaak is nog onbekend en in het nieuwe jaar gaan ze verschillende onderzoekjes doen en hopenlijk wordt dan iets meer duidelijk. Waar we wel ernstig rekening mee moeten houden volgens de artsen is dat ze waarschijnlijk volledig doof wordt. De gehoortest die ze kreeg toen ze net geboren werd was overigens gewoon goed, dat is het vreemde van het verhaal. Maar wij hadden de laatste weken echt het gevoel dat ze niet goed hoorde want ze reageerde bijna op geen enkel geluid, vandaar dat wij dus contact hebben opgenomen met de huisarts en zo bij het ziekenhuis uitkwamen. Ons meisje is dus bijna volledig doof We zijn erg geschrokken van dit nieuws, de grond zakte echt even onder onze voeten weg.

Vanaf nu zal ik wel proberen om dit topic een beetje bij te houden want ik vind het eigenlijk ook wel leuk om over Yana te vertellen want ze is zo'n lief grietje.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 29 december 2007 @ 11:30:04 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55620257
Jeetje soepstengel....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55620285
soepstengel, wat een verschrikkelijk vervelend nieuws.
Super veel sterkte met alles wat volgt.
Hopelijk krijgen jullie snel goede begeleiding zodat Yana zich zo goed mogelijk kan ontwikkelen.
Fijn dat Yana zo'n lief grietje is, kom maar lekker trots over haar vertellen!
pi_55620315
Voor soepstengel en man en kleine lieve Yana!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55620316
Oef Soepstengel. Natuurlijk staat je hoofd dan niet naar Fok... Kan me voorstellen dat je dan eerst van de schrik moet bijkomen. Het is tenslotte niet niks. voor Yana
  zaterdag 29 december 2007 @ 11:34:13 #174
108648 cattie
lieve moeder
pi_55620335
Soepstengel, wat een schok! Veel sterkte!
  zaterdag 29 december 2007 @ 11:40:29 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55620437
Jeetje S_oepstengel, wat een naar nieuws...
Ik krijg er tranen van in mijn ogen... vooral omdat het in eerste instantie wel goed was...
pi_55620504
Bedankt voor jullie lieve reacties
Wat me wel het meeste verdriet doet is dat ze misschien nooit kan leren praten Maar tegenwoordig zijn er natuurlijk wel veel dingen mogelijk, ook met implantaten maar dat is wel per kind afhankelijk en per afwijking natuurlijk.. en zo'n operatie zitten we ook niet op te wachten.. maar de artsen hebben het daar ook al over gehad.. pff.. Ze moeten eerst maar eens gaan uitzoeken of het een syndroom is of een andere afwijking want als het een syndroom is dan zou er nog wel meer aan de hand kunnen zijn..

Maar nu wil ik weer leuke dingen horen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 29 december 2007 @ 11:48:41 #177
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55620556
S_oepstengel, ik ben als babytje ook doof geweest ik kon ook niet huilen , beetje zelfde verhaal als bij yana, naar nijgemegen geweest zkh.. bleek dat mijn gehoordingetjes nog niet helemaal meegroeiden, vandaar met gehoortest wel iets en had al wel gehuild.
Is bij mij helemaal goed gekomen.

voor nu even sterkte
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 29 december 2007 @ 11:51:24 #178
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_55620599
Soepstengel.. wat ongelovelijk zeg!
Heel veel sterkte voor alles dat gaat komen.. Geniet van jullie meisje!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_55620704
Jemig Soepstengel dat moet schrikken geweest zijn! Sterkte voor de komende tijd!
pi_55620738
Droeke en Droekestijger, jullie van Harte met je zoontje Caspar
Deliedje en man van Harte met Floortje
Klein Spookje en SAINT, jullie van Harte met Zoe
En Faja en man en Morgaine, jullie van Harte met Nathan

Wat een geweld trouwens zeg na 5 dagen gewoon 4 babies geboren

En Nanalune jij ook gefeliciteerd met Hannah

Oh en ik zou zo graag meelezen, maar jullie kletsen teveel en ik kan het gewoon echt niet volgen. Ik heb het druk hier met mijn 3 kindertjes.

Met Jasmin gaat het heel goed. Ze is een droombaby. Echt die slaapt heel veel en drinkt en is s'avonds wel wakker maar ze huilt gewoon bijna niet. En s'nachts slaapt ze 7 uur door. Dus we mogen echt niet klagen. De kinderen zijn helemaal gewend en Joshua is heel beschermend naar Jasmin. Chantel vind het te gek een echte baby en die moet je af en toe even terug roepen. Ze helpt me wel elke keer trouw mee met luier verschonen en zo voelt ze zich ook heel erg belangrijk. Jasmin drinkt prima en is al een pond aangekomen inmiddels. Ze drinkt zo eens in de 3 a 4 uur. s'avonds meer om de nacht door te komen.

Doordat ik mijn slaap krijg ben ik een stuk relaxter en gaat het ook best om aandacht te verdelen met Joshua en Chantel.

Jasmins glimmende gezichtje begint steeds meer te lijken op een lieve glimlach Echt om bij weg te smelten En ze is al een dikke week bezig met wat keelgeluidjes. Echt zo leuk om allemaal weer mee te maken
pi_55620760
soepstengel
mama van 3 kids!
pi_55620938
Soepstengel Hopelijk komt het allemaal goed!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55620940
S_oepstengel, wat een klap joh. Sterkte
  zaterdag 29 december 2007 @ 12:19:32 #184
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55621106
Ach S_oepstengel, ik kan me voorstellen dat je helemaal van slag was bij dat nieuws. Ik ga duimen dat het geen syndroom is. Sterkte met het verwerken van dit nieuws!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55621626
Jemig Soepstengel, kan me voorstellen dat dan de grond onder je voeten weg zakt, wat erg voor jullie en Yana. Hopelijk is het net als bij Evenstar en komt het later allemaal goed..... Sterkte zeg!
  zaterdag 29 december 2007 @ 12:58:17 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55621920
Lewis je klinkt goed lekker geneit ervan!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 29 december 2007 @ 13:04:48 #187
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55622076
S_oepstengel, wat een heftig nieuws! Veel sterkte met alle onderzoeken en het verwerken van dit nieuws!
pi_55622207
Jeetje s-oepstengel, wat een naar nieuws. Meisje, veel sterkte!

Lewis, wat klink je goed en leuk en lief!
Variety is the spice of life
pi_55622237
Ach lieve soepstengel toch, wat een vervelend nieuws.
pi_55622280
Zijn er hier dames die een draagzak gebruiken? En, is dat wat? En, tot hoeveel kg kunnen de babies erin?
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:20:26 #191
108648 cattie
lieve moeder
pi_55622450
Amaranta, over draagdoeken is een heel topic. Ik zal hem even opzoeken.
Draagdoeken 4

Zelf vind ik een draagdoek fijner dan een draagzak als babybjorn. Het gaat beter met de vormen van de baby mee. En Ive zit nu nog wel in een draagdoek en hij is nu 13 kg.
pi_55622572
Oh ja, ik wou nog even op Kersjes reageren, wat vervelend voor jou dat Devin jou niet ziet staan als papa in de buurt is. Ik heb hier aan papa opgedragen om wat meer aandacht aan Meike te geven, haar vaker naar bed te brengen, haar ook eens af te drogen als ze gebadderd heeft enz. Het is hier heel vanzelfsprekend dat ik dat allemaal doe. Maar goed, neem aan dat jij zelf wel veel met Devin bezig bent. Het zal vanzelf wel anders worden hoor.
pi_55622645
Soepstengel, wat een naar nieuws, maar wel goed dat jullie het zo vroeg hebben gemerkt! Hopelijk komen ze er snel achter wat de oorzaak is, Dat zal vast een hoop onrust wegnemen..

En Linde 2 maanden diarree, dat is ook niet niks. Hopelijk gaat het wat sneller voorbij!
pi_55623787
Dankjullie voor de lieve berichtjes dames!
Lewis wat 'klink' je gelukkig!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:16:00 #195
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_55624861
Oei Soepstengel, dat is geen leuk nieuws!
Ik wens jullie veel sterkte!

Bij mij is er aan het begin van deze zwangerschap CMV vastgesteld. Dat is een virus dat voor de moeder geen kwaad kan, maar wel afwijkingen bij de baby kan veroorzaken.
Eén van de meest voorkomende afwijkingen is gehoorverlies/doofheid.
Misschien heb jij dat ook gehad tijdens je zwangerschap??
Ik begrijp dat ze dat in Nederland niet testen omdat het in veel gevallen ook gewoon goed afloopt.
Hier testen ze het (vaak) wel en dat zit je vaak (zoals wij) met dubbele gevoelens tijdens de zwangerschap. Vandaar de voor- en tegenstanders van het testen op CMV tijdens de zwangerschap.
Bij mij zijn ze er redelijk zeker van dat de infectie van voor de zwangerschap was, dus dat scenario is natuurlijk al iets positiever.
Toch zal er na de geboorte meteen nagegaan worden of de baby ook CMV heeft. Het blijven ook hier dus spannende tijden.
pi_55625073
Jeetje Soepstengel dat is geen leuk nieuws. Ik heb er kippevel van. Hoop dat het allemaal goedkomt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55625282
Soepstengel
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:54:13 #198
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55625617
Jeetje Soepstengel, wat een heftig nieuws
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55625697
Wederom dankjulliewel dames
En Libel bedankt voor je verhaal! Klinkt ook niet fijn zeg, dat virus en wat raar dat ze er hier niet op controleren Nouja ik hoop maar dat het gewoon iets is waar ze overheen kan groeien of dat het een afwijking is die operatief te verwijderen is en dat het geen syndroom is of zoiets..

Ze heeft me daarnet trouwens haar allermooiste glimlach geschonken terwijl ze me helemaal onderpieste op de commode dus dat zit wel goed
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55625773
Soepstengel, wat een slecht nieuws zeg. Weet je al wanneer er nieuwe onderzoeken komen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')