P_iglet, daartussenin zit nog maat 74!
Devin draagt al broeken en rompers in die maat, en af en toe ook truitjes.
Ik heb het liever net iets te ruim dan net iets te krap.
Stiemie, dan weet je zeker ook al waar de luiers in de aanbieding zijn?
Laten we hopen dat het bij Linde sneller over zal gaan!
Marit, beterschap voor jullie!
En ik snap wat je bedoelt over dat overgeven. Ik was laatst door een combinatie van verkoudheid/ruzie/zieke baby/oververmoeidheid/migraine zo misselijk en was doodsbang om over mijn nek te gaan. Heb ik iets te vaak gedaan tijdens de zwangerschap (9 maanden lang

) en hoop voor de rest van mijn leven nooit meer over de pot te hoeven hangen.
Ooow, maar Devin laten opgroeien zoinder broertje of zusje wil ik ook niet
Hmmm, eerst maar eens ontzwangerd raken
Karin, die eenkennigheid ken ik maar al te goed. Ik kan wel janken nu ik dit zo typ, maar Devin trekt zo ontzrettend naar zijn papa toe dat het echt begint op te vallen. Vond ik het eerst nog vertederend dat hij altijd zo enthousiast is zodra hij hem ziet, de laatste tijd steekt het steeds meer. Hij verliest gewoon alle interesse in mij (en mijn borsten

) wanneer M. in de buurt is. Kom ik 3x per week thuis na een dag werken, dan kijkt hij soms dwars door me heen, negeert me gewoon, zelfs als ik hem vasthou en overstelp met kusjes. Maar als zijn vader thuiskomt dan is hij een en al gejuich, gejoel en stuitert hij alle kanten op van blijdschap. En als we allebei met Devin in de weer zijn, dan kijkt hij stralend naar M., "roept" hem als hij even uit beeld is terwijl hij zichzelf in de raarste kronkels buigt om hem te kunnen vinden. Mij ziet hij daarentegen meestal niet staan.
En nee, ik verbeeld het me niet. M. heeft het zelf ook door, spoort Devin ook aan om naar mij te kijken en te lachen. Op dagen dat ik alleen met hem ben (M. moet vandaag werken) gaat het goed en hebben we het hartstikke leuk samen. Maar ik weet nu al dat wanneer M. vanavond thuiskomt Devin totaal geen aandacht meer voor me zal hebben.
M. probeert me op te beuren en zegt weleens: "Jij bent zijn mama, hij weet dat je onvoorwaardelijk van hem zal blijven houden dus hoeft hij zich ook niet tegenover je te bewijzen."
Maar ja, misschien is dit ook maar een fase.....
.... met gevoel voor drama....