Hai allemaal, fijne eerste kerstdagen gehad met jullie kleintjes?
En hebben die van jullie ook zo genoten van al de lichtjes, glimmende ballen, slingers en zingende rendieren?
Wij hebben weer eens gelazer gehad op het CB: Devin zou niet genoeg aankomen, de voedingswaarde van mijn melk zou te laag zijn, Devin moest aan de kv, elke dag groente, fruit en rijstebloem en blablabla.... Het feit dat hij laatst zo ziek was en een week lang niet zo veel gedronken heeft, en ook nog dat de weegschaal op het CB niet goed werkte (dat zelfs werd bevestigd door de arts!) werd voor het gemak maar even vergeten en iedereen, behalve wij, maakte zich grote zorgen over zijn groei.
Uiteindelijk 3 weken achter elkaar langs geweest voor extra wegen/meten en afgelopen maandag was hij 7580 gram en 72 cm. "Goed gegroeid, gaat lekker met hem he? Wel wat tenger, maar hij lijkt het prima te doen!" aldus de wvk.

Dit was dus 6 dagen nadat een niet goed werkende weegschaal daar 7140 aangaf en de arts, notabene de ARTS op basis van die dubieuze meting vond dat we per direct aan de kv moesten! Ik ben zo blij dat ik dat niet gedaan heb en wil vanaf deze plek dan ook even een dikke

doen naar het CB. De ene week loos paniek lopen zaaien, de week erop complimenteren?

Ze hebben het nu echt verbruid, het is onmogelijk voor me geworden om ze daar nog serieus te nemen na dit zoveelste incident.
Devin heeft inmiddels al geproefd (
gegeten kan ik het in de meeste gevallen nog niet noemen) : banaan, peer, appel, wortel, aardappel, rijstewafel, broodkorst, komkommer, courgette, sperzieboon. De ene keer gulzig, de andere keer moet hij er niks van hebben, maar elke keer heeft hij er plezier mee en kan hij direct erna in bad en moet het huis gedweild worden
Nijna, wat zei de dokter?
.... met gevoel voor drama....