Die twee stukken passen ook precies in elkaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:00 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
En iDVD is ook lekker geoptimaliseerd voor dual-core zo te zien. Not..
Precies, om en om doen ze een stukje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
Die twee stukken passen ook precies in elkaar
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, om en om doen ze een stukje..
Okquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:45 schreef Battlefan het volgende:
Hangt er vanaf wat je gebruiktDe widget is beide in 1, bij iStat Menu is het een optie om ze of beide of in 1 te laten zien
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij maakt ook altijd wat mee in het OLC he?
Ik heb even gemist wat het precies voor Touch is...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:44 schreef super-muffin het volgende:
Nou raak ik mijn Touch nooit kwijt.![]()
zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 19 december 2007 00:59 schreef nietzman het volgende:
Nouja, iMac dus. Mocht het niet bevallen zet je er windows op en heb je een mooie PC.
En komen wij met hooivorken en fakkels achter je aan, maar da's een tweede.
Glas?quote:Op woensdag 19 december 2007 02:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Helaas, toch geen iPhone van m'n Kerstbonus, waarschijnlijk gaat het weer naar glas deze keer..
De iPhone en Touch zijn nog altijd wel twee verschillende apparaten, een telefoon en een portable media device. Twee verschillende apparaten, twee verschillende doelgroepenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Iedereen die ooit een iPhone heeft vastgehouden wil geen touch, ben ik bang..
iPod Touch.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat het precies voor Touch is...
Lulkoek , bij mij was het 20 minuten werk en klaar. Zo'n gezeik is het dus niet . Maar goed ieder voor zich natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De iPhone en Touch zijn nog altijd wel twee verschillende apparaten, een telefoon en een portable media device. Twee verschillende apparaten, twee verschillende doelgroepen
Zelf zou ik voor een Touch gaan, ik heb geen telefoon nodig en ik heb geen zin in gehannis met firmwares / flashen / activatie / jailbreaken, dat is zó niet Apple.
Het is meer dat ik het gewoon niet Apple vind dat je met zulke dingen bezig moet gaan. Ik wil dat het gelijk werkt, en dan heeft een Touch veel meer charme.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Lulkoek , bij mij was het 20 minuten werk en klaar. Zo'n gezeik is het dus niet . Maar goed ieder voor zich natuurlijk.
Het is ook niet Apple, maar dan moet je gewoon een AT&T abo nemen en daarmee in NL gaan bellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het gewoon niet Apple vind dat je met zulke dingen bezig moet gaan. Ik wil dat het gelijk werkt, en dan heeft een Touch veel meer charme.
Goed nieuws! Ik had er toevallig 1 minuut geleden ook weer last van.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:47 schreef Battlefan het volgende:
En een update voor de MacBook en MacBook Pro voor 10.5, om het freezen van de toetsenborden tegen te gaan
Zie ook MacRumors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |