... dus de mirroring uitzetten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:06 schreef nietzman het volgende:
Ja, die externe monitor op z'n native resolutie laten draaien.
quote:Verzonden op: Dec 18, 2007
Estimated Delivery Date 19 Dec 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
Jij: DASquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en dan zegt Apple: Ehm dus.
En dan jij zo van: Ja maar consumentenbond
Apple: dus...
Jij: Nou
Apple: Sue my black ass mofo.![]()
Jij: Kut een reparatie kost minder dan een consumentenrechtzaak. Hier is 400 euro voor de reparatie
Apple:![]()
Zo, dat is wel ff anders dan in september, toen was het vier weken wachten oid. De Apple-Chinees is goed op stoom gekomen.quote:
Default model. Met Nederlands toetsenbord, maar anders moest ik wachtenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het topic was 206 en de vorige ook . Trouwens dat is rap . Vandaag besteld , en verzonden.
Nou raak ik mijn Touch nooit kwijt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Heb toevallig vandaag voor het eerst een Touch in m'n handen gehad, en eens naast m'n iPhone gelegd. Hij is een stuk dunner, maar ziet er wel goedkoper uit door dat matzwarte randje en dat hoekje eruit. Het voelt ook minder stevig, en minder prettig. En het mist toch een hoop in vergelijking met de iPhone. De Touch is niet eens als kookwekker te gebruiken.
M'n iPhone is maar 4gb, maar ik heb hem toch tien keer liever dan die 16gb Touch hoor
Dat zwarte dingetje boven achterin, waar wij normale mensen de camera hebben zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nou raak ik mijn Touch nooit kwijt.![]()
(Welk hoekje er uit bedoel je trouwens?)
En een iMok?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef JoMo0 het volgende:
Zo . Het geheugen zakt nog steeds . Nu 35 euro voor een 2 GB reepje ..
poosje geen aardbeving geweest in taiwan....quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Btw...waarom wordt geheugen zo goedkoop? Ik kan er niet meer bijproppen maar ik zou het zo bestellen om het maar 'achter de hand te hebben'.
Ik heb hetzelfde met Dashboard-client, vooral als ik mijn iMac uit deep-sleep haal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:45 schreef nietzman het volgende:
Ik word de laatste tijd trouwens wel stront ende strontziek van het syslogd process wat om de zoveel tijd een van m'n cores volledig meent te moeten belasten..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij maakt ook altijd wat mee in het OLC he?
Waarom laat mijn istat maar 1 core zien?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:00 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
En iDVD is ook lekker geoptimaliseerd voor dual-core zo te zien. Not..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |