Heb hier geen 3fm, dus ik kan het niet volgen. Net wel ff op de cam naar Willem-Alexander gekeken. (Zonder geluidquote:Op woensdag 19 december 2007 09:26 schreef Deansensitized het volgende:
Host
Joah, gaat al wat beter als gisteren
Serious Request op 3FM!
Ik heb variabele werktijden en was niet te laat hoor. Maar vond het voor mezelf wat laat.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:31 schreef Loontjah het volgende:
Oei oei Kaheem, geen pak slaag gekregen van je stagebegeleiders aldaar?
Zo belangrijk was het nu ook weer niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:31 schreef Loontjah het volgende:
Oei oei Kaheem, geen pak slaag gekregen van je stagebegeleiders aldaar?
Niet dat je mij ff opgepikt hebt..quote:Op woensdag 19 december 2007 09:09 schreef Loontjah het volgende:
Goedemorgen alles![]()
Koud ja inderdaad, vandaag maar met de auto gegaan.
Moet straks toch even naar school, voor een gesprek.
Ik wou gisteren even posten via mijn N73, maar kreeg error 76 van FOK ofzo!
Jammer !
Staat er nu ook alquote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef Etcetera het volgende:
3FM heeft vanmiddag een kersttruck van Coca Cola op de Grote Markt in Groningen staan
Als je om 8:30 in Helmond moet zijn, dan wel ja!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Niet dat je mij ff opgepikt hebt..
hoe weet je datquote:Op woensdag 19 december 2007 09:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Staat er nu ook al
Verkopen water geloof ik.
dat is voor de serious request actie, elke dag staat het ding ergens anders.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat/waarom heeft 3 fm een coca cola truck op de grote markt staan? Is er wat speciaals te doen bij die truck?
Water verkopen, waarvan het geld naar het goede doel gaat, namelijk de Serious Request actie van 3FM.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat/waarom heeft 3 fm een coca cola truck op de grote markt staan? Is er wat speciaals te doen bij die truck?
Glazenhuis dingetje, en daar verkopen ze 6pack voor 5 euroquote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
een Cola truck die water verkoopt is best speciaalquote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb het even na gekeken, het is minder dan de helft van de afstand die ik van mijn stage plaats verwijdert ben. Dus dat valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:48 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ja dat is een klote afstandiedere dag 45 minuten heen, en 45 minuten terug
Op de fiets kan dat snellerquote:Op woensdag 19 december 2007 09:50 schreef Loontjah het volgende:
Oh dat vind ik nog wel meevallen.
Ga je met de auto dan?
Ik ben ruim een uur onderweg over een stukje van 25 km.
dat mag hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Die serieus recuest actie, dat geloof ik wel. Ik ben een beetje krap bij kas, dan ga ik geen kapitalen voor een glaasje water betalen.
mja is het ook wel, maar 10 euro voor een nummertjequote:Op woensdag 19 december 2007 09:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat mag hoorik twijfel nog of ik een plaatje ga aanvragen ervoor, vind het echt een goede actie
Heuh, waar heb jij het over?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Water verkopen, waarvan het geld naar het goede doel gaat, namelijk de Serious Request actie van 3FM.
En Wendy, Gerard stond vanochtend al naast..... ah.... nevermind. Even over de lokatie heen gelezen. Op het plein staat hij al wel namelijk, Grote Markt weet ik niks van
Dat er in Den Haag al zo'n truck staat, daar stond Gerard vanochtend met een van die verkoopdames te praten.quote:
Zeloof het wel, zolang je maar betaald.quote:
Dat zei Etcetera, als ik het zo teruglees.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat er in Den Haag al zo'n truck staat, daar stond Gerard vanochtend met een van die verkoopdames te praten.
En had even over 'grote markt in groningen' heen gelezen.
Weet je ook of er 1 naar Leeuwarden komt?
quote:Waar staat de truck?
Om je niet te laten ronddolen in december, geven we je nu alvast de locaties waar de truck te vinden zal zijn:
19 december: Groningen, Grote Markt
20 december: Zwolle, Grote Markt
21 december: Maastricht, Vrijthof
22 december: Almere, Esplanade
23 december: Utrecht, Neude
24 december: Den Haag, Grote Markt
Cola Collectors Items
Naast Sanders activiteiten, kan je bij de truck ook hele special collectors items Coca Cola bottles kopen bij de truck. Deze worden per 4 verkocht voor ¤ 5,-. De opbrengst hiervan gaat naar Serious Request. Deze flesjes kan je al kopen bij de truck op de volgende dagen en locaties:
15 december: Rotterdam (intocht van de Kerstman)
16 december: Arnhem, Velperbuitensingel
17 december: Enschede, Van Heekplein
18 december: Eindhoven, Catharinaplein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |