Wat is er mis met grote tepels?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef OldJeller het volgende:
Ik hoor ze nooit zeuren over het feit dat hun tepels te groot zijn, terwijl ik me daar toch echt eerder aan stoor dan dat hun borstenpartij te groot is.
is lelijkquote:Op zondag 23 december 2007 16:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat is er mis met grote tepels?
En wat is dan de officieel goede tiet-tepel verhouding? Binnen welke grenzen van de tiet-tepel verhouding mag de vrouw nog maatschappelijk geaccepteerd worden?quote:Op zondag 23 december 2007 17:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
is lelijkde verhouding tiet-tepel moet ook goed zijn
Tsja echt maatstaven heb je daar niet voor hequote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En wat is dan de officieel goede tiet-tepel verhouding? Binnen welke grenzen van de tiet-tepel verhouding mag de vrouw nog maatschappelijk geaccepteerd worden?
BMI indexquote:Op zondag 23 december 2007 18:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja echt maatstaven heb je daar niet voor he![]()
gewoon niet enorm of piepklein
Die is wel heel slechtquote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
BMI indextoch?
Boob Mass Index
In dat geval is er geen borstverkleining nodig maar moeten ze gewoon afvallen!quote:Op zondag 23 december 2007 22:37 schreef Repeat het volgende:
Alleen dikke wijven hebben dit.
Non-issue dus.
het maakt niet uit of ze dikke tieten heeft, alles moet goed bij elkaar passen en dat geheel moet mooi zijnquote:Op zondag 23 december 2007 22:51 schreef classpc het volgende:
[..]
In dat geval is er geen borstverkleining nodig maar moeten ze gewoon afvallen!
Maar sowieso lijkt me dat juist een voordeel van dik zijn. Dat je een grote cup hebt
Verder vind ik dik zijn niet mooi
En toen was ik uitgeluldquote:Op zondag 23 december 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
het maakt niet uit of ze dikke tieten heeft, alles moet goed bij elkaar passen en dat geheel moet mooi zijn
Idd een veelste mager ding met dubbel d ziet er ook niet uit.quote:Op zondag 23 december 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
het maakt niet uit of ze dikke tieten heeft, alles moet goed bij elkaar passen en dat geheel moet mooi zijn
maar een veelste mager ding met wel normale tieten zou er ook niet uit zien ... dus het geheel maakt ook uit ookal zijn de verhoudingen goedquote:Op maandag 24 december 2007 01:23 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Idd een veelste mager ding met dubbel d ziet er ook niet uit.
quote:Op maandag 24 december 2007 01:46 schreef MahirBurekovic het volgende:
Dus een meisje dat toevallig cup-D heeft op d'r vijftiende terwijl ze 55 kilo is is buiten proporties? Tuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |