nee niet echt, meestal heeft ze dan ook enorme rugklachtenquote:Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het nogal leuk als ik een klein meisje zie met grote tieten.
Nou en, zolang wij dr maar plezier van hebbenquote:Op maandag 24 december 2007 02:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee niet echt, meestal heeft ze dan ook enorme rugklachten
zoiets als dit?quote:Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het nogal leuk als ik een klein meisje zie met grote tieten.
Hollyw00tw00tquote:Op maandag 24 december 2007 02:02 schreef Maikuuul het volgende:
Wijven die een schaamlipverkleining willen omdat iedereen dat in Hollyw00tw00t heeft
Dan ben je echt niet goed wijs
Nou, die mag best langskomen als ze 21 is.quote:
Ik vond em ook mooi ja.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:02 schreef Maikuuul het volgende:
Wijven die een schaamlipverkleining willen omdat iedereen dat in Hollyw00tw00t heeft
Dan ben je echt niet goed wijs
persoonlijk vind ik wat kleinere borsten veel mooier. die grote meloenen kan mij niet veel doen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrouwen die over een voordeel klagen.
das nog te doen... maar soms heb je van die echt kleine wijven met een enorme voorgevel en dat ziet er gewoon niet uit en dan lopen ze meestal nog krom ookquote:
Tieten vergelijken met een zak aardappelenquote:Op maandag 24 december 2007 14:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik wat kleinere borsten veel mooier. die grote meloenen kan mij niet veel doen...
maar ik zou zeggen bind eens een zak aardappelen om je nek en ga er ff fijn 24/7 mee rond sjouwen kijken of je het dan nog een voordeel vind
Ach, die moeten er ook zijnquote:Op maandag 24 december 2007 15:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
das nog te doen... maar soms heb je van die echt kleine wijven met een enorme voorgevel en dat ziet er gewoon niet uit en dan lopen ze meestal nog krom ook
Dan heb je van die zwijnenquote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Bouta het volgende:
En als hun billen dan ook nog eens zijn ingesmeerd met verdwijncreme, dan is het helemaal geen gezicht.
die is niet echt klein te noemen. ik bedoel een 'petite' meisje, niet een meisje dat nog niet volgroeid is. bovendien moet ze ook knap zijn en mooie tieten hebben. dit wijf heeft hoogstwaarschijnlijk ranzige tieten.quote:
Verkapt zie-mij-of-mijn-vriendin-met-grote-borsten topicquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrouwen die over een voordeel klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |