maar als het al 's middags opgenomen wordt..quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van half 7 tot half 8. Dan heeft ie aan beide kanten een half uur speling. Lijkt me een beetje kort voor een M&G?
Dat zou ik echt niet vragen, dat gaat me geen zak aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:09 schreef Vicky het volgende:
Hier stan de spelregels voor het smsgedoe
Ik zou het ook niet weten hoor wat ik zou moeten zeggen. ALS je al wat mag zeggen.
Op het RW Forum heeft iemand de M&G van TPH gewonnen. Er werd al geopperd dat ze maar moet vragen of Rob nu wel of niet verloofd is...
dat is naar aanleiding van dit bericht:quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet vragen, dat gaat me geen zak aan.
Ja dat stond ook nog ergens anders. Ik gun het hem wel enormquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is naar aanleiding van dit bericht:
http://www.dailymail.co.u(...)left-hand-sight.html
Cool!!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
super toch!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef detulp050 het volgende:
Ik stond iets links van het midden, zesde rij ongeveer. Was er pas om half zes
Albert probeerde zo aanwezig te zijn, het was een beetje op het wanhopige af. Plaatsvervangende schaamte haast.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Heb Boulevard maar uitgezet, kon die Albert Verlinde niet meer aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |