Ik typte dat omdat ik je mogelijk niet voor de voeten wilde lopen. Was niet anders bedoeld TD'tjequote:
Volgens mij heb ik geen aanlegquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef liefie_ het volgende:
Ik ging Litpho even helpen een goed blondje te worden
Ik denk het ook niet neequote:
Ik ben nooit te beroerd om mijn mening te geven, zelfs als er niet om wordt gevraagd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:21 schreef MNR het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op jouw positie. Dat je een mening hebt, vind ik ook leuk en vind het ook leuk om hem te lezen, maar in deze was ik je een beetje aan het plagen. Nothing more, nothing less
Betere tvquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef MNR het volgende:
Hoezo Engeland?
Dat bedoelde ik dan ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan de ads wel ophalen maar vervolgens niet tonen. Danny blij want zijn ads worden niet geblockt, ik blij want ik hoef er niet naar te kijken.
tv? Leukere huizen, betere bands. Dat zijn betere redenen om daar heen te gaan.quote:
Een van onze gemeenschappelijke goede eigenschappenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om mijn mening te geven, zelfs als er niet om wordt gevraagd.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Litpho het volgende:
Een van onze gemeenschappelijke goede eigenschappen.
Ik heb me laten vertellen dat ze in Dublin ook nog wel eens gesignaleerd wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:35 schreef Q. het volgende:
Ik blijf in Utrecht hoor!Veel mooiere vrouwen hier.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze in Dublin ook nog wel eens gesignaleerd worden.
Reageer?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik tvp dit keer niet! Godt heeft mij die prachtige knop laten zien
Ah, is er weer een oorlog geweest waarbij Engeland Ierland heeft ingelijfd waarvan ik niets mee heb gekregen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze in Dublin ook nog wel eens gesignaleerd worden.
Of zou Godt een foto van een private part hebben doorgestuurd?quote:
Nee, dit was een Engelandloze opmerking. Sort of.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, is er weer een oorlog geweest waarbij Engeland Ierland heeft ingelijfd waarvan ik niets mee heb gekregen?
Sinds altijd eigenlijk. De BBC kan zich met gemak meten met de publieke omroepen in Nederland (ook makkelijker budget regelen als je de hele engelstalige wereld als potentieel afzetgebied hebtquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Betere TV in Engeland? Sinds wanneer?
Ik heb geen private partsquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zou Godt een foto van een private part hebben doorgestuurd?
Als voormalig mod ben je publiek bezit!quote:
Preciesquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als voormalig mod ben je publiek bezit!
Als Godt ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als voormalig mod ben je publiek bezit!
Doe wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als je elke avond op je knieeen gaat.
Dan doen wij R&P'ers dan ook elke avond trouwquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als je elke avond op je knieeen gaat.
LOL!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Dan doen wij R&P'ers dan ook elke avond trouw
Ik dacht dat je weg was?quote:
Ik was ook weg, maar de supermarkt is niet zo heel ver weg hier vandaan. Daarnaast: ik wil ook even wat dingetjes doen. Oa mijn online tarotcursus afmaken. Die is echt *zo* gaaf! En ik ga voor kerst een nieuw deck vragenquote:
Tofquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef MNR het volgende:
Oa mijn online tarotcursus afmaken. Die is echt *zo* gaaf!
Want je hebt natuurlijk nooit voldoende decksquote:En ik ga voor kerst een nieuw deck vragen(dus het lekkerst voor het laatst
)
Doe jij aan tarot leggen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:27 schreef Litpho het volgende:
Want je hebt natuurlijk nooit voldoende decks.
* Litpho heeft er slechts twee
Zelden. Alhoewel ik het volgens MNR wel kan.quote:
Wat valt daar aan te 'kunnen'?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:34 schreef Litpho het volgende:
Zelden. Alhoewel ik het volgens MNR wel kan.
Ik heb 3 decks! Maar ik ben zo nieuwsgierig aangelegd, dat is niet te stoppen. En heb laatst 3 treffende leggingen gedaan, dus dat vind ik dan weer erg gaaf!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:27 schreef Litpho het volgende:
Tof. Linkje?
[..]
Want je hebt natuurlijk nooit voldoende decks.
* Litpho heeft er slechts twee
Het interpreteren van een legging vereist nog wel enige kennis en vaardigheid. Het fysieke leggen zelf iets minder, toegegevenquote:
Zoveel was duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:37 schreef MNR het volgende:
Maar ik ben zo nieuwsgierig aangelegd, dat is niet te stoppen.
Dank je, ik zal vanavond even kijkenquote:Hier is het linkje.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef Litpho het volgende:
Het interpreteren van een legging vereist nog wel enige kennis en vaardigheid. Het fysieke leggen zelf iets minder, toegegeven.
Sterker nog, als je raciaal geheugen buiten beschouwing laat lijkt me dat voor kennis essentieelquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kennis en vaardigheid is tot op zekere hoogte aan te leren.
Google maar eens op 'de reis van de Dwaas' (of the journey of the Fool'). Misschien vind je dat wel interessant.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Kennis en vaardigheid is tot op zekere hoogte aan te leren. Alhoewel enig gevoel voor de materie natuurlijk wel bijdraagt aan het uiteindelijke resultaat...
Interessant vind ik het zeker, maar meer geredeneerd vanaf de andere kant van de tafel... Ik zal es kijken...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:43 schreef MNR het volgende:
Google maar eens op 'de reis van de Dwaas' (of the journey of the Fool'). Misschien vind je dat wel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |