abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55356737
Het vorige deeltje is vol. Welkom bij deeltje 47.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------

Okee, het is dus weer bijna Kerstmis. Gezellig met iedereen aan de kerstdiner, als enige zonder wederhelft. Normaal heb ik niet echt moeite met het single-bestaan, maar met Kerstmis wordt je toch wel héél hard met je neus op de feiten gedrukt. Wat doen jullie? Ontvluchten jullie het land, doe je alsof je Kerstmis in je eentje hartstikke leuk vindt, of kan je het helemaal niks schelen?
pi_55357018
Welnee.

Je hebt toch vrienden, familie en je alcoholistische oom die in tranen uitbarst omdat hij álles kwijt was, maar nu weer terug is, waarna hij met de kalkoen onder zijn trui het huis uitrent?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55357030
* Nosh is weer terug, overigens.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:03:05 #4
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55357720
Heerlijk, geen geforceerd etentje bij je schoonfamilie (wat heb ik daar een schurfthekel aan zeg.. ), gewoon lekker thuis eten en rustig aan doen bij de familie en open haard .
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:34:55 #5
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55358374
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:34 schreef Nosh het volgende:
* Nosh is weer terug, overigens.

een van die relaties die op de klippen lopen in het aanschijn van de dreigende Kerst? want dat hoor je toch ook veel he, mensen die dan bijvoorbeeld ineens cold feet krijgen en aldoende de uitdrukking 'donkere dagen voor kerst' een heel nieuwe dimensie geven.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55358416
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Heerlijk, geen geforceerd etentje bij je schoonfamilie (wat heb ik daar een schurfthekel aan zeg.. ), gewoon lekker thuis eten en rustig aan doen bij de familie en open haard .
Dit is wel een voordeel aan het vrijgezel zijn rond deze tijd van het jaar.
Maar 1 verplicht etentje, en dat is bij je eigen ouders wat meestal ook minder erg is.
I am the Alpha and the Omega
pi_55358498
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

een van die relaties die op de klippen lopen in het aanschijn van de dreigende Kerst? want dat hoor je toch ook veel he, mensen die dan bijvoorbeeld ineens cold feet krijgen en aldoende de uitdrukking 'donkere dagen voor kerst' een heel nieuwe dimensie geven.
Neuh, we waren beiden meer gesteld op elkaar, dan verliefd. Heel prettig uitgegaan, zonder drama, zonder tranen, zonder gedoe. Gewoon, zoals het hoort.

En de kans was sowieso klein dat er dan schoonouders ontmoet zouden worden. Kom nou.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55360920
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Ik vraag mij ook af wat jullie tegen happy mensen hebben. Ik ben ook blij als ik hoor dat het goed gaat . Het is toch altijd leuk om te horen!
Ik ben net tegen voor iemand, ik geef namelijk evenveel om iedereen hier en dat is niks, aangezien ik ze toch niet ken.
Het is leuk voor iemand als die blij is, maar dat betekent niet dat overal op gereageerd moet worden met 'oh wat leuk' e.d., soms wordt het wel erg dramatisch c.q. overdadig.
quote:
Maar het lijkt bijna alsof jij er een kwestie van maakt om voor Kastanovus op te komen ofzo. Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Ook hier geldt het bovenste, ik kom niet voor iemand op hier, ik vond het gewoon nergens op slaan dat hij afgekraakt werd en als leugenachtig werd bestempeld doordat hij meedeelde wat er precies op z'n dates gebeurde. Daar werd immers ook om gevraagd en waarschijnlijk werd het ook met water in de mond gelezen.
Het lijkt erop alsof je hier waardering krijgt als je de zielige, verstokte single bent die één à twee keer per jaar een date heeft.. dan is het wél leuk en goed, dán moedigt men het wel aan.
Beetje vreemd niet? Tevens ook triest, maar goed.
pi_55363783
ik denk dat ik kerst toch nog alleen met mijn vrienden en familie vier
pi_55364029
Of gewoon een vriendin/vriend uitzoeken met relaxte ouders...mij boeit t niet zoveel...als er maar wat te vreten is!
pi_55364066
Ik ga lekker heel de kerst werken en 200% verdienen . Ben ik ook minder depressief om mijn lack of love.
pi_55367743
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Praat eens met m'n dates zou ik zeggen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_55367921
Jeuj, dit jaar geen gezeik met schoonouders!

Ik ga zo mijn mama bellen of ik een vriendin mee mag nemen, veul leuker!
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:05:49 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55368040
Lekker 2 weken hobby-en zonder gezeik aan me kop
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_55368209
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Praat eens met m'n dates zou ik zeggen .
Mijn god. Hebben jullie een meisje gedeeld?

Ik gebruik bijna nooit meer die smiley, maar dit te erg
pi_55368254
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Maar single zijn tijdens de feestdagen is ook leuk!
pi_55368293
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:10 schreef AlohaXa het volgende:
Mijn god. Hebben jullie een meisje gedeeld?

Ik gebruik bijna nooit meer die smiley, maar dit te erg
Dude .
I was an atheist until I realized I was God
pi_55368579
Aloha, heb je een verborgen gayfetisj dat je graag wilt dat de user kastanova en ik op één of andere manier met elkaar in verband staan? Je probeert het in elk geval op elk mogelijke manier zo te zien.
Dit wordt wel heel bizar c.q. onappetijtelijk.
pi_55368637
Ik krijg kado's!
Dus ik hou van kerst
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55370943
Kerst is gewoon leuk. Ben dan toch met mensen bij wie ik graag ben. Mis dus niets.
Nou ja, behalve in bed iemand om tegen aan te kruipen, want heb stiekem vaak koude voeten tijdens deze dagen
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:50:51 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55374540
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef AlohaXa het volgende:

Maar single zijn tijdens de feestdagen is ook leuk!
ow ja, daar twijfel ik geen seconde aan.
KD#1 naar de ouders, alwaar de toon bepaald zal worden door de nieuwverworven kroost van mijn broer en zijn vrouw, en KD#2 in eigen beheer die dus geheel in stijl zal worden ingevuld met boerenkool incluis daartoe bestemde worst.
Terugkerend thema beide dagen: alcohol.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55374704
Gescheiden ouders
Dan is het helemaal moeilijk als je ook nog naar schoonouders moet
Vooral als die ook nog gescheiden zijn
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55375001
Grr.... een dame waar ik de afgelopen weken 3keer mee heb *gedate* (2x wat gegeten, 1x wat gedronken) en waar het super mee klikte zit nu al 1.5 week ergens in het buitenland (soort van studie-cursus etc, waarbij ze wel regelmatig dagen vrij heeft)...

Hadden bij het afscheid (en de date ervoor kort) gezoent en had er best een goed gevoel over. MAAR, na 1.5 week nog totaal niets (mailtje/smsje/krabbeltje) van haar gehoord, terwijl ze wél berichtjes stuurt naar vriendinnen op hyves HUIL-mode ... dacht ook eindelijk een potentiële relatie tegen het lijf aan gelopen te zijn maar vind het zwak dat ze niet even kort wat laat horen.....
Love is in the air!
pi_55376615
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
Gescheiden ouders
Dan is het helemaal moeilijk als je ook nog naar schoonouders moet
Vooral als die ook nog gescheiden zijn
Godgod ja, eerste kerstdag: mijn ouders in Brabant, tweede kerstdag: zijn vader in de Achterhoek. Derde (en vierde, want we moesten maar wat langer blijven omdat het zo zielig was dat we niet met Kerst zelf kwamen) kerstdag: zijn moeder in Noord-Holland.

Maar we deden het onszelf aan natuurlijk. Je kunt ook niet gaan. Ik heb ook geen medelijden met die vriendin die nu klaagt dat ze niet met ons mee gezellig kan doen op tweede kerstdag, omdat ze al die ouders af moeten. Je doet het zelf Een ander stel dat ik ken gaat gewoon lekker met z'n tweetjes naar Egypte
pi_55376849
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Landgeld het volgende:
... maar vind het zwak dat ze niet even kort wat laat horen.....
Bekend probleem bij vrouwen, althans mijn ervaring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')