quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zie het al voor je, zo'n nerd stelletje...
"Mag ik vanavond mijn usb stickie in jouw cradle stoppen??"
"O, jij digigoeroe van me, pwn me! "![]()
Precies...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja... Ja.... jaaaaa in mijn sockeett aaaaaa....
Zulk iets?
Zal toch ook wel meevallen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik hoop sowieso altijd dat mijn nerderige niet opvalt. Maarja het wordt op het laatst zo lastig te ontkennen wanneer je eigenlijk alleen maar mensen via IRC, ICQ en MSN kent...
Je zoekt gewoon iemand die goed met je fluit om kan gaan, toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:35 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, zou anders best een muzikale vriendin willen hebben, ook al ben ik het zelf ook.
Kunnen we elkaars gevoelige snaar raken
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal toch ook wel meevallen...
Op fok! kom je elk soort type tegen, en bij deze voel ik me misbruikt en viesquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Dan zo'n serieuze reactie erop, dat maakt mijn dag weer goed!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon iemand die goed met je fluit om kan gaan, toch?
Oh je verwachte een soortgenoot te hebben gevonden? Sorry jongen ze zijn er echt wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op fok! kom je elk soort type tegen, en bij deze voel ik me misbruikt en vies
So close, but no sigarquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh je verwachte een soortgenoot te hebben gevonden? Sorry jongen ze zijn er echt wel!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:48 schreef Deansensitized het volgende:
Neuh, niet bepaald
Maar overleef het wel
Ik ben absoluut niet muzikaal, maar houdt wel van muziek. Een muzikale vriendin mag, maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:35 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, zou anders best een muzikale vriendin willen hebben, ook al ben ik het zelf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |