Geen probleemquote:
Jij gister @ 3equote:Op dinsdag 18 december 2007 13:56 schreef Deansensitized het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #153
Juist, bij Peels..quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:02 schreef Loontjah het volgende:
Bij Peels?
Gewoon van Newsleecher.. (Nieuwsgroepen)..quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, best aso ja
En toch nog wat gedaan aan mijn verslagje ook
Waar trek jij e-Books vandaan??
Gewoon een MBO ICT Niv 4 diploma..quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:05 schreef Loontjah het volgende:
Ik verwacht van wel dan
Die opdracht met Kerst is ook voor Multimedia, en ik moet een jaar in een half jaar doen.
Snapte?
Weet jij wat voor diploma je dan krijgt, want dat is mij nog onduidelijk!
Maar je zit toch niet op school??...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:04 schreef Okiedokie86 het volgende:
Eindelijk! vooruitgang bij mijn projectik moet nu nog evne een linux server uit de grond stampen, en dan ben ik klaar ( ook al word dat een ramp)
Lastig! Sterkte!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
Nog steeds met een writer's block
nee, wat dacht je van eindstage projectquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Maar je zit toch niet op school??...
Je moet dat project voor je school op je stage uitvoeren?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:13 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
nee, wat dacht je van eindstage project
nee je krijgt een project op stage, en dat moet je maken, en presenteren voor schoolquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:13 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je moet dat project voor je school op je stage uitvoeren?
Ah ok.. dank voor de uitleg..quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
nee je krijgt een project op stage, en dat moet je maken, en presenteren voor school
Ah relaxt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef Loontjah het volgende:
Oh Trig, dan kom ik waarschijnlijk wel in jouw klas. Alleen ik krijg ik dat alleen. Ik heb in Eindhoven al Cisco 1 t/m 4 gehad, dus dat hoef ik niet te doen. En na mijn stage heb ik dan al ICT niv 4, dus krijg dan denk ik een aparte certificaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |