Inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:05 schreef Ewelina het volgende:
Nein, ik blijf er bij dat het koppie van Brown Sugar erg op het koppie van mijn Sasha lijkt
Wat een droppies!
Ja, en het mooie is... Sasha's dochter heeft ook een Chocolate kleurquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef nein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik zie die tekening wel vaker bij katten, apart he, dat zulke 'vlekken' op die plaatsen gewoon vaker voorkomen!
En Northside die kleur van de katten heet ChocolateDus je hebt t helemaal goed met melkchocholadekleur! Alleen als het goed is wordt Mauro straks meer pure chocolade van kleur! Van wat ik van de fokker heb begrepen bestaat deze kleur nog maar zo'n 15 jaar. Bij oosterse kortharen zie je chocolate ook nog wel es, en bij brits kortharen dus.
Ohja, zo'n zusje heeft Mauro ook, die is dan chocolate-tortie, zoals dat zo mooi heet in die fokker-termenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en het mooie is... Sasha's dochter heeft ook een Chocolate kleurAlleen wel in een schildpadvariant.
Heeft Mauro die tabby streepjes nog?
Bij BS was het overduidelijk: haar nageltjes van de achterpootjes tikten op het laminaat hier. Dan zijn ze duidelijk te lang. Maar ik knip de voorpootjes ook altijd, iets van 1 mm eraf, zodat het aller scherpste er af is, toch iets fijner voor de meubeltjes hier. Ik gebruik dit schaartje van zooplus.nl :quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:36 schreef Lin_Lin het volgende:
Ik vind die tekening van BS zo mooi, echt heel bijzonder.
Vandaag een krabpaal en kokosmat in huis gehaald. Ik hoop dat mijn bankje daarmee nu veilig is.
Vraag (vergeef me m'n onnozelheid): wanneer weet je of een kat z'n nageltjes te lang zijn en geknipt moeten worden?
Heb die ook pas gekocht, werkt een stuk handiger dan het mensen nagelknippertje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:16 schreef nein het volgende:
[..]
Bij BS was het overduidelijk: haar nageltjes van de achterpootjes tikten op het laminaat hier. Dan zijn ze duidelijk te lang. Maar ik knip de voorpootjes ook altijd, iets van 1 mm eraf, zodat het aller scherpste er af is, toch iets fijner voor de meubeltjes hier. Ik gebruik dit schaartje van zooplus.nl :
[ afbeelding ]
Maar je kan ook zo'n " mensen" nagelknipprtje gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |