abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59295460
AWWWW:

(:
pi_59296900
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:10 schreef nein het volgende:
AWWWW:

[ afbeelding ]
Awww!!! Dat hoofd van mama! *smelt*
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:05:49 #253
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59304654
Nein, ik blijf er bij dat het koppie van Brown Sugar erg op het koppie van mijn Sasha lijkt
Wat een droppies!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59305807
Ik blijf het een originele kleur vinden, het is net een stuk melkchocolade met ogen. Zie je dat vaak, een lichtbruine kat?
Ja, ik generaliseer.
pi_59308224
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:05 schreef Ewelina het volgende:
Nein, ik blijf er bij dat het koppie van Brown Sugar erg op het koppie van mijn Sasha lijkt
Wat een droppies!
Inderdaad Ik zie die tekening wel vaker bij katten, apart he, dat zulke 'vlekken' op die plaatsen gewoon vaker voorkomen!

En Northside die kleur van de katten heet Chocolate Dus je hebt t helemaal goed met melkchocholadekleur! Alleen als het goed is wordt Mauro straks meer pure chocolade van kleur! Van wat ik van de fokker heb begrepen bestaat deze kleur nog maar zo'n 15 jaar. Bij oosterse kortharen zie je chocolate ook nog wel es, en bij brits kortharen dus.
(:
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:20:32 #256
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59308689
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef nein het volgende:

[..]

Inderdaad Ik zie die tekening wel vaker bij katten, apart he, dat zulke 'vlekken' op die plaatsen gewoon vaker voorkomen!

En Northside die kleur van de katten heet Chocolate Dus je hebt t helemaal goed met melkchocholadekleur! Alleen als het goed is wordt Mauro straks meer pure chocolade van kleur! Van wat ik van de fokker heb begrepen bestaat deze kleur nog maar zo'n 15 jaar. Bij oosterse kortharen zie je chocolate ook nog wel es, en bij brits kortharen dus.
Ja, en het mooie is... Sasha's dochter heeft ook een Chocolate kleur Alleen wel in een schildpadvariant.

Heeft Mauro die tabby streepjes nog?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59309006
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, en het mooie is... Sasha's dochter heeft ook een Chocolate kleur Alleen wel in een schildpadvariant.

Heeft Mauro die tabby streepjes nog?
Ohja, zo'n zusje heeft Mauro ook, die is dan chocolate-tortie, zoals dat zo mooi heet in die fokker-termen

Hij heeft nog altijd z'n tabby streepjes Al wordt ie elke keer ietsiepietsie donkerder... Maar dat kon wel een jaar duren voordat ie op zn uiteindelijke kleur is!
(:
pi_59318560
Ik vind die tekening van BS zo mooi, echt heel bijzonder.

Vandaag een krabpaal en kokosmat in huis gehaald. Ik hoop dat mijn bankje daarmee nu veilig is.

Vraag (vergeef me m'n onnozelheid): wanneer weet je of een kat z'n nageltjes te lang zijn en geknipt moeten worden?

[ Bericht 16% gewijzigd door Lin_Lin op 11-06-2008 21:55:08 ]
pi_59336896
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:36 schreef Lin_Lin het volgende:
Ik vind die tekening van BS zo mooi, echt heel bijzonder.

Vandaag een krabpaal en kokosmat in huis gehaald. Ik hoop dat mijn bankje daarmee nu veilig is.

Vraag (vergeef me m'n onnozelheid): wanneer weet je of een kat z'n nageltjes te lang zijn en geknipt moeten worden?
Bij BS was het overduidelijk: haar nageltjes van de achterpootjes tikten op het laminaat hier. Dan zijn ze duidelijk te lang. Maar ik knip de voorpootjes ook altijd, iets van 1 mm eraf, zodat het aller scherpste er af is, toch iets fijner voor de meubeltjes hier. Ik gebruik dit schaartje van zooplus.nl :

Maar je kan ook zo'n " mensen" nagelknipprtje gebruiken.
(:
pi_59337026
Dat doe ik ja. Werkt ook. Als ik de nagels door mijn broek voel prikken vind ik ze te lang en gaat er een stuk af.
Ja, ik generaliseer.
pi_59341676
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:16 schreef nein het volgende:

[..]

Bij BS was het overduidelijk: haar nageltjes van de achterpootjes tikten op het laminaat hier. Dan zijn ze duidelijk te lang. Maar ik knip de voorpootjes ook altijd, iets van 1 mm eraf, zodat het aller scherpste er af is, toch iets fijner voor de meubeltjes hier. Ik gebruik dit schaartje van zooplus.nl :
[ afbeelding ]
Maar je kan ook zo'n " mensen" nagelknipprtje gebruiken.
Heb die ook pas gekocht, werkt een stuk handiger dan het mensen nagelknippertje.
pi_59367994
Wat ik me nog afvroeg: Northside, hoevaak neem je je katten mee uit logeren?
(:
pi_59383212
Even een update van mijn front: Flip is vandaag een week bij me en brengt bijna geen tijd meer door onder de bank. Hij lijkt elke dag een beetje zekerder te worden, en geloof het of niet, maar gisteren kwam hij bij me op de bank liggen. Het lijkt wel alsof hij zijn grootste doorbraken beleeft als Nederland een wedstrijd speelt!

Vandaag even naar de dieren megastore voor een nagelknippertje en andere (impuls)aankopen. Keek altijd al graag rond in zulke winkels en nu heb ik er nog een goede reden voor ook!
pi_59383425
Gisteren besloten de poezen te nemen van mijn manager....

Lijkt me echt geweldig. Gisteren hebben mijn vriendinnen me ook gek gemaakt.
Besloten om ze Mark en Amanda te noemen (van Ugly Betty)
pi_59383504
even wat foto's

zaterdag 14 juni 2008 @ 10:08:47 #266
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_59383535
Beste Nein,
Ik had nog een keer met je gepraat over deze kwesite.
Ik heb in de tussentijd ook een poes aangeschaft. Deze is heel erg op zich zelf, en heeft weinig aandacht nodig. Heeft ze wel aandacht nodig, dan komt ze vanzelf, en krijgt ze die ook.

Ik hoop dat jij ook in dezelfde situatie komt, want MAN, wat heb ik een kat gemist. Zoveel liefde, s'morgens gesnuffel in je bed aan je neus, een mooie miauw als je thuiskomt etc. Veel plezier er mee.
Sappig !!
pi_59387282
Hey Loontjah! Wat leuk om te lezen dat jij inmiddels ook een kat hebt
Ja ik vind het helemaal geweldig, ik ben superblij dat ik t uiteindelijk toch gedaan heb! Ze hebben me vannacht wel tot 5 uur uit mn slaap gehouden, maar goed, het is zaterdag
(:
pi_60175866
*sigh* ze zijn zo cute!!

Mauro is een kleine stalker, overal waar ik heenloop in huis, is hij ook. Niet opvallend, nee nee, hij zit me vanuit een hoekje van de kamer gade te slaan dan. Ga ik naar de wc, dan wacht hij netjes buiten de deur tot ik weer buiten kom en dan rent hij snel weg. En als ik rustig op de bank zit, dan komt ie gezellig naast me liggen.

Hij begint wel een beetje te puberen want ik heb m er al meerdere keren op betrapt dat ie aan zn pikkie zit te likken Hij zoogt trouwens ook niet meer bij moeders.

Mamapoes (nog altijd geen idee over dr naam....) is een stuk relaxter en laat het goed weten als Mauro haar lastigvalt. Ze spelen echt enorm veel met zn 2en en stoeien wat af (ook op de krabpaal, halleluja!), geweldig om te zien. Verder komt mamapoes regelmatig langs om een aaibeurt of kopjesbeurt, heel cute. Het zijn een stel drollen met zn 2en..

OH! en mijn bank is inmiddels onbeschermd, en ik heb er nog geen halen in gezien! (Ze mogen mijn 2e hands fauteuils wel bekrassen)
(:
pi_60183779
Mijn monsters zijn inmiddels 4,5 maand en het zijn inmiddels pubers. Alles is speelgoed, alles moet geprobeerd worden en als ik bijv. iets uit de koelkast pak en me even omdraai zitten ze er 9 van de 10 keer in. Verder eigenlijk alles wat jullie ook beschrijven, het volgen enzo.

Moet nog maar eens wat foto's maken, het zijn al lang niet meer de bolletjes wol uit mijn fotoboek.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')