quote:Op maandag 9 juni 2008 22:45 schreef Lin_Lin het volgende:
Alsof de duvel ermee speelt... Komt vanavond Flipje opeens doodleuk onder de bank vandaan geslopen!
Ja, hij heeft gegeten vannacht, en de kattenbak gebruikt, z'n speelmuisje een stukje versleept, kortom het hele parcours doorlopen. Toen ik vanochtend binnenkwam lag hij alweer onder de bank natuurlijk.
Nou, ik een collega over Flip vertellen vandaag, vertelt zij me dat haar kat destijds maar liefst *drie weken* nodig had om uit haar schuilplaats te komen. Dus ik me mentaal al voorbereiden op iets soortgelijks... zie ik vanavond opeens een zeker katje onder de bank vandaan komen. Ik durfde haast geen adem te halen.Hij maakte eerst een paar korte, behoedzame uitstapjes, en sprong toen tijdens de eerste helft van de voetbalwedstrijd zowaar op de bank! Heeft zich daar doodleuk zitten wassen en ligt nu een tukje te doen alsof het alledaagse kost is. Zelfs het geknal in de buurt (Oranje heeft gewonnen) lijkt hem niet erg te deren. Ik ben één keer opgestaan om het licht aan te doen en ook dat deed hem niet vluchten. Hij is wel behoedzaam, lijkt vooralsnog niet te dicht bij me in de buurt te willen komen, maar echt bang lijkt hij niet. Ik ben zo blij als een kind!
Ik had wel foto's willen maken, maar ik durfde niet op te staan om mijn mobiel uit mijn tas te halen.
Ja erg he..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:34 schreef Lin_Lin het volgende:
(Nein, ik merk dat je de naam van de moederpoes over het algemeen vermijdt. Misschien moet je voor haar ook een leuk Italiaans naampje bedenken?)
een naamverbastering van mama?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:00 schreef nein het volgende:
[..]
Ja erg he..![]()
Ik peins me al weken suf, maar ik heb nog altijd geen ingeving gehad. Gelukkig reageert ze verder ook niet op d'r naam als ik die zeg, dus een nieuwe naam kan haar weinig schelen verder![]()
Ze heeft zo'n koddig hoofdje, maar alle namen die ik verzin zijn veel te serieus..
Wat een geweldige toevoeging aan dit topicquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef Leanne het volgende:
Ik zou geen kat nemen. Ze veruineren heel je huis.
Whehe ik ben Friesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een naamverbastering van mama?
moesje
mem (is fries voor mama) of memmeke
moeke
mamsje
misschien weten jullie ermeer te verzinnen dan heb je beide in één
dan is je tip vrij laat..ik heb mn katten inmiddels al een maand in huisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef Leanne het volgende:
Ik zou geen kat nemen. Ze veruineren heel je huis.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef nein het volgende:
[..]
Whehe ik ben Fries![]()
da's wel toevallig, heb niet in je profiel gekeken dus weet niet of het daar staat maar ik kwam erop omdat
ik een ''friese'schoonzus heb![]()
Ik noem haar nu meestal dametje of dame, want als ze loopt zwalkt ze echt een beetje zoals modellen op de catwalk..hahaha -> catwalk!zou t daarvan komen?:D
![]()
nee dat komt gewoon doordat die anorexia beentjes ook nog eens in schoenen met héle hoge hakken worden gewurmd......
Ik zou gewoon eens een lijstje met italiaanse vrouwennamen googelen en daar doorheen bladeren tot je iets ziet dat leuk bij mauro past...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef nein het volgende:
[..]
Whehe ik ben FriesEigenlijk zou Mauro van de fokster ook een enorm friese naam hebben gekregen, (moest met een i beginnen) maar toen zei ik dat ik zn roepnaam Mauro zou doen, heeft ze z'n i-voornaam ook italiaans gemaakt, dus das wel leuk
)
Ik noem haar nu meestal dametje of dame, want als ze loopt zwalkt ze echt een beetje zoals modellen op de catwalk..hahaha -> catwalk!zou t daarvan komen?:D
hij? (zie bovenin) hahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef Northside het volgende:
hij
[..]
Ik zou gewoon eens een lijstje met italiaanse vrouwennamen googelen en daar doorheen bladeren tot je iets ziet dat leuk bij mauro past...
BS is misschien niet de beste afkorting om online te gebruiken, de link met bullshit is snel gelegd en dat is dan wel weer een heel aparte naam voor een poes.
Noem die van mij wel eens Mevrouw Puff (spongebob), tegenover Toshi zie je pas echt hoe enorm ze is.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef nein het volgende:
[..]
jij had dus duidelijk geen katten moeten nemenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:25 schreef Cyberchill het volgende:
Ik heb nog wel een paar katten in de aanbieding voor de liefhebber.
Ik heb ze ook nooit "genomen" Erfenis van mij ex. Ik vond het toen wel prima, maar heb nooit echt wat met die beesten gehad. Ik heb ook geen hekel aan ze ofzo, maar ben nu zelf amper thuis. Beesten vermaken zich evengoed wel (katteluik) maar als iemand die het allemaal heel leuk vind ze wil hebben, dan zie ik niet waarom niet. win-win word het danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij had dus duidelijk geen katten moeten nemen
oké da's redelijk inderdaad en inderdaad win-win want katten houden van gezelschapquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:26 schreef Cyberchill het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nooit "genomen" Erfenis van mij ex. Ik vond het toen wel prima, maar heb nooit echt wat met die beesten gehad. Ik heb ook geen hekel aan ze ofzo, maar ben nu zelf amper thuis. Beesten vermaken zich evengoed wel (katteluik) maar als iemand die het allemaal heel leuk vind ze wil hebben, dan zie ik niet waarom niet. win-win word het dan
Dat geeft de burger moed... Ik verwacht echt veel te veel op korte termijn, zou het liefst willen dat Flip me bij thuiskomst in de armen sprong.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:51 schreef Sorella het volgende:
Mijn poes heeft er 3 maanden over gedaan om bij me te komen liggen en nu is ze strontvervelenddus met flip heb je harstikke geboft en het kan alleen maar beter gaan
OE! Meteen even zo'n plankje kopen dan, zo'n krabplankje, dan kan je later nog wel een groter ding kopen. De meeste katten vinden zo'n verdiepingen ding wel leuk idd...de mijne ook, alleen hadden ze m in 1 week tijd op zn harses liggen, dus ik moet m eerst vastmonteren aan de muur. Een krabplankje werkt ook als een tierelier: schroefje in de muur en klaar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:27 schreef Lin_Lin het volgende:
Ik heb echt *met spoed* een degelijke krabpaal nodig... Mijn bankje begint hier en daar littekens te vertonen. Voor een katje dat overdag alleen moet zijn, loont het dan wel de moeite te investeren in zo'n ding met meerdere verdiepingen, toch? Echt mooi vind ik ze niet maar wat moet dat moet... Maar als overgangsfase haal ik morgen misschien snel even een kokosmatje bij de Blokker.![]()
Flip kwam vandaag al vrij snel na mijn thuiskomst onder de bank vandaan. Hij is nog steeds op zijn hoede voor me al laat hij zich wel aaien als ik hem voorzichtig benader. Hij heeft even op de vensterbank gezeten (doorbraak!) en nu ligt hij weer lekker op de bank te tukken.![]()
Nein, heb je Mia al overwogen? Klinkt best leuk: Mia & Mauro.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |