quote:
Vage shizzle, had m ook verandert maar je naam staat niet bij het nummer.. Nummer onbekend.. Tel. weer kurenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer al 2 maand.Had m'n telefoonboek al een keer gesms't met mijn nummer, was je zeker te lui om te veranderen.
Er waren in ieder geval paar lui mijn naam aan het schreeuwen tegen die tijd.
Goede morgen.
hey daarquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:23 schreef skippy22 het volgende:
Hoi
niet zeuren, ik heb vandaag mijn 1e werkdag al weer gehadquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef skippy22 het volgende:
JaMaar dan is de vakantie wel voorbij
me tooquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet zeuren, ik heb vandaag mijn 1e werkdag al weer gehad
Mooi wark! In de blote kontquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb vandaag lekker gewerkt.
in de werkplaats bezig geweest. mooi werk
neequote:
sta je met je rug naar de machines dan??quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
en al die spetters over mijn blote billen
je weet maar nooit waar die dingen belandenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sta je met je rug naar de machines dan??
me 2, weer zeer rustige werkdag, mooi prutsen met een administratie, en nu fijn weekendquote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:42 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
vandaag weer op kantoor
bezig geweest in de hal met het afdichten van gaten boven de scheidingswand in de hal.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2, weer zeer rustige werkdag, mooi prutsen met een administratie, en nu fijn weekend![]()
halloquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen ook lekker spraakzaam hier onie
en jij bent juist die wel wat zegtquote:
tuurlijk, altijd gezellig tochquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij bent juist die wel wat zegt
laat me raden: op weg naar bill of diekaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk, altijd gezellig toch
ik kom vanavond nog kort door het schone St. Isidorushoeve
waar ben je heengeweest dan?quote:
richting de A1quote:Op zondag 6 januari 2008 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat me raden: op weg naar bill of dieka
ok. nog geski-ed?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:37 schreef Rumille het volgende:
Ik ben naar Oostenrijk geweest van 29 dec tot 5 jan.
is dat niet sneller via hengelo A35 ?quote:
we gaan meestal via daar, moet altijd wel iemand pinnen en dat doen we dan in Hengeveldequote:Op maandag 7 januari 2008 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat niet sneller via hengelo A35 ?
ok dat kan. zal denk k niet eens zoveel schelenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we gaan meestal via daar, moet altijd wel iemand pinnen en dat doen we dan in Hengevelde![]()
ik ben nu ook weer thuisquote:
Ben ook weer in Roffa.. Heerlijke rit achter de rugquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben nu ook weer thuis
beetje aan het opmeten en tekenen geweest
Roffa? is dat een bijnaam voor rotterdam?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben ook weer in Roffa.. Heerlijke rit achter de rug!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Roffa? is dat een bijnaam voor rotterdam?![]()
hoelang moet je reizen dan?
ik zeg altijd 020, JWTZ!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja man, jeweettog! Straattaalnaampje he, net zoals Damsko voor Amsterdam
![]()
Gisteren met auto gebracht, 1, 5uur.. Normaal met trein kleine 2,5 uur
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja man, jeweettog! Straattaalnaampje he, net zoals Damsko voor Amsterdam
![]()
hmm valt mee. van mijn huis naar beilen ongeveer zelfde. 2.5 uur met OV en 1 uur en 15 min met autoquote:Gisteren met auto gebracht, 1, 5uur.. Normaal met trein kleine 2,5 uur
goedenavondquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
welteruste
http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs
dit was dus hardstikke misluktquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond
ik heb besloten om vanavond eens beetje op tijd naar bed te gaan
dat was dus misluktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Rumille het volgende:
Je ging om 10 uur naar bed?
Jochie toch.
alleen vandaag?quote:Ik ben beetje raar vandaag
.
quote:
ik bobben naar rockcafe the denquote:vanavond bier drinken @ Dieka![]()
![]()
het kan ook nog Radstake wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bobben naar rockcafe the den
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |