Je klinkt ook inderdaad vrij simpel met dit soort uitspraken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word er echt simpel van. Ik hoef zelf m'n kerstpakket niet bij mijn klanten bij elkaar te bedelen (zou ik niet eens willen trouwens), dus waarom anderen dat wel doen is mij een raadsel. Ik probeer zo min mogelijk open te doen, maar net stond er toch nog een voor de deur.
Elke dag? Een keer per week. En ja, ik vind het teveel moeite om de meer dan tien bezorgers die hier hebben aangebeld (waarvan er een zeker nep was, want ik vond dezelfde stapel folders twee keer op de mat met een verschillend kaartje) geld te geven. Oplossing: laat alle zooi door een persoon brengen en geef van het geld dat je bespaart de mensen een fatsoenlijk kerstpakketquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om de kranten/folderjongen 1 keer per jaar eventjes te laten blijken dat je waardeert dat hij/zij elke dag het krantje of wat dan ook in je brievenbus doet...
Yepquote:Jij bent er zeker zo een die zich in de keukenkast verstopt zodra er iemand aan belt...
In dat geval: Uit de kast komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[quote]
Jij bent er zeker zo een die zich in de keukenkast verstopt zodra er iemand aan belt...[
Yep
Zodra mensen zeggen 'hetzelfde', keer ik me al om.quote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef LucasBergman het volgende:
Bij jongens gooi ik de deur weer dicht na ik riep,"Hetzelfde"
Of je bent gewoon dom en ontneemt jezelf dingen die je had kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:08 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik heb 2 jaar folders gelopen en heb nooit dat hele geld-ophalen gedoe gedaan, ben geen bedelaar
echt typisch nederlands om langs de deuren te gaan om geld op te halen omdat je je werk hebt gedaan, paupers![]()
Wel opvallend, ik had het niet verwacht.quote:
Ik voel me grandioos kut.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, hoe voel je je nu dan
Misschien is ze zusje nu wel dood omdat jij geen geld gaf![]()
ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, hoe voel je je nu dan
Misschien is ze zusje nu wel dood omdat jij geen geld gaf![]()
Soep van de overgebleven folders!quote:
niet opendoen is helemaal zieligquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word er echt simpel van. Ik hoef zelf m'n kerstpakket niet bij mijn klanten bij elkaar te bedelen (zou ik niet eens willen trouwens), dus waarom anderen dat wel doen is mij een raadsel. Ik probeer zo min mogelijk open te doen, maar net stond er toch nog een voor de deur.
Sure... kom ik zo even langsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef McGilles het volgende:
Ik geef iedereen gewoon wat, kleine moeite toch2-3 euro p.p.
Lekker belangrijk, zonde van m'n tijd om een standaard ingestudeerd praatje aan te horen waar ik verder toch geen gevolg aan wil geven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef -CONFESSIONS het volgende:
[..]
niet opendoen is helemaal zielig![]()
en ja ik bezorg zelf ook kranten![]()
maar zo schijnheilig verstoppen terwij lje er wel bent
Vrekkige snol.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zonde van m'n tijd om een standaard ingestudeerd praatje aan te horen waar ik verder toch geen gevolg aan wil geven.
nee, voor die paar centen (ik liep niet zo heel veel)quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of je bent gewoon dom en ontneemt jezelf dingen die je had kunnen krijgen.
Rot op man met je arrogante ik-heb-recht-op-fooi-houding. Deur in je smoel verdien je.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef Ringo het volgende:
Vrekkige snol.
Ja lach maar, we pakken je nog wel, gierige zeug!quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, daarnet ging de bel.
"Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar".
*geeft kaartje.
*kijkt mij schaapachtig aan
*ik doe deur dicht..
Scheer je weg, schooier.
Dat snel een topic openen deed et emquote:
De krantenbezorger kan een fooi krijgen. Dat tuig met hun folders niet. Je stuurt die lui die je inbox vol proberen te spammen toch ook geen kerstbonus?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef Ringo het volgende:
Mensen die krantenbezorgers geen fooi willen geven.
Jij hebt zeker ook te klagen over de inhoud van je kerstpakket?
Die krijg ik van mijn baas, niet van mijn klanten of, zoals bij folders het geval is, de afnemers van mijn klanten. Da's niet zo vreemd, toch? In elke business normaal zelfs, behalve bij folderbezorgers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef henkway het volgende:
jij wil toch ook je eindejaarsbonus?
Dan geloof je het niet.quote:
collectanten krijgen van mij ook niksquote:Op zondag 23 december 2007 10:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Als mensen komen collecteren krijgen ze altijd wat, heb zelf ook nog vorige week 4 avonden lopen collecteren. Ook een zwerver geef ik wel eens 2 euro oid.
Mensen die denken dat de wereld alleen om zichzelf draait
En jij een bak schijt in je brievenbus.quote:Op zondag 23 december 2007 00:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Rot op man met je arrogante ik-heb-recht-op-fooi-houding. Deur in je smoel verdien je.
Lekker belangrijk wat je werkgever, de Albert Heijn waarschijnlijk, je geeft.quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die krijg ik van mijn baas, niet van mijn klanten of, zoals bij folders het geval is, de afnemers van mijn klanten. Da's niet zo vreemd, toch? In elke business normaal zelfs, behalve bij folderbezorgers.
Je snapt het echt niet he? Je krijgt loon, paardelul, van je baas. Ik ben jou geen enkel bedrag verschuldigd.quote:Op zondag 23 december 2007 11:28 schreef Ringo het volgende:
En jij een bak schijt in je brievenbus.
Maar niet aan de kapster, aan het kassameisje, aan de postbode, aan de slager, aan de buschauffeur. Waarom die niet?quote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef -Splash- het volgende:
Lekker belangrijk wat je werkgever, de Albert Heijn waarschijnlijk, je geeft.
Mensen geven graag aan bezorgers, als waardering voor de goede bezorging.
Geef je niet dan geef je niet, maar ga er niet stoer over lopen te doen.
Je zet daarmee alleen jezelf voor lul
Of eieren tegen je ruit. En als je er niet van leert, gaat volgend jaar je huis in de fik. Gierige prutser.quote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he? Je krijgt loon, paardelul, van je baas. Ik ben jou geen enkel bedrag verschuldigd.
Dat zijn full-time jobs.... geen bijbaantjes. (op het kassameisje na danquote:Op zondag 23 december 2007 11:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar niet aan de kapster, aan het kassameisje, aan de postbode, aan de slager, aan de buschauffeur. Waarom die niet?
Kan je dat hard maken ?quote:Op zondag 23 december 2007 12:22 schreef Modus het volgende:
En traditie mijn reet, ik vraag me af wat er eerder was: mensen thuis die spontaan bedachten 'hee laat ik de folderjongen eens fooien' en dan de hele dag keken of ie al langs kwam of de folderrondbrengindustrie die die kaartjes bedacht heeft om ergens geld uit te kunnen slaan. Ik denk toch echt het laatste.
Nee hoor... maar mensen die geven kunnen wel verzoekjes doen (krant voor half 7 in de bus e.d.).quote:Op zondag 23 december 2007 12:18 schreef Modus het volgende:
Tuuk maar ondertussen onthoudt al dat stinktuig precies waar ze wel en niet wat krijgen en gaan dan voorkeursbehandelingen geven. Da's een beetje sneu, zeg maar.
Wat ben jij een jankzak. Oh oh oh stel je toch eens voor dat iemand je goudmijntje afpakt.quote:Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef -Splash- het volgende:
Kan je dat hard maken ?
Anders, hou op met je domme speculaties die nergens op slaan
[..]
Nee hoor... maar mensen die geven kunnen wel verzoekjes doen (krant voor half 7 in de bus e.d.).
En ja... als ik 1 krant te kort heb en ik moet kiezen tussen de klant die 10 euro gaf met oud en nieuw of de die ene klant die niks gaf... dan is dat jammer.
Maar wat verwacht je nou ?
En terecht. Gierige lijers worden als laatste geholpen.quote:Op zondag 23 december 2007 12:18 schreef Modus het volgende:
Tuuk maar ondertussen onthoudt al dat stinktuig precies waar ze wel en niet wat krijgen en gaan dan voorkeursbehandelingen geven. Da's een beetje sneu, zeg maar.
En tóch weer reageren hè, meneer-kijk-mij-eens-de-überproleet-uithangen.quote:
Reflectie is niet je sterkste kant hequote:Op zondag 23 december 2007 12:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankzak. Oh oh oh stel je toch eens voor dat iemand je goudmijntje afpakt.
Als je 1 krant tekort komt, dan hoor je terug te gaan naar je distributiecentrum en dan meld je het daar. En als het even kan zorg je dat die ene klant dan alsnog zijn spullen krijgt. Je snapt het echt niet he?
Je chanteert mensen gewoon.
Precies dát, bouwvakker.quote:Op zondag 23 december 2007 12:42 schreef Modus het volgende:
En wat is er precies überproleet aan verwachten dat mensen gewoon hun werk doen zonder fratsen?
Doe eens wat aan je mensenkennis, randdebiel.quote:Op zondag 23 december 2007 12:43 schreef Ringo het volgende:
Precies dát, bouwvakker.
Volgens mij heeft hij het bij het rechte eind, als je namelijk wel iets met mensenkennis deed reageerde je wat beschaafder.quote:Op zondag 23 december 2007 12:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je mensenkennis, randdebiel.
Ze worden niet anders behandeld ?quote:Op zondag 23 december 2007 12:52 schreef Modus het volgende:
Ik zal het nog 1 keer uitleggen..
Jullie vinden dat iedereen vrij is om wat te geven maar vinden het ook normaal dat iemand die niks geeft daarna anders behandeld wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |