Ja, de kerk heeft absoluut fouten gemaakt in het verleden, er is ook niemand die dat ontkent volgens mij.quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alsof de diverse Christelijke kerken door de eeuwen heen vies waren van geld verdienen aan de gelovige schaapjes.
Mwa, geef ze nog een paar van dit soort cartoons. Dan duurt dat ook niet lang meer.quote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef Vampier het volgende:
Gristenen willen net zoveel aandacht als moslims.... alleen gaan de gristenen niet relleen
True.quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, de kerk heeft absoluut fouten gemaakt in het verleden, er is ook niemand die dat ontkent volgens mij.
Ik heb alleen niet het idee dat de mensen die nu klagen hier erg veel aan konden doen, denk je wel?
Ja, what's next, zeuren over folderjongetjes?quote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef Viking84 het volgende: Ik bedoel: als je hier al over gaat zeuren, heb je wel een érg kort lontje zeg!
Rightquote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, what's next, zeuren over folderjongetjes?.
That's the spirit!quote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef koningdavid het volgende:
Ik zeg, platbombarderen die Dixons! Stelletje heidenen daar!
Misschien was jouw betbetovergrootvader wel zo eentje. Met bovenstaande opmerking maak je jezelf daaraan medeschuldig...quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alsof de diverse Christelijke kerken door de eeuwen heen vies waren van geld verdienen aan de gelovige schaapjes.
Blond zijn gaat misschien ook iets minder diep.quote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
ffs, waarom moeten ze toch overal aanstoot aan nemen? Ik bel toch ook niet elke keer de fucking krant als iemand me een mop over blondjes vertelt. Geez.
Totaal niet relevant.quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Misschien was jouw betbetovergrootvader wel zo eentje. Met bovenstaande opmerking maak je jezelf daaraan medeschuldig...
Er zijn genoeg dingen die mij ook diep zitten, maar ik kies ervoor om niet overal aanstoot aan te nemen. Mijn zusje is gehandicapt, mn vader had kanker, maar ik jank niet elke dag bij de krant als ik weer eens kanker of mongool hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 20:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Blond zijn gaat misschien ook iets minder diep.
Ik denk dat de kankerstichting ook wel gaat mopperen als er steeds grappige reclame's gemaakt worden over kanker bijvoorbeeld en dat is dan ook hun goed recht.
Godsdienst zit vaak heel diep in mensen en dan is het niet prettig om daar steeds negatieve grappen over te horen.
quote:
Maarquote:Op maandag 17 december 2007 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Ik zal de "Ik gaf je de link naar mijn post" opmerking niet maken.
.
quote:Op maandag 17 december 2007 21:26 schreef Emimich het volgende:
Christenen, het uitschot van de maatschappij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |