Je was gewoon te laat met je commentaarquote:
Het is juist een mooie wedstrijd om de marge te vergroten.quote:Op maandag 17 december 2007 19:26 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er zin in! Jammer dat de koppositie niet gepakt kan worden, is een mooie wedstrijd daarvoor.
Mooie OP WeebI.
quote:met een enorm gat
sport 1 ja waquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:53 schreef Dos37 het volgende:
Mooie OP, Zal mij benieuwen hup Barca natuurlijk.
Zo kut het niet open fatsoenlijk net komt
Nee,quote:
quote:De Primera Division is één van de mooiste competities van Europa en niet in de laatste plaats door de aanzienlijke Nederlandse inbreng bij o.a. Real Madrid (de spelers van Nistelrooij, Drenthe, Robben en Sneijder), Barcelona (het trainersduo Rijkaard-Neeskens)en Sevillla (Khalid Bouhlarouz). SPORT1 zou dit graag aan haar abonees tonen. Echter vanaf het begin van het seizoen is gebleken dat we veel last hebben van een uitzendrechten-discussie tussen 2 partijen in Spanje, die hun strijd uitvechten over de ruggen van de buitenlandse TV kijker.
In heel Europa is er al die tijd onduidelijkheid over het wel of niet uit kunnen zenden van Spaanse wedstrijden. De uitzendrechten-discussie is nog steeds niet opgelost en dit resulteert helaas in het in elk geval voorlopig niet kunnen uitzenden van live wedstrijden uit de Primera Division in Nederland. Ook Sport1 wordt daarmee geconfronteerd en daarom zult u de betreffende wedstrijden ook niet kunnen terug vinden in uw programmagids.
Gelukkig hebben we op SPORT1 nog een groot en interessant aanbod van andere competities, dus als kijker bent u als het goed is niet teveel tekort gekomen.
Natuurlijk wordt er hard gewerkt en onderhandeld en hopen we dat de interne Spaanse conflicten snel worden opgelost, zodat we op termijn weer Spaans voetbal kunnen vertonen. Het is echter helaas onduidelijk hoe snel dit zal gaan en tot die tijd zullen we ook geen Spaans voetbal in onze programmering kunnen opnemen.
quote:'Barça-Real met Ronaldinho en Deco op de bank'
20/12/2007 13:14
Ronaldinho en Deco dreigen de topper tussen Barcelona en Real Madrid van komende zondag vanaf de bank te moeten bekijken. Tijdens de training van donderdagochtend liet coach Frank Rijkaard het tweetal buiten de basis.
Bij het afsluitende partijtje deelde Rijkaard elf gele hesjes uit. Tot verbazing van velen kregen Ronaldinho, Deco en de net herstelde Thierry Henry er allen geen. In de basis staan onder anderen Eidur Gudjohnsen, Giovani dos Santos en Samuel Eto'o.
Sinds Rijkaard coach is van Barcelona, heeft de Amsterdamse trainer geregeld spelers als Ronaldinho en Deco buiten de selectie gelaten, maar dan gold dat de coach zijn spelers rust gaf. Van dit roulatiesysteem kan aanstaande zondag geen sprake van zijn als de azulgranas het in Camp Nou opnemen tegen Real. De Catalanen moeten proberen de achterstand van vier punten op de koploper te verkleinen.
De beslissing van Rijkaard is des te opmerkelijk omdat Lionel Messi door een hamstringblessure niet kan meespelen, terwijl Henry donderdag pas toestemming kreeg van de medische staf van Barça om mee te trainen. De Franse aanvaller kampte enige tijd met een kwetsuur aan zijn rug.
De twee opstellingen van Rijkaard
Met hesje: Valdés, Puyol, Milito, Márquez, Abidal, Touré, Xavi, Gudjohnsen, Giovani, Eto'o en Iniesta.
Zonder hesje: Jorquera, Zambrotta, Thuram, Edmílson, Sylvinho, Marc Crosas, Ezquerro, Deco, Bojan, Henry en Ronaldinho.
Ik verwacht gewoon dat beide (of in ieder geval één van de twee) in de basis zal starten.quote:
Cyberia, waar haal je die verwachtingen toch vandaan? Waarom verwacht je dat 1 van beide basis zal staan? Toure heeft Deco uit de basis getikt, niet Iniesta. Vorig jaar speelden Xavi, Iniesta en Deco nog samen op het middenveld met Dinho, Eto’o en Messi voorin, dus dat Iniesta Deco eruit heeft gespeeld is niet waar.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon dat beide (of in ieder geval één van de twee) in de basis zal starten.
Aan de andere kant draait Ronaldinho bedroevend dit seizoen en doet de vervanger van Deco, Iniesta, het meer dan verdienstelijk.
Deco, Yaya en Xavi hebben vormde anders dit seizoen vaak genoeg het middenveld. Iniesta lijkt mij dan ook de logische vervanger voor Deco, want je gaat me niet vertellen dat Iniesta nu opeens de linksbuiten van Barca isquote:Op donderdag 20 december 2007 15:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Cyberia, waar haal je die verwachtingen toch vandaan? Waarom verwacht je dat 1 van beide basis zal staan? Toure heeft Deco uit de basis getikt, niet Iniesta. Vorig jaar speelden Xavi, Iniesta en Deco nog samen op het middenveld met Dinho, Eto’o en Messi voorin, dus dat Iniesta Deco eruit heeft gespeeld is niet waar.
Kom je ook naar de meet trouwens?
Iniesta 15x basis dit seizoen en alles uitgespeeld in de Liga. Ik ga je idd niet vertellen dat Iniesta buitenspeler is, ik zeg je net dat die op het middenveld staat met Xavi en Toure. Voorin zullen Gudjohnsson en Giovani staan met Eto'o.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deco, Yaya en Xavi hebben vormde anders dit seizoen vaak genoeg het middenveld. Iniesta lijkt mij dan ook de logische vervanger voor Deco, want je gaat me niet vertellen dat Iniesta nu opeens de linksbuiten van Barca is.
En nee ik kom niet op de meet
dat dus, 0-2 voor Real Madridquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:24 schreef Rumille het volgende:
TVP. Een van de mooiste wedstrijden elk jaar
Die stomme nicht missen jullie toch niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:24 schreef jojomen4 het volgende:
Guti licht geblesseerd, kan misschien niet mee doen.Om op de bank te hebben lijkt het me niet verkeerd, al moet Schuster hem niet in het veld brengen na 45 min.
Hopelijk DInho in de basis, lamme poesje richt geen schade aan.
Hij starte vorig seizoen nog in de basis. Maar Saviola zit dan ook alleen op de bank voor de publiekswissel van Raul ergens laat in de wedstrijd.quote:
Tja, spanjaarden hequote:Door de nog immer actuele uitzendrechten-discussie tussen 2 partijen in Spanje, zal Sport1 tot haar grote spijt dit weekend niet in staat zijn om El Classico, het duel tussen Barcelona en Real Madrid, uit te zenden. Er kan geen twijfel over bestaan dat SPORT1 dit graag aan haar abonnees zou tonen. Er is cchter vanaf het begin van het seizoen gebleken dat we veel last hebben van een uitzendrechten-discussie tussen 2 partijen in Spanje, die hun strijd uitvechten over de ruggen van de buitenlandse TV kijker.
In heel Europa is er al die tijd onduidelijkheid over het wel of niet uit kunnen zenden van Spaanse wedstrijden. De uitzendrechten-discussie is nog steeds niet opgelost en dit resulteert helaas in het in elk geval voorlopig niet kunnen uitzenden van live wedstrijden uit de Primera Division in Nederland. Ook Sport1 wordt daarmee geconfronteerd en daarom zult u de betreffende wedstrijden ook niet kunnen terug vinden in uw programmagids.
Natuurlijk wordt er hard gewerkt en onderhandeld en hopen we dat de interne Spaanse conflicten snel worden opgelost, zodat we op termijn weer Spaans voetbal kunnen vertonen. Het is echter helaas onduidelijk hoe snel dit zal gaan en tot die tijd zullen we ook geen Spaans voetbal in onze programmering kunnen opnemen.
Ik denk dat die dan te laat is.quote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef DANILXL het volgende:
vriend van me zit in milan voor de edstrijd van vanaaf; ik zou liever hierheen gaan
Is hij ff genaaidquote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef DANILXL het volgende:
vriend van me zit in milan voor de edstrijd van vanaaf; ik zou liever hierheen gaan
Had eigenlijk ook niets anders verwachtquote:Op zondag 23 december 2007 18:08 schreef tha_dark het volgende:
Toch gewoon met Ronaldinho dus...
Vooral voor de ervaring gekozen dus.quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Barcelona volgens RAC1
----------------- Valdes
Puyol -- Marquez -- Milito -- Abidal
----------------- Touré
------------- Xavi -- Deco
---- Iniesta -- Eto'o -- Ronaldinho
En gewoon voor kwaliteit. Deco en Ronaldinho zijn natuurlijk niet de minste spelers.quote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vooral voor de ervaring gekozen dus.
Neutraal.. Altijd beterquote:Op zondag 23 december 2007 18:31 schreef Kadoc het volgende:
Voor wie moet ik zijn?
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=3843&part=sportsquote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Stream?
Streams zat dusquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=3843&part=sports
Scroll iets omhoog voor internet streams!quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Begonnen, iemand een leuke radiozender met liveverslag?
Bedanktquote:Op zondag 23 december 2007 19:15 schreef AminBen het volgende:
www.cadenaser.es voor de radioverslagen
die lopen te ver voor op mijn stream :p
Ik ook. Draait bijzonder soepel so far. Loopt wel een minuut of 5 a 10 achter, maar goed.quote:Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef borisz het volgende:
heb Goltv op, altijd een prima zender
iedereen heeft wat vertraging en het is eerder 5 dan 10quote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef alvarez het volgende:
[..]
Ik ook. Draait bijzonder soepel so far. Loopt wel een minuut of 5 a 10 achter, maar goed.
ik kijk via tvu playerquote:Op zondag 23 december 2007 19:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Streams werken niet hier, met PPmate...
Bufferen niet
Vrij wisselend. Tis nog behoorlijk aftasten. Pepe had een behoorlijke kans met een kopobal na een vrije trap van Sneijder. Valdes pakte em mooi..quote:
Wel lekkere aanval... en barca had daarvoor 2 schoten op goal... beiden recht op de keeper... tjaquote:Op zondag 23 december 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Wat totaal tegen de verhouding.
De ene keer ben jij voor Barcelona en de andere keer voor Real?quote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef BonJovi het volgende:
JAAA GOLLLLLLLLLLLLLLLLL
nee hoor altijd al voor Real geweest vanaf vroeger uit toen Ronaldo er net speeldequote:Op zondag 23 december 2007 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
De ene keer ben jij voor Barcelona en de andere keer voor Real?
Ronaldo heeft ook bij Barça gespeeldquote:Op zondag 23 december 2007 19:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nee hoor altijd al voor Real geweest vanaf vroeger uit toen Ronaldo er net speelde
My thoughts exactly.quote:Op zondag 23 december 2007 19:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ronaldo heeft ook bij Barça gespeeld
Toch nog een positieve afsluitenquote:
Vroeger 5 jaar geleden?quote:Op zondag 23 december 2007 19:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nee hoor altijd al voor Real geweest vanaf vroeger uit toen Ronaldo er net speelde
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 18:31 schreef Kadoc het volgende:
Voor wie moet ik zijn?
Om toch nog te kunnen juichen.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 20:21 schreef ASroma het volgende:
penalty moment robinho krijgen we dus niet meer te zien blijkbaar
De uitslag was bestquote:
Goed is wat anders imo.quote:Op zondag 23 december 2007 22:18 schreef jojomen4 het volgende:
Weebl, Pepe speelt al weken goed degelijk, heeft niks opgespaard!
Kijk eens op www.marca.com EN op www.as.comquote:Op zondag 23 december 2007 23:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moet het niet navidad blanca zijn
Probeer je interessant te zijnquote:Op zondag 23 december 2007 23:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moet het niet navidad blanca zijn
Meervoud ja.quote:Op maandag 24 december 2007 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
Op as.com staat trouwens Navidades Blances.
Wat betekent het? Is het Spaans voor White Power o.i.d.?quote:Op maandag 24 december 2007 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
Op as.com staat trouwens Navidades Blances.
Witte kerstquote:Op maandag 24 december 2007 11:25 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Wat betekent het? Is het Spaans voor White Power o.i.d.?
If you can't beat 'em, join them!quote:Op maandag 24 december 2007 05:41 schreef VoreG het volgende:
Sneijder eindelijk kampioen!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:40 schreef venomsnake het volgende:
Goed verwoord Omnifacer. Kan niets anders dan het er volledig mee eens zijn.
Idee'tje?quote:Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
If you can't beat 'em, join them!
Nouja, het lijkt mij natuurlijk dat iedereen, nu pas, begint te begrijpen dat ze zo ongeveer het zelfde mee maken wat Real is overkomen met de Galacticos.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:06 schreef Omnifacer het volgende:
Ik maak me wel echt zorgen over de sfeer... Er heerste zo'n gelatenheid, er deugt niks van. Er moet iets aan de hand zijn...
Denk dat je (deels) gelijk hebt. Wat Ronaldinho betreft: zijn beste tijd heeft hij gehad bij Barcelona. Hij probeerde echt wel, maar je kunt zien dat de magie tussen Barcelona en Ronny is uitgewerkt. Dat is geen schande, maar dan moet hij wél verkocht worden. Hij moet maar lekker naar Chelsea gaan, dan kan Ten Cate hem weer lekker fit maken en gaat hij daar ongetwijfeld weer schitteren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:39 schreef jojomen4 het volgende:
Sterren die niet meer optimaal presteren, veel mooie namen hebben die vedette neigingen hebben, geen prijzen meer pakken.
Kunnen we lullen wat we willen dat dat er niks mee te maken heeft enzo, maar iedereen die een beetje objectiviteit in z'n kleine pink heeft ziet dat.
Ben het wederom met je eens, alleen ik kan echt geen afstand doen van spelers waar ik de laatste jaren enorm van heb genoten. Ik denk ook dat het einde van Ronaldinho bij Barcelona nabij is, maar dan zie ik hem echt liever naar Milan vetrekken dan naar Chelsea.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:59 schreef Omnifacer het volgende:
Venom: ben nu bij mijn ouders, ik heb wel wat foto's maar de meeste heeft een maatje van me gemaakt. Deze krijg ik binnenkort op CD, dan post ik er een aantal!![]()
BTW: Wtf, jij moderator? Ik kan ook geen weekend wegblijven
Het is FC Barcelona, er moet gewonnen worden. Ik vind het ook prachtig, maar het is zilverwerk dat telt. Daarom moet er gewoon iets gebeuren. Ronaldinho mag van mij ook naar AC Milan vertrekken, maar ik denk dat hij eerder voor Chelsea zou kiezen omdat HtC daar zit. Het is idd lastig afscheid te nemen van spelers die veel voor de club betekend hebben, maar Barcelona heeft ook veel voor Ronaldinho betekend. Bovendien is het beter nu uit elkaar te gaan dan te lang door te gaan. Als hij nu vertrekt gaat hij de geschiedenis in als een topper, als hij te lang blijft worden de mooie herinneringen vertroebeld.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef venomsnake het volgende:
Maar toch zie ik het rooskleurig in. Ok, waarschijnlijk geen kampioen. Maar ik kan toch enorm genieten van een team waar Xavi, Iniesta, Messi, Puyol, Bojan, Dos Santos in spelen heur, dat is toch prachtig!
Barcelona moet weer eens een paar gasten uit het Baskenland halen. Lopen er bij Bilbao niet een paar slagers rond?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:36 schreef DANILXL het volgende:
idd, Barcelona moet een speler hebben die lachend de tegenstander zn knieschijf doormidden trapt
Maja die spelers vind je ook niet zo een twee drie
Slagers hoeft nou ook weer niet, maar gewoon van die brekers als Pepe. Er zit wel een Bask in de selectie, maar da's de derde keeperquote:Op woensdag 26 december 2007 00:20 schreef Radegast het volgende:
Barcelona moet weer eens een paar gasten uit het Baskenland halen. Lopen er bij Bilbao niet een paar slagers rond?
Ja, ha dik nog niet gepost hier maar ik vond het zo vreemd: In een wedstrijd als deze zet degradeert hij zijn aanvoerder tot rechtsback. Dom, dom, dom. Of Abidal zo sterk is weet ik niet, ik vond hem bij Lyon altijd ijzersterk, maar hij stond verdedigend vreselijk te schutteren (met dat genante hakje van Raul als dieptepunt - als hij echt een sloper was geweest had hij Raul of RvN afgezaagd) en aanvallend was het pover: van de 3 voorzetten gingen er 3 richting 2a graderiaquote:Op woensdag 26 december 2007 00:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat er met Milito, Puyol en Abidal toch aardig sterke spelers achterin staan. Er moet alleen een rechtsback bij want ik denk dat Zambrotta hem smeert. En Puyol op rechtsback vind ik ook niets. Op het middenveld heb dan Yaya als redelijk sterke speler.
Maar in de breedte kunnen er best nog wat ''slagers'' bij. Als Yaya en Abidal bijvoorbeeld geblesseerd raken zit je direct met een probleem.
Ben benieuwd wat er deze transferperiode gaat gebeuren.
Wie zijn wij, nietwaarquote:Op woensdag 26 december 2007 00:53 schreef venomsnake het volgende:
Abidal speelde net zoals de rest ver onder zijn kunnen. Maar ik heb Abidal dit seizoen toch een hoop zeer goede wedstrijden zien spelen. Wat mij betreft de beste aankoop van afgelopen zomer.
Puyol op rechtsback zetten heb ik nog nooit bergrepen. Maar goed.
OK, ja, misschien ben ik wel iets te negatief. Maar Abidal was zo slecht... Ik herkende hem niet meer terug. Maar met Eto'o moet er iets aan de hand zijn. Dit was niet zomaar. De aanbevelingen doe jij doet deel ik volledig.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb ook veel wedstrijden dit seizoen gezien, maar Abidal is echt een goede aankoop geweest. Alleen stond hij net zoals zovelen afgelopen weekeinde te kloten.
Goed stukje Omni, maar ik denk dat je in het verkooplijstje iets te ver doorslaat. Spelers als Gudjohnson, Zambrotta ed. mogen natuurlijk weg, en ik denk dat het ook beter voor Ronny is als hij weg gaat. Maar verder zou ik het graag nog eens onder een nieuwe coach zien. Eto'o is normaal gesproken super als spits en zie ik liever als Henry, die ik eigenlijk gewoon tegen vind vallen.
De basis is goed, ze missen alleen een rechtsback en een sloper centraal. Misschien nog een controlerende middenvelder/hakker (in de positieve zin) op het middenveld, maar voorin vind ik het wel redelijk goed opgevuld.
Ben het er mee eens dat er iets moet veranderen, maar ik hou het bij een nieuwe verfrissende coach, een verkoop van Ronnie en de aankoop van nog een paar gerichte spelers. Want er zijn genoeg wedstrijden geweest dit seizoen waar het voetbal wel van een niveau was om je vingers bij af te likken.
Hmm, geen idee. Er verschijnt gewoon geen filmpje.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
Hmmmz... How come? Als ik erop klik wel...
Misschien ligt het probleem wel bij mij hoor. Ik zal mijn computer es opnieuw opstarten. Wil soms nog wel eens helpen bij dit soort dingen.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:59 schreef Omnifacer het volgende:
Damn, hoe kan ik dat veranderen?
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misschien ligt het probleem wel bij mij hoor. Ik zal mijn computer es opnieuw opstarten. Wil soms nog wel eens helpen bij dit soort dingen.
Ja, of op Dailymotion.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:17 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap er geen drol van... Ik zal er morgen eens naar kijken, misschien nog een keer op youtube proberen!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |