abonnement Unibet Coolblue
pi_55343043
Aankomende zondag is het weer zover. In Camp Nou treden dan de twee beste clubs van Spanje tegen elkaar in in een volgepakt Camp Nou. FC Barcelona ontvangt aartsrivaal Real Madrid in een duel dat eigenlijk gewonnen moet worden. Mochten de Catalanen slagen dan naderen ze de Madrilenen tot op één punt. Gaat Real met de volle winst naar huis dan gaan ze de winterstop in met een enorm gat van maar liefst zeven punten. Bij een gelijkspel behoudt Real de voorsprong van de huidige vier punten, ongeachte de overige resultaten in Spanje.

Barcelona moet echter sterspeler Lionel Messi missen. De Argentijn liep een blessure op in de voorlaatste Ligawedstrijd met Valencia (0-3 winst).



Real Madrid kent op het moment weinig personele problemen. Afgezien van enkele pijntjes lijkt iedereen fit te zijn voor één van de twee belangrijkste competitieduels van het seizoen. Ongetwijfeld zullen Ruud van Nistelrooij en Wesley Sneijder zich in de basis terugvinden. Of Arjen Robben en Royston Drenthe minuten mogen maken valt te betwijfelen.

Selecties:

FC Barcelona

1 Víctor Valdés (ESP)
3 Gabriel Milito (ARG)
4 Rafael Márquez (MEX)
5 Carles Puyol (ESP)
6 Xavi Hernández (ESP)
7 Eidur Gudjohnsen (ISL)
8 Andrés Iniesta (ESP)
9 Samuel Eto'o (CAM)
10 Ronaldinho Gaúcho (BRA)
11 Gianluca Zambrotta (ITA)
14 Thierry Henry (FRA)
15 Edmílson (BRA)
16 Sylvinho (BRA)
17 Giovani Dos Santos (MEX)
18 Santiago Ezquerro (ESP)
19 Lionel Messi (ARG)
20 Deco (POR)
21 Lilian Thuram (FRA)
22 Eric Abidal (FRA)
23 Oleguer Presas (ESP)
24 Yaya Touré (CIV)
25 Albert Jorquera (ESP)
26 Marc Crosas (ESP)
27 Bojan Krkic (ESP)
28 Oier Olazabal (ESP)

Trainer: Frank Rijkaard (NED)



--

Real Madrid CF:

1 Iker Casillas (ESP)
2 Míchel Salgado (ESP)
3 Pepe (POR)
4 Sergio Ramos (ESP)
5 Fabio Cannavaro (ITA)
6 Mahamadou Diarra (MAL)
7 Raúl González (ESP)
8 Fernando Gago (ARG)
9 Roberto Soldado (ESP)
10 Robinho (BRA)
11 Arjen Robben (NED)
12 Marcelo (BRA)
13 Jordi Codina (ESP)
14 Guti Hernández (ESP)
15 Royston Drenthe (NED)
16 Gabriel Heinze (ARG)
17 Ruud van Nistelrooij (NED)
18 Javier Saviola (ARG)
19 Julio Baptista (BRA)
20 Gonzalo Higuaín (ARG)
21 Christoph Metzelder (GER)
22 Miguel Torres (ESP)
23 Wesley Sneijder (NED)
24 Javier Ángel Balboa (ESP)
25 Jerzy Dudek (POL)

Trainer: Bernd Schuster (GER)




--

Plaats en tijd:



Zondag 23 december, 19.00. Camp Nou, Barcelona, Catalunya.


Statistieken:

Totaal aantal keren gespeeld: 202
Winst Real Madrid: 83 (66 Liga-, 9 Copa-, 5 Supercopa- en 3 Europacupduels)
Winst Barcelona: 77 (58 Liga-, 14 Copa-, 2 Supercopa-, 2 Copa de Ligaduels en 1 Europacupduel)
Gelijke spelen: 42 (30 Liga-, 5 Copa-, 1 Supercopa-, 4 Copa de Liga- en 2 Europacupduels)
Totaal aantal goals voor Real Madrid: 347
Totaal aantal goals voor Barcelona: 319

Grootste overwinning Real Madrid: 8-2, 1934/35.
Grootste overwinning Barcelona: 7-2, 1950/51.

[ Bericht 2% gewijzigd door WeebI op 17-12-2007 19:30:10 ]
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_55343129
Totaal aantal keer gespeeld: 2-2

Klopt niet?
pi_55343134
Smerige editter !
pi_55343150
Ik heb er zin in! Jammer dat de koppositie niet gepakt kan worden, is een mooie wedstrijd daarvoor.

Mooie OP WeebI.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55343304
2-0
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55343408
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
Smerige editter !
Je was gewoon te laat met je commentaar
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:26 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er zin in! Jammer dat de koppositie niet gepakt kan worden, is een mooie wedstrijd daarvoor.

Mooie OP WeebI.
Het is juist een mooie wedstrijd om de marge te vergroten.

en thx


nu ga ik pokeren. baj
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 december 2007 @ 19:52:03 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55343736
leuk duel , maar is hiervoor een apart topic nodig.

Het supersunday topic in Engeland van Tong moest ook dicht
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 17 december 2007 @ 20:03:58 #8
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55344037
Barcelona gaat winnen!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_55344045
ik ben erbij
pi_55344194
Real zal de hele (matige) verdediging nodig hebben om Eto'o van een hattrick te houden. 2x Eto'o en 1x Xavi: 3-0

Ben vanaf vrijdag wel in het buitenland overigens dus kan de wedstrijd niet live volgen
pi_55344252
quote:
met een enorm gat


We weten hoe dit vorig jaar met Barca is gegaan dus een weinigzeggende detail.
pi_55344581
Ik kan deze maand weer Canal Digitaal zenders ontvangen (ze hebben een actie lopen ofzo). Bestaat dat geruzie om de uitzendrechten met Barca en Canal+ nogsteeds? Zou graag deze wedstrijd willen zien op tv
pi_55344672
Ik ben benieuwd. Kan het helaas niet kijken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55344707
Het geruzie met Sport 1 nog wel in ieder geval.
pi_55344980
3-1
pi_55345249
Sowieso weer een top weekend, met Arsenal - Spurs, Inter - Milan en ook St. Etienne - PSG is een mooie pot. En gelukkig zit niks elkaar in de weg qua tijden.

As for this match: blijven kutclubs, zolang de concurrentie dus maar wint, vooral Atletico.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55345598
Hup Real!

Ruudje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 17 december 2007 @ 21:00:08 #18
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55345624
ik gok 2-1. wie er wint weet ik nog niet
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55350961
Verkeerde topic

[ Bericht 80% gewijzigd door De_Ananas op 18-12-2007 00:16:27 (bah) ]
pi_55351405
4-0 !
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:21 schreef WeebI het volgende:


[ afbeelding ]
Fraaie foto!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55351507
Maar zal wel weer enorm spannend worden. Baal als een stekker dat Messi er niet bij is, toch iemand die in zijn eentje een hele verdediging open kan breken.

Bij Madrid is Ruud on fire, bij Barcelona komt Eto'o er weer aan.

Ik hoop natuurlijk op 3 punten voor Barcelona, hoe maakt me geen moer uit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 18 december 2007 @ 08:53:44 #22
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55353874
Mooie OP, Zal mij benieuwen hup Barca natuurlijk.

Zo kut het niet open fatsoenlijk net komt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55364389
Geen Messi

Ik hoop op Dos Santos in de basis, Bojan vind ik nog niet klaar voor dit soort wedstrijden.

Gokje: 3-1

0-1 Nistelrooy (pen.)
1-1 Ronaldinho (pen.)
2-1 Iniesta
3-1 Eto'o
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:51:11 #24
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55364859
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 08:53 schreef Dos37 het volgende:
Mooie OP, Zal mij benieuwen hup Barca natuurlijk.

Zo kut het niet open fatsoenlijk net komt
sport 1 ja wa
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:21:17 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55365663
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:51 schreef 9christensen het volgende:

[..]

sport 1 ja wa
Nee,
quote:
De Primera Division is één van de mooiste competities van Europa en niet in de laatste plaats door de aanzienlijke Nederlandse inbreng bij o.a. Real Madrid (de spelers van Nistelrooij, Drenthe, Robben en Sneijder), Barcelona (het trainersduo Rijkaard-Neeskens)en Sevillla (Khalid Bouhlarouz). SPORT1 zou dit graag aan haar abonees tonen. Echter vanaf het begin van het seizoen is gebleken dat we veel last hebben van een uitzendrechten-discussie tussen 2 partijen in Spanje, die hun strijd uitvechten over de ruggen van de buitenlandse TV kijker.

In heel Europa is er al die tijd onduidelijkheid over het wel of niet uit kunnen zenden van Spaanse wedstrijden. De uitzendrechten-discussie is nog steeds niet opgelost en dit resulteert helaas in het in elk geval voorlopig niet kunnen uitzenden van live wedstrijden uit de Primera Division in Nederland. Ook Sport1 wordt daarmee geconfronteerd en daarom zult u de betreffende wedstrijden ook niet kunnen terug vinden in uw programmagids.

Gelukkig hebben we op SPORT1 nog een groot en interessant aanbod van andere competities, dus als kijker bent u als het goed is niet teveel tekort gekomen.

Natuurlijk wordt er hard gewerkt en onderhandeld en hopen we dat de interne Spaanse conflicten snel worden opgelost, zodat we op termijn weer Spaans voetbal kunnen vertonen. Het is echter helaas onduidelijk hoe snel dit zal gaan en tot die tijd zullen we ook geen Spaans voetbal in onze programmering kunnen opnemen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55365731
TVP. Een van de mooiste wedstrijden elk jaar
pi_55366121
Hopen op net zo'n partij als vorig seizoen. Gebeurde elke minuut wel wat.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55416794
quote:
'Barça-Real met Ronaldinho en Deco op de bank'

20/12/2007 13:14

Ronaldinho en Deco dreigen de topper tussen Barcelona en Real Madrid van komende zondag vanaf de bank te moeten bekijken. Tijdens de training van donderdagochtend liet coach Frank Rijkaard het tweetal buiten de basis.

Bij het afsluitende partijtje deelde Rijkaard elf gele hesjes uit. Tot verbazing van velen kregen Ronaldinho, Deco en de net herstelde Thierry Henry er allen geen. In de basis staan onder anderen Eidur Gudjohnsen, Giovani dos Santos en Samuel Eto'o.

Sinds Rijkaard coach is van Barcelona, heeft de Amsterdamse trainer geregeld spelers als Ronaldinho en Deco buiten de selectie gelaten, maar dan gold dat de coach zijn spelers rust gaf. Van dit roulatiesysteem kan aanstaande zondag geen sprake van zijn als de azulgranas het in Camp Nou opnemen tegen Real. De Catalanen moeten proberen de achterstand van vier punten op de koploper te verkleinen.

De beslissing van Rijkaard is des te opmerkelijk omdat Lionel Messi door een hamstringblessure niet kan meespelen, terwijl Henry donderdag pas toestemming kreeg van de medische staf van Barça om mee te trainen. De Franse aanvaller kampte enige tijd met een kwetsuur aan zijn rug.
De twee opstellingen van Rijkaard

Met hesje: Valdés, Puyol, Milito, Márquez, Abidal, Touré, Xavi, Gudjohnsen, Giovani, Eto'o en Iniesta.
Zonder hesje: Jorquera, Zambrotta, Thuram, Edmílson, Sylvinho, Marc Crosas, Ezquerro, Deco, Bojan, Henry en Ronaldinho.
  donderdag 20 december 2007 @ 14:48:30 #29
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55417006
2 mooie details.

Ronaldinho zal voor het eerst op de bank zitten bij een thuiswedstrijd van Barcelona terwijl die fit is.

Bij verlies zal Rijkaard ontslagen worden

Ow, eigenlijk 3 mooie details:

Bij verlies van Real zal het toch nog een Witte kerst zijn!

Hala Madrid!!!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 december 2007 @ 14:51:48 #30
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55417086
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55417414
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ik verwacht gewoon dat beide (of in ieder geval één van de twee) in de basis zal starten.

Aan de andere kant draait Ronaldinho bedroevend dit seizoen en doet de vervanger van Deco, Iniesta, het meer dan verdienstelijk.







  donderdag 20 december 2007 @ 15:20:12 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55417630
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik verwacht gewoon dat beide (of in ieder geval één van de twee) in de basis zal starten.

Aan de andere kant draait Ronaldinho bedroevend dit seizoen en doet de vervanger van Deco, Iniesta, het meer dan verdienstelijk.
Cyberia, waar haal je die verwachtingen toch vandaan? Waarom verwacht je dat 1 van beide basis zal staan? Toure heeft Deco uit de basis getikt, niet Iniesta. Vorig jaar speelden Xavi, Iniesta en Deco nog samen op het middenveld met Dinho, Eto’o en Messi voorin, dus dat Iniesta Deco eruit heeft gespeeld is niet waar.

Kom je ook naar de meet trouwens?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_55418098
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:20 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Cyberia, waar haal je die verwachtingen toch vandaan? Waarom verwacht je dat 1 van beide basis zal staan? Toure heeft Deco uit de basis getikt, niet Iniesta. Vorig jaar speelden Xavi, Iniesta en Deco nog samen op het middenveld met Dinho, Eto’o en Messi voorin, dus dat Iniesta Deco eruit heeft gespeeld is niet waar.

Kom je ook naar de meet trouwens?
Deco, Yaya en Xavi hebben vormde anders dit seizoen vaak genoeg het middenveld. Iniesta lijkt mij dan ook de logische vervanger voor Deco, want je gaat me niet vertellen dat Iniesta nu opeens de linksbuiten van Barca is .

En nee ik kom niet op de meet
  donderdag 20 december 2007 @ 16:00:15 #34
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55418634
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Deco, Yaya en Xavi hebben vormde anders dit seizoen vaak genoeg het middenveld. Iniesta lijkt mij dan ook de logische vervanger voor Deco, want je gaat me niet vertellen dat Iniesta nu opeens de linksbuiten van Barca is .

En nee ik kom niet op de meet
Iniesta 15x basis dit seizoen en alles uitgespeeld in de Liga. Ik ga je idd niet vertellen dat Iniesta buitenspeler is, ik zeg je net dat die op het middenveld staat met Xavi en Toure. Voorin zullen Gudjohnsson en Giovani staan met Eto'o.

Nu jij weer met je Deco heeft vaak genoeg middenveld gestaan. Hij was langste tijd geblesseerd, en toen die mee mocht doen was dat omdat Toure er een tijdje uitlag.

EDIT: Waarom kom je niet? Vind t best jammer.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_55418853
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:24 schreef Rumille het volgende:
TVP. Een van de mooiste wedstrijden elk jaar
dat dus, 0-2 voor Real Madrid
AFC AJAX
pi_55420846
5-1 tegen Real, 3-0 tegen Barca.
Gok dus op Real
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 20 december 2007 @ 17:58:33 #37
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55421639
tvp.. belachelijk als ronaldinho niet in de basis staat
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:24:55 #38
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55444016
Guti licht geblesseerd, kan misschien niet mee doen. Om op de bank te hebben lijkt het me niet verkeerd, al moet Schuster hem niet in het veld brengen na 45 min.

Hopelijk DInho in de basis, lamme poesje richt geen schade aan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 22 december 2007 @ 01:29:29 #39
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55456623
morgen is het zover jongens
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zaterdag 22 december 2007 @ 08:26:22 #40
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_55458413
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:24 schreef jojomen4 het volgende:
Guti licht geblesseerd, kan misschien niet mee doen. Om op de bank te hebben lijkt het me niet verkeerd, al moet Schuster hem niet in het veld brengen na 45 min.

Hopelijk DInho in de basis, lamme poesje richt geen schade aan.
Die stomme nicht missen jullie toch niet.

Pff, begint wel erg te kriebelen dit. Heb er zin in. En het ziet er naar uit dat Rijkaard dus vast gaat houden aan de opstelling tegen Valencia. Het liep wel goed, why change a winning team moet hij gedacht hebben. Ja, of dit is allemaal schijn om het Madrid kamp het bos in te sturen. Niemand weet het, alleen Frank zelf. Hopen op een mooie Catalaanse wervelstorm morgen, ondanks de afwezigheid van Messi.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_55467576
LISTA DE CONVOCADOS PARA BARCELONA

Porteros: Casillas y Dudek.
Defensas: Pepe, Ramos, Cannavaro, Marcelo, Heinze y Miguel Torres.
Centrocampistas: Diarra, Gago, Robinho, Robben, Guti, Baptista y Sneijder.
Delanteros: Raúl, Van Nistelrooy y Saviola.

No convocados: Salgado, Soldado, Codina, Drenthe, Higuaín, Metzelder, Balboa.
pi_55467644
geen Higuaín
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_55467739
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef WeebI het volgende:
geen Higuaín
Hij starte vorig seizoen nog in de basis. Maar Saviola zit dan ook alleen op de bank voor de publiekswissel van Raul ergens laat in de wedstrijd.
  zaterdag 22 december 2007 @ 18:48:22 #44
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55468570
Kleine update vanuit een krakkemikkig Internetwinkeltje in Barcelona: Gister naar het stadion geweest, alvast effe sfeer geproefd. Was er al een keer of 5 geweest maar het blijft telkens weer indrukwekkend. We hebben best leuke foto´s gemaakt, ik zal ze tzt posten.

Morgen is het dan zover, wedstrijd leeft aardig hier. Veel verbaasde gezichten als ik vertel dat we kaarten hebben. Ronaldinho zijn ze hier wel aardig beu geloof ik, ze vinden hem hier lui en zeggen dattie verkocht moet worden. Opvallend is verder dat het wedstrijdshirt van Bojan erg hard gaat in de FCBotiga

Later meer
pi_55468721
2-2
pi_55468746
Enorm veel plezier morgen Omnifacer!!!
Ben benieuwd naar de foto's.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55471285
quote:
Door de nog immer actuele uitzendrechten-discussie tussen 2 partijen in Spanje, zal Sport1 tot haar grote spijt dit weekend niet in staat zijn om El Classico, het duel tussen Barcelona en Real Madrid, uit te zenden. Er kan geen twijfel over bestaan dat SPORT1 dit graag aan haar abonnees zou tonen. Er is cchter vanaf het begin van het seizoen gebleken dat we veel last hebben van een uitzendrechten-discussie tussen 2 partijen in Spanje, die hun strijd uitvechten over de ruggen van de buitenlandse TV kijker.

In heel Europa is er al die tijd onduidelijkheid over het wel of niet uit kunnen zenden van Spaanse wedstrijden. De uitzendrechten-discussie is nog steeds niet opgelost en dit resulteert helaas in het in elk geval voorlopig niet kunnen uitzenden van live wedstrijden uit de Primera Division in Nederland. Ook Sport1 wordt daarmee geconfronteerd en daarom zult u de betreffende wedstrijden ook niet kunnen terug vinden in uw programmagids.

Natuurlijk wordt er hard gewerkt en onderhandeld en hopen we dat de interne Spaanse conflicten snel worden opgelost, zodat we op termijn weer Spaans voetbal kunnen vertonen. Het is echter helaas onduidelijk hoe snel dit zal gaan en tot die tijd zullen we ook geen Spaans voetbal in onze programmering kunnen opnemen.
Tja, spanjaarden he Als je op Spanjaarden moet wachten ben je nog wel even bezig.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 december 2007 @ 21:13:56 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55472699
toch vraag ik me af hoe de rol van sport 1 is.
want andere buitenlandse zenders hebben wel spaans voetbal...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55472793
Veel plezier Omni, dat je maar een mooie wedstrijd mag zien met Barcelona als winnaar.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 december 2007 @ 23:57:41 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_55478314
3-0

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 december 2007 @ 13:14:31 #51
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55487742
Bedankt RayMania en Venom, ik laat de foto's snel zien

Ik ga nu naar het stadion, kaarten ophalen, langs de Botiga, broodje eten en dan wachten tot het 19 uur is

Visca!
  zondag 23 december 2007 @ 13:29:14 #52
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_55488096
Kom op Barcelona
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  zondag 23 december 2007 @ 13:38:47 #53
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55488384
vriend van me zit in milan voor de edstrijd van vanaaf; ik zou liever hierheen gaan
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zondag 23 december 2007 @ 16:00:19 #54
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55492320
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef DANILXL het volgende:
vriend van me zit in milan voor de edstrijd van vanaaf; ik zou liever hierheen gaan
Ik denk dat die dan te laat is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_55492372
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef DANILXL het volgende:
vriend van me zit in milan voor de edstrijd van vanaaf; ik zou liever hierheen gaan
Is hij ff genaaid
pi_55495175
Benieuwd wat Sneijder vanavond doet. Zijn toch de wedstrijden waar hij zich als grote meneer kan laten zien.
pi_55495183
Opstelling Barcelona volgens RAC1

----------------- Valdes
Puyol -- Marquez -- Milito -- Abidal
----------------- Touré
------------- Xavi -- Deco
---- Iniesta -- Eto'o -- Ronaldinho

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55495241
Toch gewoon met Ronaldinho dus...
Koning.
pi_55495247
Real:
Iker Casillas
Sergio Ramos
Fabio Cannavaro (ITA)
Pepe (BRA)
Gabriel Heinze (ARG)
Wesley Sneijder (NED)
Mahamadou Diarra (MLI)
Julio Baptista (BRA)
Raúl
Ruud van Nistelrooy (NED)
Robinho (BRA)
  zondag 23 december 2007 @ 18:10:27 #60
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55495287
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:08 schreef tha_dark het volgende:
Toch gewoon met Ronaldinho dus...
Had eigenlijk ook niets anders verwacht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55495294
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Barcelona volgens RAC1

----------------- Valdes
Puyol -- Marquez -- Milito -- Abidal
----------------- Touré
------------- Xavi -- Deco
---- Iniesta -- Eto'o -- Ronaldinho

Vooral voor de ervaring gekozen dus.

Denk trouwens aan een gelijkspel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55495357
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vooral voor de ervaring gekozen dus.
En gewoon voor kwaliteit. Deco en Ronaldinho zijn natuurlijk niet de minste spelers.
Ik zou ook teleurgesteld zijn als die beiden buiten de basis waren gelaten. had dus ook niet anders verwacht.

Winnen, hoe maakt me geen donder uit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55495524
Hup Barçaaaaaaa!!!!!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55495612
Ronaldinho .

Ik weet niet voor wie ik moet zijn! Sneijder of Barca .
  zondag 23 december 2007 @ 18:24:24 #65
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_55495627
Zo maar eens ff naar de pub om deze wedstrijd te aanschouwen. Heb niet echt een voorkeur maar wel een hekel aan Barcelona dus: GO Madrid
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_55495651
Hup Ruudje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55495755
Kom op Ruudje.... en Hup Barca!!
pi_55495842
Voor wie moet ik zijn?
pi_55495871
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:31 schreef Kadoc het volgende:
Voor wie moet ik zijn?
Neutraal.. Altijd beter
pi_55495883
Stream?
pi_55495975
Nog een half uurtje..
  zondag 23 december 2007 @ 18:38:09 #73
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55496046
quote:
Streams zat dus
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55496276
Hala Madrid!
AFC AJAX
  Trouwste user 2022 zondag 23 december 2007 @ 18:55:16 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_55496540
Het kriebelt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55496829
Hoezo Tong je bent niet verliefd toch
AFC AJAX
pi_55496953
Begonnen, iemand een leuke radiozender met liveverslag?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 23 december 2007 @ 19:11:26 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55496998
Hup Barça!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 23 december 2007 @ 19:12:12 #80
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55497016
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Begonnen, iemand een leuke radiozender met liveverslag?
Scroll iets omhoog voor internet streams!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55497063
Forza Barça.
pi_55497133
www.cadenaser.es voor de radioverslagen

die lopen te ver voor op mijn stream :p
pi_55497199
pi_55497216
Pepe jammer
AFC AJAX
pi_55497222
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:15 schreef AminBen het volgende:
www.cadenaser.es voor de radioverslagen

die lopen te ver voor op mijn stream :p
Bedankt
Altijd leuk, Spaanse radio
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2007 @ 19:21:00 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55497281
heb Goltv op, altijd een prima zender
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 zondag 23 december 2007 @ 19:21:16 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_55497286
Hoe is het spelbeeld ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55497334
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef borisz het volgende:
heb Goltv op, altijd een prima zender
Ik ook. Draait bijzonder soepel so far. Loopt wel een minuut of 5 a 10 achter, maar goed.
pi_55497360
Streams werken niet hier, met PPmate...

Bufferen niet

  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2007 @ 19:24:21 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55497363
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef alvarez het volgende:

[..]

Ik ook. Draait bijzonder soepel so far. Loopt wel een minuut of 5 a 10 achter, maar goed.
iedereen heeft wat vertraging en het is eerder 5 dan 10

sport1 moet het probleem eens oplossen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2007 @ 19:24:52 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55497383
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Streams werken niet hier, met PPmate...

Bufferen niet

ik kijk via tvu player
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55497464
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe is het spelbeeld ?

Er is geen bovenliggende partij. Tot nu toe ook geen echte uitgespeelde kansen
pi_55497558
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe is het spelbeeld ?

Vrij wisselend. Tis nog behoorlijk aftasten. Pepe had een behoorlijke kans met een kopobal na een vrije trap van Sneijder. Valdes pakte em mooi..

Verder is barca van tijd tot tijd aardig aan t pressen, maar het spel speelt zich voornamelijk af op het middenveld.
pi_55497569
Puyol geel, terechte kaart nadat Robinho bij hem was weggeglipt
pi_55497572
jeuj beeld
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2007 @ 19:33:15 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55497577
Puyol
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55497594
OMG Ramos wat een actie
AFC AJAX
pi_55497617
Goeie kans voor Barca
pi_55497632
Vrije trappen van Madrid zijn altijd gevaarlijk
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2007 @ 19:39:44 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55497730
hup Real
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2007 @ 19:39:49 #102
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_55497733
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:35 schreef AminBen het volgende:
Casillas !!!
Mooie reddingen.
  zondag 23 december 2007 @ 19:40:11 #103
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55497745
ronaldinho had daar wel mogen score, recht op casillas
pi_55497768
Casillas komop Madrid!
AFC AJAX
  zondag 23 december 2007 @ 19:41:12 #105
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55497773
Real
  zondag 23 december 2007 @ 19:41:48 #107
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55497787
mooie combo met van nistelrooij! 0-1! madrid!
pi_55497793
Wat totaal tegen de verhouding.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55497794
Goooooooooolllllllllllllllllllllllll
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2007 @ 19:41:59 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55497795
Baptista

WeebI kom er maar in
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 23 december 2007 @ 19:42:06 #112
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_55497799


Wat een mooie goal.
pi_55497801
Kut Julio

Wel mooie goal.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_55497804
Mooie 1-2 tussen Baptista en RvN
pi_55497819
JAAA GOLLLLLLLLLLLLLLLLL
AFC AJAX
pi_55497826
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Wat totaal tegen de verhouding.
Wel lekkere aanval... en barca had daarvoor 2 schoten op goal... beiden recht op de keeper... tja
  zondag 23 december 2007 @ 19:43:02 #117
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_55497828
Lekker doelpuntje hoor
pi_55497831
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef BonJovi het volgende:
JAAA GOLLLLLLLLLLLLLLLLL
De ene keer ben jij voor Barcelona en de andere keer voor Real?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55497834
Kom op met de gifjes.
pi_55497836
Heerlijk ingeschoten hoor... na een fantastische 1-2
pi_55497844
Lekker voor Barca grote kans missen en dan gelijk goal van Madrid
AFC AJAX
pi_55497845
Mooi doelpunt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 23 december 2007 @ 19:44:58 #123
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55497882
echt een prachtgoal. Jammer alleen dat t die kutmadrilenen moesten zijn.
  zondag 23 december 2007 @ 19:45:49 #125
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55497884
Shit hej.

Stream heb ik toch maar niet gedaan. ga mij PC weer niet vervuilen met die troep.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55497918
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:43 schreef Skwish het volgende:
Kom op met de gifjes.
pi_55497924
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

De ene keer ben jij voor Barcelona en de andere keer voor Real?
nee hoor altijd al voor Real geweest vanaf vroeger uit toen Ronaldo er net speelde
AFC AJAX
pi_55497948
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:47 schreef BonJovi het volgende:

[..]

nee hoor altijd al voor Real geweest vanaf vroeger uit toen Ronaldo er net speelde
Ronaldo heeft ook bij Barça gespeeld
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55497960
weet ik maar ik had een shirtje van Real Madrid van Ronaldo vandaar
AFC AJAX
pi_55497971
Die zit wel mooi in de bovenhoek .
pi_55497972
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:49 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ronaldo heeft ook bij Barça gespeeld
My thoughts exactly.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 23 december 2007 @ 19:50:29 #132
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55497989
JAaAAAAAH
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 23 december 2007 @ 19:50:39 #133
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_55497990
Scheisse
pi_55498004
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:47 schreef giovannie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Welke zender/stream is dat? Beter beeld dan CCTV 5... maja die bufferde tenminste
  zondag 23 december 2007 @ 19:51:04 #135
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55498016
Fijn doelpunt, de druk zit er nu goed op bij Barca.
That's all folks!
pi_55498027
Volgens mij al de 8e of 9e assist van Ruud dit seizoen
  zondag 23 december 2007 @ 19:52:31 #138
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55498044
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Damzkieee het volgende:
JAaAAAAAH
Toch nog een positieve afsluiten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55498060
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55498075
  zondag 23 december 2007 @ 19:54:34 #141
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55498123
Check Diarre en Ramos de scheids beschermen
AFC AJAX
  zondag 23 december 2007 @ 19:55:58 #143
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55498139
Puyol
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 23 december 2007 @ 19:56:21 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55498150
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:52 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Toch nog een positieve afsluiten
Zal wel niet.
Kutweekend.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55498336
kom maar op met die 2e helft!
pi_55498374
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:47 schreef BonJovi het volgende:

[..]

nee hoor altijd al voor Real geweest vanaf vroeger uit toen Ronaldo er net speelde
Vroeger 5 jaar geleden?
10 jaar geleden zat die bij barca
pi_55498430
daarvoor was ik neutraal
AFC AJAX
pi_55498459
En we zijn weer bezig
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2007 @ 20:12:01 #149
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55498533
en 2de helft onderweg
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55498545
Oei, goede voorzet van Ruud weer
pi_55498582
JAAAA Real voor, woehoe.
pi_55498586
Godverdomme. Kom op Barca!
pi_55498609
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef Kadoc het volgende:
JAAAA Real voor, woehoe.
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef Kadoc het volgende:
Godverdomme. Kom op Barca!
pi_55498657
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:15 schreef Rumille het volgende:

[..]


[..]

quote:
Op zondag 23 december 2007 18:31 schreef Kadoc het volgende:
Voor wie moet ik zijn?
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef andre347 het volgende:

[..]

Neutraal.. Altijd beter
Om toch nog te kunnen juichen.
pi_55498668
whehe hopelijk kan Ruud er ook 1 maken
pi_55498748
Robinho moest gewoon vallen daarnet
  zondag 23 december 2007 @ 20:21:39 #157
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55498782
penalty moment robinho krijgen we dus niet meer te zien blijkbaar
pi_55498786
Pepe

En Ramos creerde die kans voor zichzelf als een technische aanvaller
pi_55498787
Kutzooi was penalty man als het bij Barca zou gebeuren zou die hem geven
AFC AJAX
pi_55498818
Ramos is beestachtig goed
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2007 @ 20:24:25 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55498879
Giovani voor Deco
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55498900
Was dus absoluut geen penalty. Denk dat Real gaat winnen
pi_55498906
pfffff! 0-2 moest dat zijn
pi_55498966
jammer komop Madrid
AFC AJAX
pi_55498971
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:21 schreef ASroma het volgende:
penalty moment robinho krijgen we dus niet meer te zien blijkbaar
pi_55498974
Raul had daar de 0-2 moeten maken.
pi_55499101
Ramos heeft in zijn eentje bijna al 60% balbezit ofzo
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2007 @ 20:34:41 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55499232
geel voor Milito
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55499344
gvd, 4 tegen 2 was dat
pi_55499527
wel erg veel real spelers braken uit net
AFC AJAX
pi_55499558
Robben voor Robinho
pi_55499559
Hoe lang is het nog?
pi_55499599
4 minuten
pi_55499605
Robben
AFC AJAX
pi_55499731
bijna nog een eigen goal!
pi_55499736
AFGELOPEN !!!!!!!!!!
  zondag 23 december 2007 @ 20:58:30 #181
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55499764
Jammer Barca. Niet echt hoogstaand voetbal.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55499767
Zo te horen verdiende Real de overwinning wel?
pi_55499768
Zo, Real doet wel erg goede zaken voor het kampioenschap.
pi_55499777
Hoeveel?
pi_55499788

Feliz navidad voor alle blaugrana's


7 punten los

PEPE motm
pi_55499789
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:58 schreef andre347 het volgende:
Hoeveel?
0-3
pi_55499799


Messi toch te belangrijk?
pi_55499804
Madrid verdiend gewonnen.
Feli Weebl, Jojo, Amin, Damzkieee...

't was niet best.

Ik ga ff wat anders doen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55499808
Pepe was goed ja

Ramos

verdiende overwinning

AFC AJAX
pi_55499835
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef venomsnake het volgende:
't was niet best.
De uitslag was best
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55499867
Real
  zondag 23 december 2007 @ 21:47:11 #192
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55501033
Heb de 2e helft gekeken, wel leuk

Waarom moest Puyol er af, geblesseerd ?
pi_55501036
BLANCA NAVIDAD
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 23 december 2007 @ 21:50:11 #194
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55501129
pepe met zn kutbek
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zondag 23 december 2007 @ 22:12:34 #195
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55501802
Dank Venom!

Pepe, wat een beest! Ik roep het al enkele weken maar nu heeft de hele wereld het kunnen zien in deze topper!

En ik vond eigenlijk bijna iedereen wel goed bij Real vandaag. Raul weinig gezien maar die knokte wel hard. De rest dus allemaal goed.

Barca gewoon zwak, hebben niks kunnen creeren tegen de Madrileense krijgers!

7 puntjes, en zoals beloofd Navidad Blanca! Nu nog Rijkaard eruit gooien, dan worden we zeker kampioen.

Ow.. en vind het wel wat zwak van Frenk dat die Ronaldinho er niet uit durfde te laten. Heeft toch weinig klaar kunnen maken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_55501931
Ik vond Pepe vandaag ook werkelijk waar geniaal. Alsof ie al zijn klasse heeft opgespaard voor deze wedstrijd

Maargoed, zoals gezegd speelde iedereen gewoon goed. Ik vond ook niet dat Barcelona echt gedomineerd werd, maar Real verdiende de winst uiteindelijk wel natuurlijk.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 23 december 2007 @ 22:18:23 #197
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55501967
Weebl, Pepe speelt al weken goed, heeft niks opgespaard!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_55502023
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:18 schreef jojomen4 het volgende:
Weebl, Pepe speelt al weken goed degelijk, heeft niks opgespaard!
Goed is wat anders imo.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_55502926
Je bent echt een stoere user Jojo !
  zondag 23 december 2007 @ 23:18:59 #200
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55503829
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef WeebI het volgende:
BLANCA NAVIDAD
Moet het niet navidad blanca zijn
><(({°>
  zondag 23 december 2007 @ 23:22:25 #201
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55503928
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:18 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Moet het niet navidad blanca zijn
Kijk eens op www.marca.com EN op www.as.com
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_55504004
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:18 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Moet het niet navidad blanca zijn
Probeer je interessant te zijn
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 24 december 2007 @ 00:01:04 #203
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55504682
Oh dat is lekker thuiskomen

SIETE PUNTOS
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 24 december 2007 @ 00:11:44 #204
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55504797
Jeuzes ik dacht gewoon dat het navidad blanca was, het spijt me vreselijk hoor meneer weebl.

><(({°>
  maandag 24 december 2007 @ 00:20:42 #205
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55504893
Kan allebei.
Alleen de context wordt er anders door (mind me if i'm wrong).
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 24 december 2007 @ 00:23:43 #206
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55504926
Op as.com staat trouwens Navidades Blances.
><(({°>
  Trouwste user 2022 maandag 24 december 2007 @ 00:44:05 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_55505121


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55506183
helemaal niets voor lelijk Barcelona
  maandag 24 december 2007 @ 02:57:04 #209
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55506896
Hmmmz, zijn we weer...

Wedstrijd was indrukwekkend, maar niet op de manier waarop ik gehoopt had. FC Barcelona was werkelijk onmachtig, Real legde het volledige duel lam waarna ze met een messcherpe counter de strijd in hun voordeel beslechtten.

We hebben echt een topploeg aan het werk gezien, al was het soms haast schrijnend te zien hoe futloos, ja zelfs apathisch Barça opereerde. Ronaldinho was getergd om zich te bewijzen na veel kritiek, maar ging teveel op zoek naar een eigen actie om zich zo te kunnen onderscheiden. Hierdoor stroopte de Barça-aanvallen meer dan geregeld. Het absolute dieptepunt was echter Samuel Eto'o. De man was nimmer aanspeelbaar, waardoor met name middenvelders gedwongen werden voor eigen actie te gaan of een moeilijke oplossing te zoeken. Het riekt naar sabotage, zo slecht. Abidal was ook een drama, amai.

Bojan viel kort in, maar met flair. Opvallend was dat Henry 40 minuten mocht warmlopen, maar Bojan en Giovanni (na een uur de vervanger van Deco) de voorkeur kregen.

Het raarste was dat het vanaf minuut 1 niet goed stond, Real had steeds een mannetje over op het middenveld (met name Diarra of Sneijder), en Rijkaard leek niet bij machte dit om te zetten. Bizar was ook dat de socios na de schone treffer van Baptista leken te berusten in een nederlaag, heel raar. De hele wedstrijd was Real de betere, op basis van een betere tactiek en ook felheid. Godver.

Zodoende een terechte uitslag, jammer maar helaas. We hebben in Real echt een topploeg aan het werk gezien.

Sergio Ramos verdient aparte vermelding, de man speelde briljant. Pepe ook ijzersterk, wat een killer. Robben viel redelijk in.
  maandag 24 december 2007 @ 05:25:06 #210
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_55507546
Ruud opnieuw kampioen.
pi_55507559
Sneijder eindelijk kampioen!
  maandag 24 december 2007 @ 08:57:18 #212
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55508009
quote:
Op maandag 24 december 2007 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
Op as.com staat trouwens Navidades Blances.
Meervoud ja.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55509964
quote:
Op maandag 24 december 2007 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
Op as.com staat trouwens Navidades Blances.
Wat betekent het? Is het Spaans voor White Power o.i.d.?
pi_55511511
Gisteren in de stad gekeken. De lamheid viel mij ook op, het was allemaal zo tam. Ze hebben bijna geen goede kans gehad en waren redelijk machteloos. Erg jammer, en ik denk dat ze Messi ook erg misten.

Omnifacer: Ik heb eigenlijk helemaal niet meer aan je bericht gedacht, sorry..
pi_55511519
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:25 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Wat betekent het? Is het Spaans voor White Power o.i.d.?
Witte kerst
  maandag 24 december 2007 @ 12:56:36 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55512051
mooie samenvatting Omnifacer.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 24 december 2007 @ 13:31:46 #217
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_55512842
quote:
Op maandag 24 december 2007 05:41 schreef VoreG het volgende:
Sneijder eindelijk kampioen!
If you can't beat 'em, join them!
pi_55536295
Goed verwoord Omnifacer. Kan niets anders dan het er volledig mee eens zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:52:06 #219
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55538620
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 18:40 schreef venomsnake het volgende:
Goed verwoord Omnifacer. Kan niets anders dan het er volledig mee eens zijn.
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef Zwansen het volgende:

[..]

If you can't beat 'em, join them!
Idee'tje?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_55538645
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:52 schreef jojomen4 het volgende:

[..]


[..]

Idee'tje?
Nooit!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 25 december 2007 @ 22:06:59 #221
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55538942
Ik maak me wel echt zorgen over de sfeer... Er heerste zo'n gelatenheid, er deugt niks van. Er moet iets aan de hand zijn...
  dinsdag 25 december 2007 @ 22:39:03 #222
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55539581
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:06 schreef Omnifacer het volgende:
Ik maak me wel echt zorgen over de sfeer... Er heerste zo'n gelatenheid, er deugt niks van. Er moet iets aan de hand zijn...
Nouja, het lijkt mij natuurlijk dat iedereen, nu pas, begint te begrijpen dat ze zo ongeveer het zelfde mee maken wat Real is overkomen met de Galacticos.

Sterren die niet meer optimaal presteren, veel mooie namen hebben die vedette neigingen hebben, geen prijzen meer pakken.

Kunnen we lullen wat we willen dat dat er niks mee te maken heeft enzo, maar iedereen die een beetje objectieviteit in z'n kleine pink heeft ziet dat.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_55539609
Zit je nog in Barcelona Omnifacer?
Ik ben zo benieuwd naar de foto's.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 25 december 2007 @ 22:59:35 #224
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55539997
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:39 schreef jojomen4 het volgende:

Sterren die niet meer optimaal presteren, veel mooie namen hebben die vedette neigingen hebben, geen prijzen meer pakken.

Kunnen we lullen wat we willen dat dat er niks mee te maken heeft enzo, maar iedereen die een beetje objectiviteit in z'n kleine pink heeft ziet dat.
Denk dat je (deels) gelijk hebt. Wat Ronaldinho betreft: zijn beste tijd heeft hij gehad bij Barcelona. Hij probeerde echt wel, maar je kunt zien dat de magie tussen Barcelona en Ronny is uitgewerkt. Dat is geen schande, maar dan moet hij wél verkocht worden. Hij moet maar lekker naar Chelsea gaan, dan kan Ten Cate hem weer lekker fit maken en gaat hij daar ongetwijfeld weer schitteren.

Eto'o snap ik helemaal niks van, die vent deed niks. Ik zou ook willen adviseren hem buiten te trappen, die vieze saboteur. Hij was gewoon nooit aanspeelbaar, zette geen druk, liet zijn man lopen, etc. Het was echt schandalig. Hier moet een reden voor zijn. Het was echt ongelooflijk. En niemand die hem op zijn flikker gaf.

Voor types als Thuram, Zambrotta, Deco en Gudjohnsen is het denk ik ook beter wanneer ze vertrekken. Dat is voor Barca ook beter. Het is tijd om aan een nieuw team te gaan bouwen. Er staat best een redelijk fundament met spelers als Henry, Xavi, Iniesta, Messi, Puyol en Milito, maar daar omheen moet toch vers bloed komen denk ik.

Het kan ook zijn dat de chemie tussen Rijkaard en de spelers weg is, getuige de laksheid. Ik kan me niet voorstellen dat Eto'o en Ronaldinho niét willen schitteren in zo'n wedstrijd, maar iedereen was zo tam... Alleen Puyol kletste er af en toe nog eens lekker in. Er is eens een verhaal gegaan dat de combinatie Rijkaard - Ten Cate zo succesvol was omdat Ten Cate er zo kort op zat en de dingen corrigeerde die Rijkaard liet lopen, waardoor niemand kon verzaken. Met Neeskens zou dat minder zijn. Dat zou een verklaring kunnen zijn voor het tamme, lakse spel.

Venom: ben nu bij mijn ouders, ik heb wel wat foto's maar de meeste heeft een maatje van me gemaakt. Deze krijg ik binnenkort op CD, dan post ik er een aantal!

BTW: Wtf, jij moderator? Ik kan ook geen weekend wegblijven
pi_55540311
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:59 schreef Omnifacer het volgende:

Venom: ben nu bij mijn ouders, ik heb wel wat foto's maar de meeste heeft een maatje van me gemaakt. Deze krijg ik binnenkort op CD, dan post ik er een aantal!

BTW: Wtf, jij moderator? Ik kan ook geen weekend wegblijven
Ben het wederom met je eens, alleen ik kan echt geen afstand doen van spelers waar ik de laatste jaren enorm van heb genoten. Ik denk ook dat het einde van Ronaldinho bij Barcelona nabij is, maar dan zie ik hem echt liever naar Milan vetrekken dan naar Chelsea.

Eto'o weet ik niet, hij speelde inderdaad lam, maar dat deed de halve ploeg. Een week daarvoor speelde Eto'o nog erg goed en werkte hij als een paard. Eto'o is echt een speler die ik er graag bij heb.

Maar toch zie ik het rooskleurig in. Ok, waarschijnlijk geen kampioen. Maar ik kan toch enorm genieten van een team waar Xavi, Iniesta, Messi, Puyol, Bojan, Dos Santos in spelen heur, dat is toch prachtig!

Er zal wel een hoop veranderen de komende maanden, maar al die spelers uit de eigen opleiding vind ik gewoon super. !

Maargoed, eerst maar eens die foto's van je bekijken.
Ik was trouwens vorige week woensdag al mod heur..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 25 december 2007 @ 23:33:04 #226
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55540671
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef venomsnake het volgende:

Maar toch zie ik het rooskleurig in. Ok, waarschijnlijk geen kampioen. Maar ik kan toch enorm genieten van een team waar Xavi, Iniesta, Messi, Puyol, Bojan, Dos Santos in spelen heur, dat is toch prachtig!
Het is FC Barcelona, er moet gewonnen worden. Ik vind het ook prachtig, maar het is zilverwerk dat telt. Daarom moet er gewoon iets gebeuren. Ronaldinho mag van mij ook naar AC Milan vertrekken, maar ik denk dat hij eerder voor Chelsea zou kiezen omdat HtC daar zit. Het is idd lastig afscheid te nemen van spelers die veel voor de club betekend hebben, maar Barcelona heeft ook veel voor Ronaldinho betekend. Bovendien is het beter nu uit elkaar te gaan dan te lang door te gaan. Als hij nu vertrekt gaat hij de geschiedenis in als een topper, als hij te lang blijft worden de mooie herinneringen vertroebeld.

Bovengenoemde spelers zijn idd allemaal geil, maar (muv Puyol) geen types die er eens fijn de botte bijl in gooien. Real heeft die wel, met Cannavaro, Ramos, Heinze, Pepe, Diarra en Metzelder. Het verdient aanbeveling hier lering uit te trekken. Ook Real heeft frivole spelers als Robinho en Robben, maar daar staan spelers achter die ervoor zorgen dat er geen muis door komt. Bij Barca is dat toch een stuk minder, helaas.
  dinsdag 25 december 2007 @ 23:36:10 #227
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55540740
idd, Barcelona moet een speler hebben die lachend de tegenstander zn knieschijf doormidden trapt

Maja die spelers vind je ook niet zo een twee drie
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55541515
Barcelona heeft geen spelers zoals een Ac Milan wel heeft met Gatusso
AFC AJAX
pi_55541735
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 23:36 schreef DANILXL het volgende:
idd, Barcelona moet een speler hebben die lachend de tegenstander zn knieschijf doormidden trapt

Maja die spelers vind je ook niet zo een twee drie
Barcelona moet weer eens een paar gasten uit het Baskenland halen. Lopen er bij Bilbao niet een paar slagers rond?
  woensdag 26 december 2007 @ 00:35:58 #230
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55542073
quote:
Op woensdag 26 december 2007 00:20 schreef Radegast het volgende:

Barcelona moet weer eens een paar gasten uit het Baskenland halen. Lopen er bij Bilbao niet een paar slagers rond?
Slagers hoeft nou ook weer niet, maar gewoon van die brekers als Pepe. Er zit wel een Bask in de selectie, maar da's de derde keeper

Ik kan concreet ook geen spelers noemen waarvan ik denk dat ze die nodig hebben... Fabregas zou natuurlijk fantastisch zijn!
pi_55542197
Ik denk dat er met Milito, Puyol en Abidal toch aardig sterke spelers achterin staan. Er moet alleen een rechtsback bij want ik denk dat Zambrotta hem smeert. En Puyol op rechtsback vind ik ook niets. Op het middenveld heb dan Yaya als redelijk sterke speler.

Maar in de breedte kunnen er best nog wat ''slagers'' bij. Als Yaya en Abidal bijvoorbeeld geblesseerd raken zit je direct met een probleem.

Ben benieuwd wat er deze transferperiode gaat gebeuren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 december 2007 @ 00:46:52 #232
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55542314
quote:
Op woensdag 26 december 2007 00:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat er met Milito, Puyol en Abidal toch aardig sterke spelers achterin staan. Er moet alleen een rechtsback bij want ik denk dat Zambrotta hem smeert. En Puyol op rechtsback vind ik ook niets. Op het middenveld heb dan Yaya als redelijk sterke speler.

Maar in de breedte kunnen er best nog wat ''slagers'' bij. Als Yaya en Abidal bijvoorbeeld geblesseerd raken zit je direct met een probleem.

Ben benieuwd wat er deze transferperiode gaat gebeuren.
Ja, ha dik nog niet gepost hier maar ik vond het zo vreemd: In een wedstrijd als deze zet degradeert hij zijn aanvoerder tot rechtsback. Dom, dom, dom. Of Abidal zo sterk is weet ik niet, ik vond hem bij Lyon altijd ijzersterk, maar hij stond verdedigend vreselijk te schutteren (met dat genante hakje van Raul als dieptepunt - als hij echt een sloper was geweest had hij Raul of RvN afgezaagd) en aanvallend was het pover: van de 3 voorzetten gingen er 3 richting 2a graderia

Yaya is idd een sterke speler, maar voetballend ook geen genie. Maar goed, dat zijn Gattuso en Diarra ook niet en die zijn bijzonder nuttig.
pi_55542471
Abidal speelde net zoals de rest ver onder zijn kunnen. Maar ik heb Abidal dit seizoen toch een hoop zeer goede wedstrijden zien spelen. Wat mij betreft de beste aankoop van afgelopen zomer.

Puyol op rechtsback zetten heb ik nog nooit bergrepen. Maar goed.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 december 2007 @ 00:57:00 #234
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55542546
quote:
Op woensdag 26 december 2007 00:53 schreef venomsnake het volgende:
Abidal speelde net zoals de rest ver onder zijn kunnen. Maar ik heb Abidal dit seizoen toch een hoop zeer goede wedstrijden zien spelen. Wat mij betreft de beste aankoop van afgelopen zomer.

Puyol op rechtsback zetten heb ik nog nooit bergrepen. Maar goed.
Wie zijn wij, nietwaar
pi_55542925
Ik heb ook veel wedstrijden dit seizoen gezien, maar Abidal is echt een goede aankoop geweest. Alleen stond hij net zoals zovelen afgelopen weekeinde te kloten.
Goed stukje Omni, maar ik denk dat je in het verkooplijstje iets te ver doorslaat. Spelers als Gudjohnson, Zambrotta ed. mogen natuurlijk weg, en ik denk dat het ook beter voor Ronny is als hij weg gaat. Maar verder zou ik het graag nog eens onder een nieuwe coach zien. Eto'o is normaal gesproken super als spits en zie ik liever als Henry, die ik eigenlijk gewoon tegen vind vallen.

De basis is goed, ze missen alleen een rechtsback en een sloper centraal. Misschien nog een controlerende middenvelder/hakker (in de positieve zin) op het middenveld, maar voorin vind ik het wel redelijk goed opgevuld.

Ben het er mee eens dat er iets moet veranderen, maar ik hou het bij een nieuwe verfrissende coach, een verkoop van Ronnie en de aankoop van nog een paar gerichte spelers. Want er zijn genoeg wedstrijden geweest dit seizoen waar het voetbal wel van een niveau was om je vingers bij af te likken.
  woensdag 26 december 2007 @ 01:28:31 #236
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55543173
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb ook veel wedstrijden dit seizoen gezien, maar Abidal is echt een goede aankoop geweest. Alleen stond hij net zoals zovelen afgelopen weekeinde te kloten.
Goed stukje Omni, maar ik denk dat je in het verkooplijstje iets te ver doorslaat. Spelers als Gudjohnson, Zambrotta ed. mogen natuurlijk weg, en ik denk dat het ook beter voor Ronny is als hij weg gaat. Maar verder zou ik het graag nog eens onder een nieuwe coach zien. Eto'o is normaal gesproken super als spits en zie ik liever als Henry, die ik eigenlijk gewoon tegen vind vallen.

De basis is goed, ze missen alleen een rechtsback en een sloper centraal. Misschien nog een controlerende middenvelder/hakker (in de positieve zin) op het middenveld, maar voorin vind ik het wel redelijk goed opgevuld.

Ben het er mee eens dat er iets moet veranderen, maar ik hou het bij een nieuwe verfrissende coach, een verkoop van Ronnie en de aankoop van nog een paar gerichte spelers. Want er zijn genoeg wedstrijden geweest dit seizoen waar het voetbal wel van een niveau was om je vingers bij af te likken.
OK, ja, misschien ben ik wel iets te negatief. Maar Abidal was zo slecht... Ik herkende hem niet meer terug. Maar met Eto'o moet er iets aan de hand zijn. Dit was niet zomaar. De aanbevelingen doe jij doet deel ik volledig.

Overigens: op het moment dat Raul en RvN gingen dollen met Abidal had hij ze echt moeten scalperen. De trots van de Catalanen stond op het spel. Hij had echt minstens een drieste tackle moeten uitvoeren, want wie laat zich nou zo vernederen in eigen huis? Vreselijk. Maar goed, misschien was hij wel ziek/zwak/misselijk.

Ik heb trouwens 3 filmpjes gemaakt met mijn telefoon, zie de links hieronder (heb ze ook in Barca-topic geplaatst, kan trouwens deze hele discussie niet daarheen?)
aankomst spelersbus: http://tinypic.com/player.php?v=8a0r6mp&s=1
opkomst spelers (met intro van Omni en zijn pa : http://tinypic.com/player.php?v=8a2inmw&s=1
opstelling barcelona: http://tinypic.com/player.php?v=8fv81eo&s=1
pi_55543360
Filmpjes doen het hier niet Omni .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 december 2007 @ 01:44:06 #238
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55543448
Hmmmz... How come? Als ik erop klik wel...
pi_55543758
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
Hmmmz... How come? Als ik erop klik wel...
Hmm, geen idee. Er verschijnt gewoon geen filmpje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 december 2007 @ 01:59:33 #240
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55543775
Damn, hoe kan ik dat veranderen?
pi_55543807
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:59 schreef Omnifacer het volgende:
Damn, hoe kan ik dat veranderen?
Misschien ligt het probleem wel bij mij hoor. Ik zal mijn computer es opnieuw opstarten. Wil soms nog wel eens helpen bij dit soort dingen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 december 2007 @ 02:03:08 #242
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55543855
quote:
Op woensdag 26 december 2007 02:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Misschien ligt het probleem wel bij mij hoor. Ik zal mijn computer es opnieuw opstarten. Wil soms nog wel eens helpen bij dit soort dingen.
pi_55543929
Naja zeg. Doet het nog steeds niet.
Misschien dat je ze een keer op youtube kan zetten, daar heb ik nooit problemen mee. Bovendien kan ik er dan op reageren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 december 2007 @ 02:11:29 #244
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55544013
http://omnifacer.hyves.nl(...)eo/156583968/0/I-Ey/

Hier kun je ook op klikken... Youtube zuigt, ik krijg er op eoa manier nooit iets geupload?
pi_55544086
Lukt het ook niet.

Wel mooie foto's uit Camp Nou.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 december 2007 @ 02:17:27 #246
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55544130
Ik snap er geen drol van... Ik zal er morgen eens naar kijken, misschien nog een keer op youtube proberen!?
pi_55544165
quote:
Op woensdag 26 december 2007 02:17 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap er geen drol van... Ik zal er morgen eens naar kijken, misschien nog een keer op youtube proberen!?
Ja, of op Dailymotion.

Maar goed, ik duik nu ook eerst mijn nest in. Weltroesten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55544305
Bij mij doen ze het gewoon
pi_55544327

ligt het dus toch aan mijn PC
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')