tsja, iedereen maakt foutenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:42 schreef Lady-A het volgende:
Utreg
![]()
duws..
woonde eerst in Tuinwijk en nu in Leidscherijn
Dat gebouw op de voorgrond trouwens, is dat een verkapte ode aan HC?quote:
Is dat niet gewoon wat er nu ook al staat? Lijkt er wel heel erg op iig.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat gebouw op de voorgrond trouwens, is dat een verkapte ode aan HC?.
Het is behoorlijk pauperweer inderdaad zegquote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef Oosthoek het volgende:
De TT is wel actueel zeg. Brrr wat een weer.
Het klinkt als windkracht 9...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef Oosthoek het volgende:
Die bomen die hoog boven m'n huis uittorenen hier tegenover gaan ook vrij hard tekeer...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het klinkt als windkracht 9...
Maar dat zal meer aan 't profiel van m'n gevel liggen ofzo, dat gegier.
Waar ga je zitten?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef Nosh het volgende:
* Nosh meldt.
Per 2 februari, in eerste instantie tijdelijk, maar kans is vrij aanwezig dat ik het in iets langers kan omzetten..
Waar?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef Nosh het volgende:
* Nosh meldt.
Per 2 februari, in eerste instantie tijdelijk, maar kans is vrij aanwezig dat ik het in iets langers kan omzetten..
Het is besmettelijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:33 schreef DennisMoore het volgende:
Wéér een Amersfoorter richting Utrecht.
Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade!quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef Oosthoek het volgende:
Kroeg-unite uurtje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |