Ik ook, fok is net een slak maar dan langzamere.quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef -Blurk- het volgende:
Dit is geen doen hier, ik ga even iets anders doen.
Mijn 1ste zit in woord maar nooit in de letters,quote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon een belachelijk raadsel.![]()
1 = 1 van 1quote:Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is het antwoord, ja. En ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten uitleggen. Misschien dat jappie het kan
De letter W, D of Oquote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn 1ste zit in woord maar nooit in de letters,
Mijn 2e gebruikt in kranten maar niet door de zetters.
Mijn 3e een splitsing de keus is aan u,
Mijn 4e niet in de ballen maar wel in de jus.
Mijn 5e veelgebruikt, bijvoorbeeld in ei.
Kom wacht nu niet langer, wie of wat ben jij ?
Lol..de eerste en laatste wel..hoe je aan vis komt is me een raadsel.quote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De letter W, D of O
Vis
-
-
Klinkers of "E"
-
Zit ik goed?
Mijn 2e gebruikt in kranten maar niet door de zetters.quote:Op maandag 17 december 2007 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..de eerste en laatste wel..hoe je aan vis komt is me een raadsel.
Ik eet nooit vis..dus ik zou het niet weten Ianquote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vis verpakken in kranten is niet zo raar
ja, jij was naar Dublin en wij waren zoet...quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
Nog wat gebeurd hier, de afgelopen dagen?
Ik had ruzie met Avonne.quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
Of fish and chips, in Engelandquote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vis verpakken in kranten is niet zo raar
We hebben je gemist, maar ons keurig gedragen, heb je het leuk gehad?quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
Hi folks.
Het was super! Alleen tja, jullie gemist hè.quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We hebben je gemist, maar ons keurig gedragen, heb je het leuk gehad?
O ja, moet je nog even iets vertellen, ik ben bevallen van ons kind dit afgelopen weekend, maar dat is maar een minor detail hoor, ik voed het wel alleen op. Heb haar Beatrix genoemd, naar onze vorstin.quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was super! Alleen tja, jullie gemist hè.
Maarre... helemaal geen lekker weekendrelletje of zo geweest?
Uhm... OK, is dit weer een raadseltje?quote:Op maandag 17 december 2007 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, moet je nog even iets vertellen, ik ben bevallen van ons kind dit afgelopen weekend, maar dat is maar een minor detail hoor, ik voed het wel alleen op. Heb haar Beatrix genoemd, naar onze vorstin.
En dit alles is de schuld van Veulen, die de praatjes de wereld ingestuurd heeft. Heb nog bijna met de deegroller gehad van Calimero, ja, was eigenlijk toch best heftig allemaal.
Nee hoor, denk het niet. Zou niet weten waarom, het is allemaal onzin. Maar ze zwaaide behoorlijk met die deegroller, dus ik blijf een beetje uit de buurt, dat begrijp je.quote:Op maandag 17 december 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm... OK, is dit weer een raadseltje?
Dus jij wordt zwanger van praatjes van Veulen? Ernstig!![]()
En Cali boos, dat wil je ook niet hoor.
is ze ook boos op mij?![]()
Ah toe, één kusje.quote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, denk het niet. Zou niet weten waarom, het is allemaal onzin. Maar ze zwaaide behoorlijk met die deegroller, dus ik blijf een beetje uit de buurt, dat begrijp je.
Trusten Buuf, slaap lekker!quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
jongens, ik ga slapen! Slaapt toch lekkerder te weten dat je weer terug bent hoor Gert![]()
![]()
en KZ! laat ff wat van je horen!![]()
truste![]()
quote:
Jij ook, Dublin-feestvierder, aleen, ik ga nog niet naar bed, jij wel natuurlijk, er zal nog wel een klein katertje weggewerkt moeten worden denk ik....sterktequote:Op maandag 17 december 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat neemt het brakke gevoel weer een beetje weg.
Slaap lekker, opperkerststalmeesteres.![]()
Jap, denk je om de gebiedende wijs?quote:Op maandag 17 december 2007 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaat af Kazan...gaat af zeg ik je.
Hela hola Petraa!quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
Hoi
Uitsluitend wanneer die op mij word toegepast.quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jap, denk je om de gebiedende wijs?
Vertell!!! Nu!!!quote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uitsluitend wanneer die op mij word toegepast.
Hier wel hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, dat de drank maar rijkelijk mogen vloeien!
Maak je geen zorgen..ik denk er meer dan genoeg aanquote:
Ja, jij was gister Piet-Hein!quote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
'''denavond
quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Die waardoor Avonne het ergggggg druk kreeg ?
hoi. vraagje:quote:
Ik ben nog half dronken, telt dat ook?quote:
ja, ik vraag me ook wel eens wat af.. De manier van doen en bepaalde opmerkingen van die kloon deden mij erg sterk aan jou denken.quote:Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. vraagje:
ik las in de fb dat de afgelopen nacht de sfeer verziekt werd in de cossen door een vermeende kloon.
vraag me af waarom jij het dan nodig vindt om in de sc aan mij te refereren, hooimeid?
ik heb het zelf niet gelezen, maar begreep wel dat door die kloon de sfeer verziekt werd. niet erg straight dan dat jij dat zonder dit te weten diezelfde nacht insinueert en dus aan mij koppelt.quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, ik vraag me ook wel eens wat af.. De manier van doen en bepaalde opmerkingen van die kloon deden mij erg sterk aan jou denken.
Ja hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan hier toch geen COSrellen nabespreken he.
Maak er ff een drama van.. Ik vroeg alleen "Was Piet Hein WJ?"quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb het zelf niet gelezen, maar begreep wel dat door die kloon de sfeer verziekt werd. niet erg straight dan dat jij dat zonder dit te weten diezelfde nacht insinueert en dus aan mij koppelt.
drama? ik vraag je alleen waarom je dat nodig vindt, onoprechte..quote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak er ff een drama van.. Ik vroeg alleen "Was Piet Hein WJ?"
Wat nodig, en maak je zin maar af hoer!quote:Op maandag 17 december 2007 23:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
drama? ik vraag je alleen waarom je dat nodig vindt, onoprechte..
Tis net als met goeie ideeen....soms duurt het maanden en soms ontspint het zich spontaan zonder een enkele moeite te hebben gedaan.quote:Op maandag 17 december 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ben ik ook meteen weer bijgekletst.
Met de neus in de boter vallen, noemen ze zoiets geloof ik.quote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis net als met goeie ideeen....soms duurt het maanden en soms ontspint het zich spontaan zonder een enkele moeite te hebben gedaan.
het is dat ik een aardig amount medelijden met je heb, homo...quote:Op maandag 17 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat nodig, en maak je zin maar af hoer!
Dat kan met deze temperaturen nog wel eens knap pijnlijk zijn trouwens.quote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Met de neus in de boter vallen, noemen ze zoiets geloof ik.
duidelijk, problem solved!quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is dat ik een aardig amount medelijden met je heb, homo...
een hoer vind ik je niet, wel sneu.
Sorryquote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu weer gezellig doen, stelletje hoolies.
Ach, een kniesoor die daar op let.quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan met deze temperaturen nog wel eens knap pijnlijk zijn trouwens.
kop houden, hond!quote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu weer gezellig doen, stelletje hoolies.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
kop houden, hond!
Was toch JanPiet?quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Die waardoor Avonne het ergggggg druk kreeg ?
Ik ook. dus dat teltquote:Op maandag 17 december 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben nog half dronken, telt dat ook?
Alleen jij bent niet "nog" half dronken maar "alweer".quote:
Nou....alweer, is al weer een poosje geleden hoor, zeker vier dagen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen jij bent niet "nog" half dronken maar "alweer".
Niet doen hoor Pietje, nergens voor nodigquote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
*gaat zielig in een hoekje in de mand liggen
quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou....alweer, is al weer een poosje geleden hoor, zeker vier dagen.
kom er maar weer uit joh!quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
*gaat zielig in een hoekje in de mand liggen
Nou, dan is er toch niks aan de hand Gert?quote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooooo...
Da's ook ongeveer mijn interval. Soms ietsje korter ook wel.
Op commando zeker, opperhooliequote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
kom er maar weer uit joh!
en weer liggen!quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op commando zeker, opperhoolie.
Nee schat, zo'n drukke avond, maar ga het morgen doen hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Had je je kerstboom al gecapt, Blurk?
owkeejquote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee schat, zo'n drukke avond, maar ga het morgen doen hoor.
Doe jij nou maar normaal tegen mij, of negeer me, dan hebben wij in ieder geval niet de voigende rel op ons geweten.quote:
Nee.quote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dan is er toch niks aan de hand Gert?
Zo. Klaar met die grove taal.quote:Op maandag 17 december 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
met jou niet zo, nepper. je ware aard riekt naar stront.
goedenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |