quote:Jelle Klaasen heeft dit weekend nog maar eens bewezen dat hij in topvorm richting het PDC World Darts Championship zal afreizen. In Alexandra Palace moet hij in de eerste ronde zien af te rekenen met Vincent van der Voort en daarna wacht mogelijk Adrian Lewis. De Lakeside-kampioen van 2006 is daar helemaal klaar voor. In Leek won hij het NDB-rankingtoernooi van Noord-Nederland door in de finale af te rekenen met Martin Soethof (4-3).
In de ronden daarvoor won The Matador ook al van Steve West (3-2) en Wesley Harms (3-1). Soethof bereikte die finale via Marten de Jong (3-1) en Rick Hofstra (3-1). De Fries had eerder op de dag weer afgerekend met Michael van Gerwen. Mighty Mike moet morgen al aantreden op het wereldkampioenschap van de PDC tegen Phil Taylor.
quote:Eric Bristow heeft in de Engelse kracht Daily Mirror zijn licht laten schijnen op het PDC World Darts Championship dat vanavond gaat beginnen. Zijn vroegere leerling Phil Taylor ziet hij als de absolute favoriet. Vorig jaar verloor de dertienvoudig kampioen van Raymond van Barneveld, maar in de ogen van Bristow gaat Taylor deze titel genadeloos terugpakken. "Om Taylor te verslaan zal iemand in Alexandra Palace een gemiddelde van 110 per beurt moeten gooien."
"Hij heeft een gevaarlijke loting met Michael van Gerwen in de eerste ronde. Maar als hij eenmaal die horde heeft genomen is hij de man die verslagen moet worden, zoals het altijd is geweest. Ondanks zijn mindere seizoen heb ik er altijd het vertrouwen in gehad dat hij weer terug zou komen op topniveau. Hij gaat nog meer wereldtitels verzamelen."
"Toen ik met Phil de wereld over ging reizen verloor hij geregeld in de eerste ronden. Veel tegenstanders vroegen toen aan mij waarom ik mijn tijd aan hem verspilde. Die mensen lachen alleen nu niet meer, want Taylor is inmiddels miljonair." Bristow had alleen niet naar z'n vader geluisterd. "Die zei altijd dat je nooit iemand jouw werk moest lweren, want die zou het gaan overnemen. Dat is precies wat er is gebeurd. Het maakt mij alleen niet uit. Ik had al vijf wereldtitels op zak en had het meeste van mijn kruit verschoten."
Bristow is blij dat de sport weer de aandacht krijgt zoals in de jaren tachtig. Hij maakt in de Daily Mirror alleen één kanttekening. "Het is belangrijk dat er ondanks het grote geld dat er te verdienen valt ook characters blijven. Het moet namelijk niet zo worden als in het snooker, dat is overgenomen door zombies."
Mijn favorieten zijn Taylor (natuurlijk) en Wade. Daar heb ik ook mijn geld op ingezet.quote:Raymond van Barneveld gaat vanaf komende maandag op jacht naar titelprolongatie op het PDC World Darts Championship. Op de eerste dag van dit jaar won hij in een zinderende partij in het Circus Tavern van Phil Taylor. Het toernooi is verplaatst naar het grotere Alexandra Palace, maar ook ditmaal zal er op nieuwjaarsdag een wereldkampioen worden gehuldigd. Aan SkySports laat de Nederlander weten dat hij met zeer veel vertrouwen richting Londen komt.
"Ik heb nieuwe darts en gooide in Duitsland begin deze maand een negendarter. Kortom, mijn vertrouwen is hoog. Maar het wereldkampioenschap is altijd speciaal. Iedere wedstrijd is een finale en je zult er direct moeten staan." Afgelopen jaar kwam Van Barneveld in de tweede ronde op een 3-0-achterstand tegen Colin Lloyd, maar wist alsnog met 4-3 te winnen.
Met in de eerste ronde de Japanner Akihiro Nakagawa of Anthony Forde van Bermuda lijkt de Hagenaar een gunstige loting. Daarna wacht Bob Anderson of Jason Clark. "Toch kun je niemand onderschatting op dit toernooi. Dat ik een onbekende speler treft zegt niets. Ook die kan de dag van z'n leven hebben. Als ik niet geconcentreerd zo'n partij in ga kan ik een zeer vervelende Kerst habben."
3-1 Tabernquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:43 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat zijn de uitslagen tot nu toe?
Moest dat nou, het was net spannendquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:05 schreef nightfall het volgende:
WORLD CHAMPIONSHIP 2008
18/12/2007
Round 1
Colin LLOYD V Jan van der RASSEL
501 Score 501
0 Legs 0
2 Sets 3
1 180s 7
13 140s 18
29 100s 35
48% Doubles Hit 33%
nog ff en dan is Alexandra Palace ook van nederlandquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Moest dat nou, het was net spannend
Ach ja Rassel, heerlijk gespeeld! wat een heerlijke partij zeg. en dat op de 1e dag van het toernooi
Die Lloyd gefrustreerd manneke zat een beetje als een klein kind die darts te gooien op het laatste
Jah wist ik eerst ook niet maar mertke het al omdat ze bij sport1 na elke set reclame blok ertussen gooide.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:10 schreef woooohaa het volgende:
Ach, het is weer eens semi-live wat ik zit te kijken?
En, wie kent 'em niet (quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Jah wist ik eerst ook niet maar mertke het al omdat ze bij sport1 na elke set reclame blok ertussen gooide.
Ach ja! Rassel![]()
Lloyd![]()
![]()
Morgen Taylor -Gerwen, hup Micheal
Ik verwacht er ook niet veel van, maar hoop is er altijd, kijk maar naar van de Rasselquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:19 schreef nightfall het volgende:
gerwen gaat eruit morgen,. die gooit al het hele jaar geen pepernoot, en taylor laat zich niet nog eens verrassen nu.
Dat moet wel, want dat doen ze in Engeland ook. Daar hebben ze langere reclames waardoor Sport 1 later moet beginnen met uitzenden om te zorgen dat je niet naar een zwart scherm zit te kijken....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Jah wist ik eerst ook niet maar mertke het al omdat ze bij sport1 na elke set reclame blok ertussen gooide.
Ok bedankt weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:27 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dat moet wel, want dat doen ze in Engeland ook. Daar hebben ze langere reclames waardoor Sport 1 later moet beginnen met uitzenden om te zorgen dat je niet naar een zwart scherm zit te kijken....
In de eerste rond zijn het korte partijtjes. Dus wat dat betreft heeft Van Gerwen wel een kans. Ik denk dat je Taylor beter meteen tegen kunt komen dan later.
Absoluut waar. Als Taylor eenmaal in het toernooi gaat groeien is hij bijna onverslaanbaar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:34 schreef Jnk18 het volgende:
En je hebt zeker gelijk dat je Taylor liever in de 1e ronde ziet dan bv een halve finale. Misschien dat hij bij de eerste ronde zn vorm nog niet te pakken heeft. (hopelijk)
Je kent 'em echtquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond Toon Greebe
Hoe laat begint het op sport1?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:33 schreef woooohaa het volgende:
Klopt, maar ik kijk niet op een live website naar de standen. Dus dit (Sport1) is voor mij live
Ah okey, kijk het later wel, me pa is nu een film aan het kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:40 schreef -J-D- het volgende:
Nu
jah maar de andere partijen zijn ook interessant.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:44 schreef 9christensen het volgende:
22:45 uur, taylor - v gerwen dus ongeveer op sport1..
Toegegeven, er staat nergens Live momenteel...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:08 schreef BigFire het volgende:
zetten ze nu nog steeds Live in beeld terwijl het dat niet is? in de periode dat ik gratis Sport1 had deden ze dat ook al. triester kan gewoon niet
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Toegegeven, er staat nergens Live momenteel...
Nou, ik denk dat het komt omdat het op het 2e kanaal is van Sport1. En die heeft tegenwoordig de titel: 'Extra'. Waarschijnlijk dat als het op het 1e kanaal was geweest, dat er toch Live had gestaan, maar dat gaan we nog wel eens testen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
gerechtigheid
en Taylor gaat helaas winnen vanavond
niet lang denk ik. max kwartiertje ofsow zolang ze geen sudden death legs hoeven te spelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe lang nog voor Greebe?
GVD krijgen we het ook nog, wat een kneuzen zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
niet lang denk ik. max kwartiertje ofsow zolang ze geen sudden death legs hoeven te spelen.
Zou wel leuk zijn jah.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:43 schreef -J-D- het volgende:
De 1e set bij Manley - Greebe is al gespeeld.
Als mensen geinteresseerd zijn in de LIVE tussenstanden, moet je hier klikken.
Ik stel wel voor dat we live zaken verder niet bespreken, zodat de Sport1 kijkers nog een beetje spanning hebben.
ik had 't ook niet door eerstquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef BigFire het volgende:
verrek, het is een Nederlander![]()
als je "Greebe" tussen die Engelse namen ziet zou je het echt niet zien
Hehe idd. Jmmr dat Toon zn dubbels niet kan vinden, gooit er steeds toch een stuk naastquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef BigFire het volgende:
verrek, het is een Nederlander![]()
als je "Greebe" tussen die Engelse namen ziet zou je het echt niet zien
http://www.dartsinmotion.nl/quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef nightfall het volgende:
iemand een livestream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:We doen niet meer aan spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
sig verwijderd door FA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef woooohaa het volgende:
oei, ik was ff weg gezakt. Moet je nog een stream hebben?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:Dit waren toch wel een hoop kansen, had GSM moeten zijn al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
@mezelf: niemand heeft belangstelling. Stop er maar weer mee dus ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:27 schreef woooohaa het volgende:
Ik heb ff een stream de lucht in geslingerd: mms://streamwebtown.com/dartendoejezeau
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef Swetsenegger het volgende:Hoe anders? Beter zo dan een triple missen en dan geen dubbel over hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
idd die dubbel 12 had hij moeten gooien, als je phil een klein kansje geeft loopt hij zo met de winst ervandoor ook al speelt tie onder zn standaard niveau..quote:Op woensdag 19 december 2007 00:07 schreef 9christensen het volgende:
jammer, mja van gerwen had de kansen maar moeten maken.
Kan SBS weinig aan doen als sport1 de rechten koopt lijkt mequote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef nightfall het volgende:
eikels bij sbs,. blij dat er internet is,. ga een beetje op die gare samenvatting van ze zitten wachten.
'Sport1 live' vermoed ik dan.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
SBS gaat misschien live uitzenden als er NL-ers ver komen.
hij traint nu ook..... als co-commentator. aangezien hij na ronde 1 exit is als darterquote:Op woensdag 19 december 2007 00:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan SBS weinig aan doen als sport1 de rechten koopt lijkt me![]()
Waarom is Stompje trouwens co-commentator, moet die niet trainen voor de Lakeside![]()
mwah heb die anderson vs clark gezien maar was niet veel aan, de rest zegt me ook geen fuck en lol @ jenkins , verliezen van een debutant...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef nightfall het volgende:
beetje 2derangswedstrijden vannavond,. geen hond te bekennen hier
Co gaat ver komen dit jaar op de Lakeside. Heb het al een aantal keren gezegd en iedereen lacht me uit. Jij waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:15 schreef UtrechtSlim het volgende:
Waarom zou Co Stompe trainen voor de Lakeside? Hij zou me daar eens een ronde verder kunnen komen, zeg.. Daar zal leendesk.nl niet blij mee zijn. En zijn accountant ook niet. Hij is voor de schnabbel in de wieg gelegd deze man..
Ah, de streamopties maar eens testenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
Barneveld gaat zo beginnen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Je kunt bij de bookmakers zelfs wedden op "Forde to win a leg", Ja of Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Je kunt bij de bookmakers zelfs wedden op "Forde to win a leg", Ja of Nee.
nee is ook moeilijk als je tegen iemand speelt waar niemand van verwacht dat je verliestquote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef nightfall het volgende:
voorlopig gaat het toch niet zo makkelijk
Het lijkt me ook vrij lastig tegen zo'n matige speler.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef Bruce117 het volgende:
Nou, echt best is het nog niet.
Barney is aan het begin van een toernooi bijna nooit goed. Vorig jaar lag die er in de eerste ronde bijna uit op een zeer schlemielige wijze.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef Bruce117 het volgende:
Nou, echt best is het nog niet.
Dat valt ook wel mee. Barney heeft in het verleden heel veel erg sterke eerste rondes van toernooien gegooid.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef wormwood het volgende:
[..]
Barney is aan het begin van een toernooi bijna nooit goed. Vorig jaar lag die er in de eerste ronde bijna uit op een zeer schlemielige wijze.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef Zwansen het volgende:
Stand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
hij was ooit in een record tijd met die belg clarys klaarquote:Op donderdag 20 december 2007 23:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Barney heeft in het verleden heel veel erg sterke eerste rondes van toernooien gegooid.
zijn nu bezig.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef wormwood het volgende:
Gaan ze vandaag nog gooien?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef nightfall het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef nightfall het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik dacht dat jij om spoiler-tags vroegquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef Jnk18 het volgende:
Idd lekker spannend.
12x al 180 voor Voort. not bad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Als je het LIVE kijkt ja, nu is het toch niet meer LIVEquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij om spoiler-tags vroeg
Volgens mij was v.d.Voort - Klaasen gewoon livequote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Als je het LIVE kijkt ja, nu is het toch niet meer LIVE
Dikke leg achter.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij was v.d.Voort - Klaasen gewoon live
Nah sport1 ligt altijd iets achter, heeft met de engelse te maken ofzoiets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij was v.d.Voort - Klaasen gewoon live
Ik keek de stream en die was denk ik wel live.quote:
Welke stream? dartinmotions is nl sport1 stream.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik keek de stream en die was denk ik wel live.
Dank je wel ik dacht dat het live wasquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:30 schreef Bruce117 het volgende:
v.d. Voort 3-2 (2-3, 3-2, 1-3, 3-2, 6-5)
Klaasen mist 10 matschdarts, en v.d. Voort gooit hem met zijn tweede uit.
Sinds wanneer heb jij Sport 1quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel ik dacht dat het live was
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:37 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Welke stream? dartinmotions is nl sport1 stream.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef nightfall het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/uggla-isnt-dave
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel ik dacht dat het live was
Omdat ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef tong80 het volgende:
Dom van me ik weet het
Maar dan nog had je de uitslag niet moeten posten
Altijd.quote:
Drie danquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Altijd.
Zal het ook niet meer doen.
Maar misschien moeten er net als vorig jaar op een gegeven moment gewoon 2 topics komen.
Bullshit, spoilers zijn er niet voor niets...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Omdat ?
Die discussie is vorig jaar ook al een keer gevoerd.
Schiet toch niet op. Als je niet live kijkt moet je maar niet in het topic kijken.
Ben ik het opzich wel mee eens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bullshit, spoilers zijn er niet voor niets...
Mjah, heb je ook wel een beetje gelijk in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben ik het opzich wel mee eens.
Maar dan zullen ook de kijkers naar Sport1 zich daar aan moeten houden.
Aan de andere kant, bij voetbalwedstrijden wordt toch ook alle standen live gepost.
Dit zou je opzich wel met elkaar kunnen vergelijken.
Komt o.a. doordat ze vrij zijn met de kerstdagen en met oudjaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef Leatherface het volgende:
Nooit geweten dat het PDC WK zo lang duurt.
Go Barney en andere Nederlanders.
Klinkt wel logisch ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Komt o.a. doordat ze vrij zijn met de kerstdagen en met oudjaar.
Dat helt natuurlijk niet om een toernooi snel af te ronden.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:10 schreef Wopper1 het volgende:mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:10 schreef Wopper1 het volgende:Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel het mooiste zijn...maar jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef Bruce117 het volgende:
Beste oplossing zou gewoon zijn dat het in Nederland ook live op het open net te zien zou zijn.
semi-live danquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:09 schreef -J-D- het volgende:
Nu "live" vd Rassel - Ovens
http://www.sports-statistics.com/darts/live/pdclive.html
Echt k#t dat er geen live beelden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
All the way als in Sudden death leg ??quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef nightfall het volgende:
scholten king zo,. ik zet me'n geld op scholten,. maar denk wel dat ze all the way gaan
ik heb ook mijn voorkeuren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
All the way als in Sudden death leg ??
Dat kan je bijna niet voorspellen volgens mij.
of het is een teken dat we er allebei gewoon onwijs veel kijk op hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Bruce117 het volgende:
nightfall, we zijn het redelijk eens met elkaar
tjah als ze het niet live volgen moeten ze maar een eigen topic makenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom al die spoilers !!!!!!
Is nier echt leuk de kijkers naar SBS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ladbrokes.com World Darts Championship
Daar kunnen we verderSport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |