http://www.dartsinmotion.nl/quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef nightfall het volgende:
iemand een livestream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:We doen niet meer aan spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
sig verwijderd door FA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef woooohaa het volgende:
oei, ik was ff weg gezakt. Moet je nog een stream hebben?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:Dit waren toch wel een hoop kansen, had GSM moeten zijn al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
@mezelf: niemand heeft belangstelling. Stop er maar weer mee dus ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:27 schreef woooohaa het volgende:
Ik heb ff een stream de lucht in geslingerd: mms://streamwebtown.com/dartendoejezeau
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef Swetsenegger het volgende:Hoe anders? Beter zo dan een triple missen en dan geen dubbel over hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
idd die dubbel 12 had hij moeten gooien, als je phil een klein kansje geeft loopt hij zo met de winst ervandoor ook al speelt tie onder zn standaard niveau..quote:Op woensdag 19 december 2007 00:07 schreef 9christensen het volgende:
jammer, mja van gerwen had de kansen maar moeten maken.
Kan SBS weinig aan doen als sport1 de rechten koopt lijkt mequote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef nightfall het volgende:
eikels bij sbs,. blij dat er internet is,. ga een beetje op die gare samenvatting van ze zitten wachten.
'Sport1 live' vermoed ik dan.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
SBS gaat misschien live uitzenden als er NL-ers ver komen.
hij traint nu ook..... als co-commentator. aangezien hij na ronde 1 exit is als darterquote:Op woensdag 19 december 2007 00:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan SBS weinig aan doen als sport1 de rechten koopt lijkt me![]()
Waarom is Stompje trouwens co-commentator, moet die niet trainen voor de Lakeside![]()
mwah heb die anderson vs clark gezien maar was niet veel aan, de rest zegt me ook geen fuck en lol @ jenkins , verliezen van een debutant...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef nightfall het volgende:
beetje 2derangswedstrijden vannavond,. geen hond te bekennen hier
Co gaat ver komen dit jaar op de Lakeside. Heb het al een aantal keren gezegd en iedereen lacht me uit. Jij waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:15 schreef UtrechtSlim het volgende:
Waarom zou Co Stompe trainen voor de Lakeside? Hij zou me daar eens een ronde verder kunnen komen, zeg.. Daar zal leendesk.nl niet blij mee zijn. En zijn accountant ook niet. Hij is voor de schnabbel in de wieg gelegd deze man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |