Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet alleen Heitinga. Huntelaar zal blijven en ik zie Davids ook zeker doorgaan dan.
Dan heb je gewoon een CL-winnaar waardig team.
quote:Cohen: "Grote kans op afgelasting Ajax - PSV"
Job Cohen heeft weinig vertrouwen in de doorgang van de topper tussen Ajax en PSV. Dat zegt de burgemeester van Amsterdam bij monde van een woordvoerder. De politie heeft plannen tijdens het duel te gaan staken, wat de veiligheid in gevaar brengt.
"Het ligt wel voor de hand dat het duel niet doorgaat. We weten dat alle agenten aan de staking kunnen meedoen. We willen een schatting van de politie hoeveel agenten eraan deelnemen", zegt de woordvoerder in het Algemeen Dagblad.
De vakbondsvoorzitter is echter duidelijk: er zal geen sprake zijn van volledige politieondersteuning. "De stakende agenten zijn simpelweg niet beschikbaar voor begeleiding van de wedstrijden. Wat er ook gebeurt."
Omdat Aissati bij PSV geen basisplaats kreeg van Dhr. Koeman & Co. En bij Ajax wel omdat we zitten te wachten op een #10. Ajax ziet dat in Aissati waardoor deze jongen speelminuten gaat krijgen en een hele goede voetballer wordt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Aissati bij PSV geen basisplaats kan veroveren maar in Ajax ineens de uitblinker zou zijn die Ajax naar een kampioenschap kan loodsen?
Door Koeman en Wouters, beide ex-trainer van Ajax (die dit systeem dus ook zouden moeten kennen). Nee, de logica ontgaat me een beetje maar dat ligt ongetwijfeld aan mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Lyzio het volgende:
Had je toch zelf ook wel kunnen bedenken nietwaar?
In een paar jaar kan hij een goede nr 10 worden maar volgend jaar zal hij nog niet het verschil kunnen maken voor ajax.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Omdat Aissati bij PSV geen basisplaats kreeg van Dhr. Koeman & Co. En bij Ajax wel omdat we zitten te wachten op een #10. Ajax ziet dat in Aissati waardoor deze jongen speelminuten gaat krijgen en een hele goede voetballer wordt.
Had je toch zelf ook wel kunnen bedenken nietwaar?
Volgende seizoenshelft al? Volgend seizoen al? Of voor "de toekomst"quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik weet honderd procent zeker van wel.
Is gewoon grote bullshit, Ajax - Feyenoord in de play-offs kon wel doordeweeks, maar Ajax - PSV niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef PyTh het volgende:
ajax - utrecht is in principe toch ook een risicowedstrijd?
En die mag wel doordeweeks afgewerkt worden?
Levert minder geld op dan Ajax - PSV.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef PyTh het volgende:
ajax - utrecht is in principe toch ook een risicowedstrijd?
En die mag wel doordeweeks afgewerkt worden?
Aissati nooit onder Hiddink in de champions league zien spelen? Ik herinner me nog de wedstrijd tegen Ac Milan toen hij goed werd gebruikt op de juiste positie. Hij was de man van de wedstrijd en toen was hij nog 17. Bij Twente liet hij het ook zien dat het een geweldige speler is. En psv gebruikt hem aan de flanken voornamelijk links op het middenveld en daar is hij een heel stuk minder. In het centrum hebben ze al Affelay lopen die toch net een stukkie betere nog is dan Aissati. Bij Ajax speelt hij gegarandeerd op 10 wat zijn favoriete positie is en wat hij zeer goed heeft gedaan bij psv en twente.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Aissati bij PSV geen basisplaats kan veroveren maar in Ajax ineens de uitblinker zou zijn die Ajax naar een kampioenschap kan loodsen?
Check PI.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Niet overdrijven.Aissatti deed het aardig bij Twente maar kan hij dat ook op champions league niveau? Boulharouz is een goede verdediger maar heeft tijden niet meer gespeeld.
Leuk, weer een speler erbij voor de ziekenboeg. Wel gezellig voor MItea en Manucharyan.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
Oh, dubbele berichten. Is het weer zo laat?
Hier een bericht uit 2005, gewoon voor het archief:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)ij_Heerenveen__.html
Liever niet naar Ajax aub.
Boula is een held.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuk, weer een speler erbij voor de ziekenboeg. Wel gezellig voor MItea en Manucharyan.
Van Basten dan maar?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)ij_Heerenveen__.html
Liever niet naar Ajax aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |