Met Colin in 't veld, hebben wij een nieuwe heldquote:Op maandag 17 december 2007 16:30 schreef BonJovi het volgende:
Gelukkig geen topic van PietjePuk
Dat is weer eens wat anders dan 'topic titel-vervalsing'.quote:
Of jullie nu tegen een Ajax met Luka Modric, Kerlon, Khalid Boulahrouz, Lulinha, Albert Riera en Afonso Alves spelen of tegen het huidige Ajax, lijkt me toch een wereld van verschil.quote:
Inderdaad ja!quote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of jullie nu tegen een Ajax met Luka Modric, Kerlon, Khalid Boulahrouz, Lulinha, Albert Riera en Afonso Alves spelen of tegen het huidige Ajax, lijkt me toch een wereld van verschil.
Niet echt, we worden toch wel kampioen.quote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of jullie nu tegen een Ajax met Luka Modric, Kerlon, Khalid Boulahrouz, Lulinha, Albert Riera en Afonso Alves spelen of tegen het huidige Ajax, lijkt me toch een wereld van verschil.
quote:
Jazeker.quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar zijn de tijden geblijven dat we in een paar uur een heel topic volblaften.
Lul je er maar niet meer uitquote:
precies, yo jij hier weer lang niet gezien.quote:Op maandag 17 december 2007 18:03 schreef Loserkid het volgende:
Geen hansson please.. alleen als echt niemand anders wilt.
Eerst maar Boulahrouz proberenquote:Op maandag 17 december 2007 18:03 schreef Loserkid het volgende:
Geen hansson please.. alleen als echt niemand anders wilt.
quote:Kaarten Ajax-PSV blijven geldig
Ajax meldt dat de toegangsbewijzen voor de topper Ajax-PSV gewoon geldig blijven voor de dag waarop de wedstrijd wordt ingehaald. De wedstrijd was al uitverkocht. Binnen twee weken moet volgens de regels de nieuwe datum zijn vastgesteld. Het duel moet formeel binnen acht weken worden gespeeld. Adrie Koster zinspeelde gisteren op woensdag 30 januari als optie.
http://nl.youtube.com/watch?v=5uQuy5P0Unkquote:Op maandag 17 december 2007 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=V6MNdpJJ9qI
Teringquote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
heheheh heb net een reis naar Glasgow -Celtic gewonnen geheel verzorgd VIPMet overnachting
relax manquote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
heheheh heb net een reis naar Glasgow -Celtic gewonnen geheel verzorgd VIPMet overnachting
Klinkt goed! Waar heb je dat gewonnen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
Hmm, weet nog niet wat ik er van moet vinden hoor..quote:Op maandag 17 december 2007 18:36 schreef Jasza het volgende:
Voortaan liveduels om 14.00, 16.00 en 18.00 op Zondag,
12.30
18.00 mooie tijd, eerst lekker een middagje stad en dan voetbal
Werd door HP aangeboden aan mijn werkgeverquote:Op maandag 17 december 2007 19:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
Klinkt goed! Waar heb je dat gewonnen?
Ja ik was echtquote:
Hehehe ik dacht in het begin ook dat ik in de zeik genomen werd omdat ik er zo graag heen wilde en iemand anders al die reis had gewonnen.. maar ja die had geen paspoort bij zich of Nr ervan en het moest vandaag voor half12 ingediend worden bij HPquote:
Heb jij een baan danquote:Op maandag 17 december 2007 19:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja ik was echt![]()
![]()
![]()
[..]
Hehehe ik dacht in het begin ook dat ik in de zeik genomen werd omdat ik er zo graag heen wilde en iemand anders al die reis had gewonnen.. maar ja die had geen paspoort bij zich of Nr ervan en het moest vandaag voor half12 ingediend worden bij HP
Dus 2 januari ga ik daar gewoon uit mijn dak
Kan je trouwens uit de VIP ruimte daar naar benee lopen.. wil niet tussen de stropdassen hangen
Liever 18.00 dan 12.30 hoorquote:Op maandag 17 december 2007 19:21 schreef BonJovi het volgende:
18:00 is een kut tijd, waarom proberen ze altijd zoveel te veranderen. Veel veranderingen zijn kut.
Vette shit!quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
Deel je die lampie bij Celtic ook meteen mee dat we PSV gisteren alle hoeken van het veld hebben laten zien?quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
Delorge, Colin & Urzaiz ookquote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef Wooldoor het volgende:
Hansson komt zwaar tekort voor Ajax.
Ik vind het maar klote tijd voorral dat 20:45 en 18:00 er zijn ook mensen die van ver komen hequote:Op maandag 17 december 2007 19:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Liever 18.00 dan 12.30 hoor
Avond is de sfeer vaak ook wat beter dan overdag op zondag![]()
Hoe zou dat komen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Liever 18.00 dan 12.30 hoor
Avond is de sfeer vaak ook wat beter dan overdag op zondag![]()
Kunnen we dat scoutingsapparaat van jullie niet overnemen? Of kunnen jullie onze satellietclub worden?quote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef MaxPower het volgende:
Bradley wordt genoemd als opvolger van Sneijder.
Nee.quote:Op maandag 17 december 2007 21:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kunnen we dat scoutingsapparaat van jullie niet overnemen? Of kunnen jullie onze satellietclub worden?
Ik geloof er geen reet van trouwens. Waarschijnlijk moeten ze dan ook nog een miljoen betalen ofzo, voor een 31-jarige subtopper, waar ie een half jaar geleden gratis was.quote:Op maandag 17 december 2007 21:57 schreef BigKahuna het volgende:
Hansson NEEEEEEEEEee
quote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef BigKahuna het volgende:
Nouja, tis vast een hele lieve jongen
quote:AS: Ajax toont belangstelling voor Boulahrouz
Ajax lijkt zich voor de positie van centrale verdediger op meerdere spelers te richten. Volgens de Spaanse krant AS zou Ajax concrete interesse hebben voor Boulahrouz. De verdediger zou weg willen bij Sevilla. Hij komt ook niet meer voor in de plannen van de Spanjaarden. Sevilla wil echter wel dezelfde transfersom ontvangen die het ook voor hem betaalde afgelopen zomer.
Hij is toch nog niet gekocht door Sevilla, dus dat verhaal over die transfersom is flauwekulquote:
Onzinbericht, Boulah is gehuurd van CFC en dus slaat dat gedeelte over die transfersom nergens op.quote:
Scherp.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onzinbericht, Boulah is gehuurd van CFC en dus slaat dat gedeelte over die transfersom nergens op.
quote:'Suurbier nieuwe scout bij Ajax' 18 december 2007
Wim Suurbier Ajax heeft Wim Suurbier een baan als scout aangeboden. Dat meldt Peter van de Rijt in zijn column op de website Highlow.nl. Volgens de columnist is de kans groot dat de voormalige topvoetballer op de aanbieding zal ingaan. Suurbier zou zelfs al 'in dienst' zijn genomen door Ajax. De ex-Ajacied zat al enige tijd zonder club.
"Martin van Geel gaf blijk dat mijn oproep van een paar weken geleden om eens wat fatsoenlijks te gaan doen met Ajax-icoon Wim Suurbier, niet aan dovemansoren gericht was", schrijft Van de Rijt. "Een van de beste rechtsbacks uit de jaren zeventig heeft Van Geel uiteindelijk een baan als scout aangeboden. Weliswaar voor een aalmoes, maar toch, men heeft Suurbier net als vele andere helden uit het roemrijke Ajax-verleden in dienst genomen. Bravo!"
quote:‘Boulahrouz dankzij Heitinga naar Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 18 december om 09:16
Het startsignaal voor de komende transferperiode nadert met rasse schreden en dus draaien de Spaanse sportkranten op volle toeren. Zo zal Khalid Boulahrouz volgens AS volgende maand Sevilla voor Ajax verruilen, indien Johnny Heitinga in dezelfde maand naar Atlético Madrid verkast. Boulahrouz wordt geplaagd door een opspelende liesblessure en zou bovendien geen goede relatie hebben met Manolo Jiménez, de opvolger van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Juande Ramos. Daarnaast zou de Chelsea-huurling volgens enkele lokale media ook niet kunnen uitstaan dat Federico Fazio boven hem in de pikorde is gestegen.
Volgens AS heeft Atlético reeds een akkoord bereikt met Heitinga, die vorige week overigens nog een vertrek midden in het seizoen uitsloot. De Oranje-international zou wel volgend jaar zomer welwillend staan tegenover een vertrek naar het buitenland. De tweede club uit Madrid was voor hem een geschikte optie, zo meldde Heitinga in Sportweek.
In principe mag Boulahrouz niet naar Ajax vertrekken, omdat de FIFA verbiedt dat spelers in een tijdbestek van één jaar voor meer dan twee clubs mogen uitkomen. Volgens AS heeft Sevilla echter al de kleine lettertjes gevonden om onder de regels van de mondiale organisatie uit te komen.
Ook de mogelijke komst van de Tsjech Tomas Ujfalusi zou het vertrek van Boulahrouz uit het Ramón Sánchez Pizjuan kunnen bespoedigen. De verdediger heeft een aflopend contract bij Fiorentina, dat om die reden positief staat tegenover een verkoop aan Sevilla in januari.
Khalid Boulahrouz kan dus naar Ajax, maar dan moeten er eerst twee andere transfers plaatsvinden: TomᨠUjfalu¨i van Fiorentina naar Sevilla en Johnny Heitinga van Ajax naar Atlético Madrid.quote:Boulahrouz podría marcharse al Ajax
Boulahrouz ha desaparecido de todos los planes. Sus lesiones se repiten cada semana y el periodo de recuperación se alarga eternamente. Su idea es abandonar el Sevilla cuanto antes. Ya se lo ha comunicado al club, que ha dado vía libre a su salida siempre que plantee una solución interesante. El plan trazado es el siguiente. Su marcha depende de una carambola en la que el Atlético de Madrid se encuentra por medio. El equipo rojiblanco ha llegado a un acuerdo con el holandés Heitinga para la próxima temporada. No obstante, su llegada en el mes de enero no está descartada. Si se concretara ahora su fichaje, Boulahrouz podría ocupar su sitio en el Ajax. En Holanda el sevillista mantiene su cotización, de hecho ha sido habitual en la selección. El jugador lo tiene casi cerrado con el equipo holandés y todo depende de que las piezas vayan corriendo. En principio, la normativa prohibe dos cesiones durante la misma temporada, pero esa operación podría camuflarse con una compra-venta falsa.Lo que pueda suceder con Ujfalusi también marcará el futuro del holandés. El Sevilla, desde hace tiempo, negocia con la Fiorentina para hacerse con el checo. Si se concretara el fichaje en el mercado invernal, la salida de Boulahrouz sería más fácil. El jugador está fuera de órbita y las partes buscan una solución.
Als je door de komst van Boula Heitinga kwijtraakt weet ik niet of dat wel zo'n verbetering is hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:41 schreef w00h00 het volgende:
Bouloahrouz naar Ajax zou ik echt fucking cool vinden!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef Nashje het volgende:
Maarja Daniel Cabot-Kerkdijk is dan ook een kneus.
Je bent echt serieus hequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet Bert Pijffers aantrekken!
Ik vraag het me ook af.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je door de komst van Boula Heitinga kwijtraakt weet ik niet of dat wel zo'n verbetering is hoor.
http://www.afcasupportersclub.nl/#722quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef Nashje het volgende:
Maarja Daniel Cabot-Kerkdijk is dan ook een kneus.
Natuurlijk ben ik serieus, als je alleen al Klaas Jan Huntelaar en Afonso Alves ziet, pure voltreffers. Daarnaast ook nog eens Michael Bradley, Danijel Pranjić en Paulo Henrique, als Ajax ze rechtstreeks scout in plaats van ze bij Heerenveen weg te kopen, scheelt echt vele miljoenen!quote:
Vergeet niet dat Vermaelen LB kan spelen.. vd Wiel kan ook op RB.. dus een extra centrale man is zeer welkom!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:12 schreef Cheiron het volgende:
Vermealen terug, vd Wiel terug.. dan heb je toch echt nog een 3e nodig. Dan liever Heitinga eigenlijk. 4 CB's is overigens geen overbodige luxe bij een club als Ajax.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal gebaseerd op een Spaanse roddelkrant?
Die gaat hoogstwaarschijnlijk in komende transferperiode voor zo'n 8 miljoen euro naar Juventus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef Sethje het volgende:
Over aankopen gesproken...wanneer word deze held nou eens gepresenteerd
[ afbeelding ]
Niks mis met 14:30. Maar ja, het gaat tegenwoordig meer om geld dan voetbal en de supporters. Je weet toch? Kunnen er ook meer mensen kijken op TV ipv in het stadion.quote:Op maandag 17 december 2007 19:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hmm, weet nog niet wat ik er van moet vinden hoor..
Dat lul je? Vraagt Teplice echt zoveel? Nooit iets van Juventus gehoord. Wel gelezen dat Milan en Sevilla interesse hadden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die gaat hoogstwaarschijnlijk in komende transferperiode voor zo'n 8 miljoen euro naar Juventus.
7 goals uit 15 duels en gedeeld 3e op de topscorerslijst. Niet onaardig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef Sethje het volgende:
Over aankopen gesproken...wanneer word deze held nou eens gepresenteerd
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Feninquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat lul je? Vraagt Teplice echt zoveel? Nooit iets van Juventus gehoord. Wel gelezen dat Milan en Sevilla interesse hadden.
FCUpdate.nl. Wonderlijk hoe al die sites alles klakkeloos van elkaar overnemen. Twee seconden googlen en je vindt informatie welke je vertelt dat Boula inderdaad op huurbasis in Sevilla zit: http://www.footballdatabase.com/index.php?page=player&Id=6379.quote:Ajax meldt zich bij Sevilla voor Boulahrouz'
18 december 2007
Ajax hoopt Khalid Boulahrouz terug naar Nederland te kunnen halen. Volgens het Spaanse AS heeft de Amsterdamse club zich officieel bij Sevilla gemeld voor de 25-jarige verdediger, die bij de Spaanse club dit seizoen amper aan spelen toekomt.
Sevilla lijkt niet onwelwillend tegenover een vertrek van de Kannibaal te staan. Enige voorwaarde is dat de club sowieso eenzelfde transferbedrag wil ontvangen, als het afgelopen zomer betaalde om de verdediger los te weken bij Chelsea. Dit is een bedrag van tussen de vijf en zes miljoen euro.
Boulahrouz was, voorafgaand aan het WK 2006, een vaste waarde in het Nederlands elftal. De klad kwam er echter in toen hij in de zomer van 2006 Hamburger SV verruilde voor Chelsea. In Londen kwam hij amper aan spelen toe en áls hij in actie mocht komen, liet hij geregeld een onzekere indruk achter. De Engelsen verkochten hem na één seizoen dan ook alweer aan Sevilla, waar hij vooralsnog echter ook niet kan imponeren. Hierdoor is hij zijn plek bij Oranje kwijtgeraakt.
Niet alleen Heitinga. Huntelaar zal blijven en ik zie Davids ook zeker doorgaan dan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef Wooldoor het volgende:
Stel dat je Boulahrouz en eventueel Aissati erbij kan krijgen en Heitinga behouden. De selectie is dan goed uitgebalanceerd en we zouden daar kampioen mee moeten kunnen worden. Dan ben je volgend seizoen verzekerd van champions league waardoor de kans stijgt dat Heitinga toch nog een jaar bij Ajax blijft.
Hoezo Aissati? Die heeft dit seizoen nog niks laten zien. Die ''staat'' er echt niet meteen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef Wooldoor het volgende:
Stel dat je Boulahrouz en eventueel Aissati erbij kan krijgen en Heitinga behouden. De selectie is dan goed uitgebalanceerd en we zouden daar kampioen mee moeten kunnen worden. Dan ben je volgend seizoen verzekerd van champions league waardoor de kans stijgt dat Heitinga toch nog een jaar bij Ajax blijft.
Daar gaat het toch niet omquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef Wooldoor het volgende:
Wie heeft dit seizoen bij psv al wel wat laten zien behalve Gomez en Affelay?
Heb je misschien nog meer nieuws van vorige week? Was toch allang bekend.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:11 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ajax riskeert reglementair verlies
Dat zal lekker worden!
quote:'Ajax wil Wilhelmsson en Vanden Borre'
Geschreven door Pieter Hanson op vrijdag, 7 oktober 2005 om 11:44
Ajax heeft belangstelling voor de Anderlecht-spelers Anthony Vanden Borre en Christian Wilhelmsson, valt vandaag in de Belgische media te lezen. De Amsterdammers zouden een bedrag van acht miljoen euro plus een speler in ruil geboden hebben op het duo. Klik hier! Ook vorig seizoen toonde Ajax al belangstelling voor Vanden Borre en Wilhelmsson. Toen hield Anderlecht de boot af. Wilhelmsson is een rechtermiddenvelder, die bij Anderlecht nog een contract heeft tot medio 2007.
Anthony Vanden Borre ligt nog voor dezelfde duur vast. Anderlecht heeft de speler al een verbeterd contract voorgelegd. Vanden Borre zou 600.000 euro kunnen verdienen.
Haalbaar voor 6 miljoen ofzo, nou wat een goede aankoop als vervanger van Sneijder zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:24 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Enkele betere haalbare alternatieven dan?
Godverdomme, lees jij niks ofzo? Debiel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef patrickt37 het volgende:
‘Boulahrouz dankzij Heitinga naar Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 18 december om 09:16
Het startsignaal voor de komende transferperiode nadert met rasse schreden en dus draaien de Spaanse sportkranten op volle toeren. Zo zal Khalid Boulahrouz volgens AS volgende maand Sevilla voor Ajax verruilen, indien Johnny Heitinga in dezelfde maand naar Atlético Madrid verkast.
Boulahrouz wordt geplaagd door een opspelende liesblessure en zou bovendien geen goede relatie hebben met Manolo Jiménez, de opvolger van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Juande Ramos. Daarnaast zou de Chelsea-huurling volgens enkele lokale media ook niet kunnen uitstaan dat Federico Fazio boven hem in de pikorde is gestegen.
Volgens AS heeft Atlético reeds een akkoord bereikt met Heitinga, die vorige week overigens nog een vertrek midden in het seizoen uitsloot. De Oranje-international zou wel volgend jaar zomer welwillend staan tegenover een vertrek naar het buitenland. De tweede club uit Madrid was voor hem een geschikte optie, zo meldde Heitinga in Sportweek.
In principe mag Boulahrouz niet naar Ajax vertrekken, omdat de FIFA verbiedt dat spelers in een tijdbestek van één jaar voor meer dan twee clubs mogen uitkomen. Volgens AS heeft Sevilla echter al de kleine lettertjes gevonden om onder de regels van de mondiale organisatie uit te komen.
Ook de mogelijke komst van de Tsjech Tomas Ujfalusi zou het vertrek van Boulahrouz uit het Ramón Sánchez Pizjuan kunnen bespoedigen. De verdediger heeft een aflopend contract bij Fiorentina, dat om die reden positief staat tegenover een verkoop aan Sevilla in januari.
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet alleen Heitinga. Huntelaar zal blijven en ik zie Davids ook zeker doorgaan dan.
Dan heb je gewoon een CL-winnaar waardig team.
quote:Cohen: "Grote kans op afgelasting Ajax - PSV"
Job Cohen heeft weinig vertrouwen in de doorgang van de topper tussen Ajax en PSV. Dat zegt de burgemeester van Amsterdam bij monde van een woordvoerder. De politie heeft plannen tijdens het duel te gaan staken, wat de veiligheid in gevaar brengt.
"Het ligt wel voor de hand dat het duel niet doorgaat. We weten dat alle agenten aan de staking kunnen meedoen. We willen een schatting van de politie hoeveel agenten eraan deelnemen", zegt de woordvoerder in het Algemeen Dagblad.
De vakbondsvoorzitter is echter duidelijk: er zal geen sprake zijn van volledige politieondersteuning. "De stakende agenten zijn simpelweg niet beschikbaar voor begeleiding van de wedstrijden. Wat er ook gebeurt."
Omdat Aissati bij PSV geen basisplaats kreeg van Dhr. Koeman & Co. En bij Ajax wel omdat we zitten te wachten op een #10. Ajax ziet dat in Aissati waardoor deze jongen speelminuten gaat krijgen en een hele goede voetballer wordt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Aissati bij PSV geen basisplaats kan veroveren maar in Ajax ineens de uitblinker zou zijn die Ajax naar een kampioenschap kan loodsen?
Door Koeman en Wouters, beide ex-trainer van Ajax (die dit systeem dus ook zouden moeten kennen). Nee, de logica ontgaat me een beetje maar dat ligt ongetwijfeld aan mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Lyzio het volgende:
Had je toch zelf ook wel kunnen bedenken nietwaar?
In een paar jaar kan hij een goede nr 10 worden maar volgend jaar zal hij nog niet het verschil kunnen maken voor ajax.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Omdat Aissati bij PSV geen basisplaats kreeg van Dhr. Koeman & Co. En bij Ajax wel omdat we zitten te wachten op een #10. Ajax ziet dat in Aissati waardoor deze jongen speelminuten gaat krijgen en een hele goede voetballer wordt.
Had je toch zelf ook wel kunnen bedenken nietwaar?
Volgende seizoenshelft al? Volgend seizoen al? Of voor "de toekomst"quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik weet honderd procent zeker van wel.
Is gewoon grote bullshit, Ajax - Feyenoord in de play-offs kon wel doordeweeks, maar Ajax - PSV niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef PyTh het volgende:
ajax - utrecht is in principe toch ook een risicowedstrijd?
En die mag wel doordeweeks afgewerkt worden?
Levert minder geld op dan Ajax - PSV.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef PyTh het volgende:
ajax - utrecht is in principe toch ook een risicowedstrijd?
En die mag wel doordeweeks afgewerkt worden?
Aissati nooit onder Hiddink in de champions league zien spelen? Ik herinner me nog de wedstrijd tegen Ac Milan toen hij goed werd gebruikt op de juiste positie. Hij was de man van de wedstrijd en toen was hij nog 17. Bij Twente liet hij het ook zien dat het een geweldige speler is. En psv gebruikt hem aan de flanken voornamelijk links op het middenveld en daar is hij een heel stuk minder. In het centrum hebben ze al Affelay lopen die toch net een stukkie betere nog is dan Aissati. Bij Ajax speelt hij gegarandeerd op 10 wat zijn favoriete positie is en wat hij zeer goed heeft gedaan bij psv en twente.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Aissati bij PSV geen basisplaats kan veroveren maar in Ajax ineens de uitblinker zou zijn die Ajax naar een kampioenschap kan loodsen?
Check PI.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Niet overdrijven.Aissatti deed het aardig bij Twente maar kan hij dat ook op champions league niveau? Boulharouz is een goede verdediger maar heeft tijden niet meer gespeeld.
Leuk, weer een speler erbij voor de ziekenboeg. Wel gezellig voor MItea en Manucharyan.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
Oh, dubbele berichten. Is het weer zo laat?
Hier een bericht uit 2005, gewoon voor het archief:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)ij_Heerenveen__.html
Liever niet naar Ajax aub.
Boula is een held.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuk, weer een speler erbij voor de ziekenboeg. Wel gezellig voor MItea en Manucharyan.
Van Basten dan maar?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)ij_Heerenveen__.html
Liever niet naar Ajax aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |